XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

Badal is harstikke O.K...hij, Robbert Meinen en na vandaag ook ikzelf staan nu allen "gelijk" op 227,5kg (dat zijn de persoonlijke pr's van iedereen).
Dat beloofd wat meer competitie in de toekomst.

Ben benieuwd wat jij straks in shirt gaat drukken...ik verwacht dat als je weer lekker in je vel zit en enige ervaring hebt een 200+ mogelijk moet zijn

Dat bedoel ik ook.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.522
Hahaha, ik heb toch echt het idee dat ik wat "tengerder" ben dan die gasten hoor. ;)
Mijn buik is wel wat massiever nog, dat dan weer wel. :D

Hummer je bent een volwaardig lid van de DBB heavy weight club ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Hoop dat je elleboog/schouder het zullen toelaten om wellicht in de toekomst ook wedstrijdgericht te gaan benchen :)

Ik vond Badal trouwens sterk drukken. :thumb:

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Hummer je bent een volwaardig lid van de DBB heavy weight club ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Hoop dat je elleboog/schouder het zullen toelaten om wellicht in de toekomst ook wedstrijdgericht te gaan benchen :)
Hahaha, thanks René. :thumb:
Tsja, ik ga die elleboog maar weer eens een tijdje negeren. ;)

lekkere wedstrijd rené ! zou het aan de biefstukjes hebben gelegen ? :P
227,5 is niet mis!

en ja djindra is zeker een goeie kerel, een aparte verschijning als je hem ziet maar hartstikke aardig

Zometeen Ielja op SBS6! :thumb:

• #4.526
Ze waren een beetje geïntimideerd door de enorme zwelling in je singlet. :D

Er waren wel paar leuke nieuwe dames vandaag die meededen aan de wedstrijd...ik vrees dat wij die dames te zeer hebben geïmponeerd, Niels ;). En daarbij waren die dames gewoon een beetje terughoudend omdat ze nog wat verlegen zijn ;)

Er waren wel paar leuke nieuwe dames vandaag die meededen aan de wedstrijd...ik vrees dat wij die dames te zeer hebben geïmponeerd, Niels ;). En daarbij waren die dames gewoon een beetje terughoudend omdat ze nog wat verlegen zijn ;)

Hahaha ik durfde het niet te zeggen, maar die zagen er zeker prettig uit :D

Ja, anders hadden ze jullie vast wel even "apart" genomen in de kleedruimte. ;)
Waren jullie waarschijnlijk allebei "uitgebombed" !!! :roflol:

Hahaha ik durfde het niet te zeggen, maar die zagen er zeker prettig uit :D
Nou zeg, ik heb wel wat "lekkers" zien lopen vandaag daar bij Atlas. ;)
Jammer dat ze niet zo héél geïntereseerd leken in een "ouwe, dikke, kale, out of shape, en zwaarbehaarde man"... :o
Oh ja, en dat ik gelukkig getrouwd ben speelt natuurlijk ook mee! :D

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Had ik wel voor lief genomen :o
Dat geloof ik graag! ;)

• #4.532
Ja, anders hadden ze jullie vast wel even "apart" genomen in de kleedruimte. ;)
Waren jullie waarschijnlijk allebei "uitgebombed" !!! :roflol:

:roflol:

Ja...dan was er van gretigheid niets meer over gebleven ;)

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Nou zeg, ik heb wel wat "lekkers" zien lopen vandaag daar bij Atlas. ;)
Jammer dat ze niet zo héél geïntereseerd leken in een "ouwe, dikke, kale, out of shape, en zwaarbehaarde man"... :o
Oh ja, en dat ik gelukkig getrouwd ben speelt natuurlijk ook mee! :D

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

:roflol:

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Had ik wel voor lief genomen :o

Was je soms tezeer afgeleid? ;)

Nou, dat was Ielja dan weer. ;)

Zo opgeruimt heeft Atlas er nog nooit uitgezien.

Meestal ruimen andere mensen die er trainen hun spullen niet op.
Het zag er nu zo netjes uit, dat heb ik nog niet eerder gezien.

Terug
Naar boven