AndroidHealthClinic

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.501
super René,ik wist het dat je vandaag zou gaan knallen. godver...... geweldig wat een kracht.

Thnx Frans! :)
Stond vandaag "te popelen" om het debacle van het NK BD recht te zetten...en het ging gelukkig vandaag echt goed...voelde me sterk (kwam zeker door die 3 biefstukjes van gisteren) ;)

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

Zeer mooi gedrukt René.

Het is totaal niet arrogant om te zeggen dan 230+ erin zat.
De explosiviteit die je had bij 227.5, was zeker 230 waardig.

Was mooi om te zien dat je zo blij was!

Thnx..ik weet wat ik nu vergeten was je te vermelden bij de forumleden die vandaag aanwezig waren :o...heb het snel nog effies aangepast.
Harstikke fijn dat je er was...je begint zo'n beetje een soort mascotte te worden...als je er bent gaat het goed ;)

Ja, blij was ik echt...ging haast door het lint van euforie toen ik 3 witte lampen zag bij die 3e beurt ;)
Thnx ook voor de aanmoedigingen en het filmen! :)

Laatst bewerkt:
huggybear1968;4949288[COLOR=Silver zei:
]
[/COLOR]

Thnx..ik weet wat ik nu vergeten was je te vermelden bij de forumleden die vandaag aanwezig waren :o...heb het snel nog effies aangepast.
Harstikke fijn dat je er was...je begint zo'n beetje een soort mascotte te worden...als je er bent gaat het goed ;)
Thnx ook voor de aanmoedigingen en het filmen! :)

Ik wou er al bijna wat van gaan zeggen.

Graag gedaan ;)

Erg goed huggy! Nieuw wedstrijd pr en hoe!
Zag er nog erg makkelijk uit! Zit nog wel een stuk meer in zo te zien!

---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

En biefstuk is alleen maar goed vlees ;)

Nette prestatie man! Die 227,5 zag er idd uit alsof er veel meer in zat.

echt een hele mooie wedstrijd! die 227,5 zag er heel makkelijk uit! :thumbs:

Zo man die gaat lekker omhoog! Congratz :thumbs:

230 had er zeker in gezeten, heb me kostelijk vermaakt, ook wel een beetje om Badal hnaha wat een verschijning.

Ziet er soepel uit René, Congratz!

Hummer, wat ben jij een grote kerel zeg.
En dan nog maar zeggen, dat je vergeleken met chopper en rene een tenger mannetje bent. ;)

Nette prestatie René
gefeliciteerd met je nieuwe PR

Hummer, wat ben jij een grote kerel zeg.
En dan nog maar zeggen, dat je vergeleken met chopper en rene een tenger mannetje bent. ;)
Hahaha, ik heb toch echt het idee dat ik wat "tengerder" ben dan die gasten hoor. ;)
Mijn buik is wel wat massiever nog, dat dan weer wel. :D

• #4.515
Allemaal bedankt voor jullie complimenten :)
Ik hoop de stijgende lijn vast te kunnen houden.

Het seizoen 2009/2010 was een seizoen met een lach & en en traan...
3e op het EK Masters, 225kg gedrukt in de competitie bij Atlas, uitgebomd op het NK :(, maar vervolgens een gelukte "revanche" op de Open BD bij Atlas met een verbetering van mijn pr met 2.5kg met het gevoel dat er nog wel meer inzit :)

Goed gedaan Huggy!!
Zoals al gezegd, op het filmpje zag het eruit alsof er nog wat meer bij kon, ging super, hulde man!
Nu lekker met een koud pilsje op de bank:thumbs::hello:

• #4.520
230 had er zeker in gezeten, heb me kostelijk vermaakt, ook wel een beetje om Badal hnaha wat een verschijning.

Badal is harstikke O.K...hij, Robbert Meinen en na vandaag ook ikzelf staan nu allen "gelijk" op 227,5kg (dat zijn de persoonlijke pr's van iedereen).
Dat beloofd wat meer competitie in de toekomst.

Ben benieuwd wat jij straks in shirt gaat drukken...ik verwacht dat als je weer lekker in je vel zit en enige ervaring hebt een 200+ mogelijk moet zijn

Terug
Naar boven