- Waardering
- 3.221
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Ik was vandaag even bij de Oosterburen (DL) voor het kopen van wat zomerkleding...broeken, hemden, T-shirts tis allemaal geen probleem...tot maat 70 en 5x XL no problemo.
Ik heb ook eens rondgekeken voor een colbert...ik heb de intentie om een scheidsrechtercursus bij de NPB te gaan doen en scheidsrechters dragen een donkerblauwe colbert.
Pfff...maat 70 bleek te klein

Vervolgens naar een winkel in NL gereden met grote maten...toen ik daar vroeg of ze een colbert voor me hadden werd er hardop gelachen..."meneer we hebben hiert tot maat 68 maar daar ben u ver van verwijderd"...mja...ze brachten het wel "subtiel"
.
Nou ja...toch maar eens die 68 geprobeerd om te kijken hoever we kwamen...hoorde ik de ene verkoopster tegen de andere fluisteren..."moet je die borst- en rugomvang zien...niet normaal"...ik zei toen maar gekscherend dat ik normaal in het gajapark (dierentuin) in Kerkrade gevoerd wordt bij de gorilla's
"Meneer u bent ook wel extreem breed...ik denk dat we het wel op maat kunnen laten maken maar dan bent u 2x zo duur uit als normaal". Maat 68 bleek veel te eng in mijn rug, schouders en armen.
"Ik vrees dat u toch wel minstens maat 72 nodig heeft, als we daarmee uitkomen"
"Mag ik weten wat uw omvang is, dan noteer ik dat alvast"
Ja, dat mag...borstomvang is 150cm en armomvang is 50cm...het was een vrij kleine verkoopster...ze meende dat dat bijna net zoveel was als haar lichaamslengte...ik zei vervolgens: of u bent vrij klein of ik ben vrij breed
Tja...zoiets dergelijks als hieronder zou het moeten worden...ach ik heb nog effies de tijd...en anders wordt het vrees ik toch eentje op maat laten maken
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik heb ook eens rondgekeken voor een colbert...ik heb de intentie om een scheidsrechtercursus bij de NPB te gaan doen en scheidsrechters dragen een donkerblauwe colbert.
Pfff...maat 70 bleek te klein

Vervolgens naar een winkel in NL gereden met grote maten...toen ik daar vroeg of ze een colbert voor me hadden werd er hardop gelachen..."meneer we hebben hiert tot maat 68 maar daar ben u ver van verwijderd"...mja...ze brachten het wel "subtiel"
.Nou ja...toch maar eens die 68 geprobeerd om te kijken hoever we kwamen...hoorde ik de ene verkoopster tegen de andere fluisteren..."moet je die borst- en rugomvang zien...niet normaal"...ik zei toen maar gekscherend dat ik normaal in het gajapark (dierentuin) in Kerkrade gevoerd wordt bij de gorilla's

"Meneer u bent ook wel extreem breed...ik denk dat we het wel op maat kunnen laten maken maar dan bent u 2x zo duur uit als normaal". Maat 68 bleek veel te eng in mijn rug, schouders en armen.
"Ik vrees dat u toch wel minstens maat 72 nodig heeft, als we daarmee uitkomen"

"Mag ik weten wat uw omvang is, dan noteer ik dat alvast"
Ja, dat mag...borstomvang is 150cm en armomvang is 50cm...het was een vrij kleine verkoopster...ze meende dat dat bijna net zoveel was als haar lichaamslengte...ik zei vervolgens: of u bent vrij klein of ik ben vrij breed

Tja...zoiets dergelijks als hieronder zou het moeten worden...ach ik heb nog effies de tijd...en anders wordt het vrees ik toch eentje op maat laten maken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

...ik heb de hele week "goed" gegeten