Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.481
Ik was vandaag even bij de Oosterburen (DL) voor het kopen van wat zomerkleding...broeken, hemden, T-shirts tis allemaal geen probleem...tot maat 70 en 5x XL no problemo.
Ik heb ook eens rondgekeken voor een colbert...ik heb de intentie om een scheidsrechtercursus bij de NPB te gaan doen en scheidsrechters dragen een donkerblauwe colbert.
Pfff...maat 70 bleek te klein :o:o:o

Vervolgens naar een winkel in NL gereden met grote maten...toen ik daar vroeg of ze een colbert voor me hadden werd er hardop gelachen..."meneer we hebben hiert tot maat 68 maar daar ben u ver van verwijderd"...mja...ze brachten het wel "subtiel" :rolleyes:.
Nou ja...toch maar eens die 68 geprobeerd om te kijken hoever we kwamen...hoorde ik de ene verkoopster tegen de andere fluisteren..."moet je die borst- en rugomvang zien...niet normaal"...ik zei toen maar gekscherend dat ik normaal in het gajapark (dierentuin) in Kerkrade gevoerd wordt bij de gorilla's ;)
"Meneer u bent ook wel extreem breed...ik denk dat we het wel op maat kunnen laten maken maar dan bent u 2x zo duur uit als normaal". Maat 68 bleek veel te eng in mijn rug, schouders en armen.
"Ik vrees dat u toch wel minstens maat 72 nodig heeft, als we daarmee uitkomen" :eek:
"Mag ik weten wat uw omvang is, dan noteer ik dat alvast"
Ja, dat mag...borstomvang is 150cm en armomvang is 50cm...het was een vrij kleine verkoopster...ze meende dat dat bijna net zoveel was als haar lichaamslengte...ik zei vervolgens: of u bent vrij klein of ik ben vrij breed ;)

Tja...zoiets dergelijks als hieronder zou het moeten worden...ach ik heb nog effies de tijd...en anders wordt het vrees ik toch eentje op maat laten maken :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb eens op de site van dopingautoriteit gekeken over het aantal positieve gevallen bij controles...wist je overigens dat niet krachtsport en ook niet wielrennen de meeste positieve gevallen heeft...welke sport dan wel? Basketbal!!! :eek:

Je zult nooit raden wat de grootste gebruikers groep in de VS is?

Trouwens su66es morgen René en 210 is een goede keuze om me te beginnen :lifter:

• #4.483
Je zult nooit raden wat de grootste gebruikers groep in de VS is?

Trouwens su66es morgen René en 210 is een goede keuze om me te beginnen :lifter:

Thnx Frans! :)

In de V.S. de grootste groep gebruikers?
Pfff...
Ik weet dat in de bodybuildingwereld veel wordt gebruikt, maar daar wordt niet gecontroleerd...dus wat blijft er dan over?
Wellicht een of andere balsport...rugby, honkbal of ook basketbal?
Maar in de atletiek en het worstelen en natuurlijk gewichtheffen/powerliften zal het ook veel voorkomen.
Maar wie de lijst in de V.S. leidt zou ik niet precies weten.

Hier nog effies twee artikels over dopinggevallen in NL.
Basketbal staat bovenaan de lijst.
Er zijn afgelopen jaren minder dopinggevallen in NL...alhoewel de ernst van de gevallen blijkbaar wel toeneemt...het gaat hier trouwens over dopinggecontroleerde wedstrijden.
Er valt niets te zeggen over het dopinggebruik bij wedstrijden waar geen dopingcontroles zijn.
Weer minder dopinggevallen in Nederland

Uitgegeven:17 maart 2010 13:35Laatst gewijzigd:17 maart 2010 14:31
CAPELLE AAN DEN IJSSEL - Het aantal dopinggevallen in de Nederlandse sport is opnieuw gedaald. De Dopingautoriteit gaf afgelopen jaar 27 sporters aan vanwege een overtreding van het dopingreglement.

m1dz6o0apuif.jpg

In 23 gevallen werd een verboden stof aangetroffen in urinemonsters. Dat maakte de Dopingautoriteit woensdag bekend in het jaarverslag.
Het jaar daarvoor noteerde de autoriteit 30 aangiften, in 2007 waren dat er nog 56.

Aangifte

Het betreft 25 mannen en twee vrouwen. Tegen vier sporters werd aangifte gedaan omdat ze weigerden mee te werken aan een dopingcontrole of de uitkomst probeerden te manipuleren.
De Dopingautoriteit voerde in 2009 in totaal 2636 urinecontroles uit, iets minder dan het jaar daarvoor. In 67 'positieve' monsters werden in totaal 75 als doping aangeduide stoffen aangetroffen.
Drie zaken zijn nog in onderzoek, in de andere gevallen werd vastgesteld dat geen reden was om aangifte te doen.

Ernst neemt toe

''We zien als tendens dat het aantal dopinggevallen omlaag gaat'', aldus directeur Herman Ram. ''Aan de andere kant neemt de ernst van de gevallen wel toe.''
Zeven monsters bevatten afgelopen jaar afbraakproducten van meer dan één stof, in 2008 was dat twee keer het geval. ''Het percentage dopinggevallen in Nederland verhoudt zich redelijk gemiddeld ten opzichte van andere landen'', concludeerde Ram.
De meeste overtredingen werden geconstateerd in het basketbal (9) en krachtsporten (6). In het voetbal werd niemand betrapt, een jaar eerder waren daar nog 4 meldingen. Atletiek ging terug van 3 naar 0. Van de in totaal 75 aangetroffen stoffen betrof het 42 keer anabole middelen.

Minder dopinggevallen in Nederland

Uitgegeven:12 mei 2009 11:33Laatst gewijzigd:12 mei 2009 11:33
CAPELLE AAN DEN IJSSEL - Het aantal dopinggevallen in de Nederlandse topsport is vorig jaar flink gedaald. De Dopingautoriteit meldt in het dinsdag uitgebrachte jaarverslag dertig dopinggevallen. In 2007 waren dat er nog 56.

m1cz4qiaj55y.jpg

Basketbal, voetbal en atletiek noteerden de meeste dopinggevallen. Basketbal had met zes de meeste overtredingen, liefst vijf meer dan in 2007.
Voetbal kreeg vier meldingen, tegen acht in 2007. Atletiek ging van één naar drie. In de krachtsport, waar traditioneel relatief veel doping wordt gebruikt, zette de daling van het aantal dopinggevallen door. De krachtsportfederatie (KNKF) deed in 2008 maar twee meldingen.

Anabolen komen nog altijd het vaakst voor in de monsters, gevolgd door cannabinoïden en beta-2-antagonisten. Bij de anabolen was testosteron de meest voorkomede verboden stof.

Geen verklaring

''Er is sprake van minder dopinggevallen en daar zijn we uiteraard blij mee, maar ik heb er geen verklaring voor. De cijfers spreken voor zich'', zei directeur Herman Ram.
''Alle bewegingen zijn positief, maar ik heb er geen verhaal bij. Ik zal dan ook niet verbaasd zijn als we dit jaar weer hoger uitkomen.'' Ram houdt overigens staande dat de dopingcijfers in Nederland relatief laag zijn en allerminst zorgwekkend.

Bewuste overtreding

In totaal zijn vorig jaar 2667 urinecontroles uitgevoerd. In 69 van de monsters werden stoffen gevonden die onder de noemer doping vallen. In 25 gevallen ging het om een bewuste overtreding van de dopingregels.
Vijf keer is aangifte gedaan omdat een sporter weigerde mee te werken aan de dopingcontrole of anderszins probeerde de uitkomst te manipuleren.

mogen wedstrijd? Succes!

De grootste groep AAS gebruikers in de VS zijn meisjes tussen 13-16 jaar oud. Ja, je leest goed geen sporters maar gewoon simpele puberende meisjes en dit alles simpel en alleen voor hun figuur, ongelofelijk niet?

• #4.486

Inderdaad!
Thnx :)

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

De grootste groep AAS gebruikers in de VS zijn meisjes tussen 13-16 jaar oud. Ja, je leest goed geen sporters maar gewoon simpele puberende meisjes en dit alles simpel en alleen voor hun figuur, ongelofelijk niet?

Meisjes tussen 13-16 jaar oud ??? :eek:
Waarschijnlijnlijk zullen zij geen spierversterkende middelen gebruiken waar ik op doelde, maar middelen om af te vallen zoals schildklierhormonen en efedrine. Tja...het is triest dat mensen zo gefixeerd zijn door uiterlijk...anorexia enz. wordt gewoon door de media in de hand gewerkt.
Daarnaast zie je ook steeds meer mensen sleutelen aan hun body...de plastische chirurchie gedijt als nooit van te voren.
Ik vraag me af waar het ooit op zal houden...laten we elkaar accepteren zoals we zijn, inclusief onze gebreken...en laten we vooral onszelf accepteren! :)

Inderdaad!
Thnx :)

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Meisjes tussen 13-16 jaar oud ??? :eek:
Waarschijnlijnlijk zullen zij geen spierversterkende middelen gebruiken waar ik op doelde, maar middelen om af te vallen zoals schildklierhormonen en efedrine. Tja...het is triest dat mensen zo gefixeerd zijn door uiterlijk...anorexia enz. wordt gewoon door de media in de hand gewerkt.
Daarnaast zie je ook steeds meer mensen sleutelen aan hun body...de plastische chirurchie gedijt als nooit van te voren.
Ik vraag me af waar het ooit op zal houden...laten we elkaar accepteren zoals we zijn, inclusief onze gebreken...en laten we vooral onszelf accepteren! :)

Nee René AAS gebruiken ze

• #4.488
Zo...net nog 3 lekkere biefstukken gehad :lick:...ik heb de hele week "goed" gegeten ;)
Ben er helemaal klaar voor morgen!
Hoop wel dat de weegschaal niet op tild zal slaan :o

141-44b605ccdb641bb8b741dec3e3c11095.gif

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Ik kan me niet voorstellen dat meisjes tussen 13-16 jaar het doel hebben om zo sterk en/of gespierd mogelijk te zijn, toch? ;)
Waar haal je die info vandaan als ik vragen mag?

Zo...net nog 3 lekkere biefstukken gehad :lick:...ik heb de hele week "goed" gegeten ;)
Ben er helemaal klaar voor morgen!
Hoop wel dat de weegschaal niet op tild zal slaan :o

141-44b605ccdb641bb8b741dec3e3c11095.gif

3 stuks :eek: hoeveel? bijna een halve kilo dus, ouwaja René het kan morgen nu niet meer fout gaan. Om half 10 naar bed geen s.x en morgen knallen.
:thumb:

• #4.490
3 stuks :eek: hoeveel? bijna een halve kilo dus, ouwaja René het kan morgen nu niet meer fout gaan. Om half 10 naar bed geen s.x en morgen knallen.
:thumb:

Het waren lappen van zo'n 200 gram...dus ruim een halve kilo :D
21.30 slapen is wel erg vroeg...en dan met zo'n warm weer...ik hoef morgen niet echt supervroeg op...07.30 gaat nog wel, toch?
En dan natuurlijk slapen met de handen boven de deken hé...en voor mijn vriendin heb ik speciaal een boerka gekocht die zij kort voor de wedstrijd dan draagt...als er geen bloot te zien is kom ik niet in verleiding hé ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het waren lappen van zo'n 200 gram...dus ruim een halve kilo :D
21.30 slapen is wel erg vroeg...en dan met zo'n warm weer...ik hoef morgen niet echt supervroeg op...07.30 gaat nog wel, toch?
En dan natuurlijk slapen met de handen boven de deken hé...en voor mijn vriendin heb ik speciaal een boerka gekocht die zij kort voor de wedstrijd dan draagt...als er geen bloot te zien is kom ik niet in verleiding hé ;)

tja, als ik dat zo zie en mijn vrouw had zoiets aan jonge jonge ze ging voor de bijl echter de boerka ging niet uit. Net als Robin Hood ik prikte overal doorheen;)

robin heuds nam op een warme en zwoele zomeravond zijn lady marianne heuts door de boerka eens goed tussen de billetjes waarna hij de aan zijn penis achtergebleven strontdeeltjes gaf aan de armen, waarna hij de gemene prins jan hamers met zijn geslachtsdeel door zijn edele pens stak... en ze leefden nog lang en gelukkig

succes morgen :thumbs:

Succes beer!

Succes vandaag ;)

Succes René!!!

robin heuds nam op een warme en zwoele zomeravond zijn lady marianne heuts door de boerka eens goed tussen de billetjes waarna hij de aan zijn penis achtergebleven strontdeeltjes gaf aan de armen, waarna hij de gemene prins jan hamers met zijn geslachtsdeel door zijn edele pens stak... en ze leefden nog lang en gelukkig

Dude :roflol:

• #4.498
Revanche op het NK gelukt!

Thnx voor het filmpje jongens!!! :)

Zoals op het filmpje te zien is, is de "revanche" op het NK BD vandaag gelukt...ik ben dan ook enorm opgelucht en euforisch dat ik een goede wedstrijd gedraaid heb een mijn wedstrijdpr met 2.5kg verbeterd heb :banana:

We waren al vrij vroeg bij Atlas aangekomen (Leon Smeets, Willy Renkens, Ton Teelen en ikzelf) zo tegen de klok van kort na 10.00.

Eerst effies wegen (bleek me nog mee te vallen) 149,7...net onder de 150kg ;)...en bleek dus drie maanden na het NK zo'n 3kg bij gekomen te zijn, hetgeen verklaarbaar is door het creatinegebruik en een voor mij "normaal" eetpatroon.
210 opgegeven als 1e beurt.

Warming Up samen met Chopperbob gedaan.
RAW: 20x20, 10x70, 5x100, 5x130 & 3x160kg...voelde allemaal goed aan, maar wat had ik het benauwd vandaag...pff...was echt warm.
Shirted: 3x180 op een dikke plank en 2x200kg op een dunne plank.

Wedstrijd:
1e beurt 210...ging zoals ik had gehoopt (en verwacht) probleemloos.
Dat gaf een lekker sterk gevoel en zelfvertrouwen.
2e beurt 220...ging ook zonder problemen omhoog, maar werd afgekeurd omdat ik helaas niet helemaal op de borst kwam met de halter (hetgeen te verklaren valt doordat we na de 210 het shirt wat omlaag hadden getrokken).
3e beurt 227,5...ik ging liggen en raakte echt behoorlijk opgefokt...ik dacht bijmezelf: "GVD...dit gewicht ga je nu drukken...nu heb je de kans om je te revancheren voor het NK, laat zien dat je het kunt" :fire:
Huggybear werd effies Grizzlybear ;)
Toen ik het PRESS signaal hoorde, explodeerde ik gevoelsmatig en drukte met iedere spiervezel in mijn body...3 witte lampen!
En zonder te willen opscheppen had ik het idee dat 230+ ook nog wel gelukt zou zijn.

Ben er echt onzettend blij mee...ik heb het idee dat ik van mijn fouten op het NK geleerd heb...zo zie je maar dat als je e.e.a. verstandiger aanpakt...niet de laatste training voor de wedstrijd nog te zwaar willen gaan... en aan die laatste training een goed gevoel overhouden...niet met een te strak shirt willen drukken (heb nu met een 58 i.p.v. een 54 gedrukt) en door op de wedstrijd met een safe gewicht te beginnen het beduidend beter gaat! :)

Ton, Willy & Leon bedankt voor de goede hulp en het coachen!
Niels leuk dat we samen de warming up hebben kunnen doen, en ook leuk dat er andere jongens van het forum daar waren Hummer & Zoon, Spencer en Jorg 88 die ons hebben aangemoedigd!

Met die 227,5 werd ik vandaag 1e , waarbij mij de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat Badal en Niels beiden RAW drukten met respectievelijk 185 en 150kg. Niels had nog met de nasleep van een ziekte te maken anders had er zeker meer ingezeten.

Laatst bewerkt:
super René,ik wist het dat je vandaag zou gaan knallen. godver...... geweldig wat een kracht.

Zeer mooi gedrukt René.

Het is totaal niet arrogant om te zeggen dan 230+ erin zat.
De explosiviteit die je had bij 227.5, was zeker 230 waardig.

Was mooi om te zien dat je zo blij was!

Terug
Naar boven