Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.561
hi huggy, wat kan jij zweten man:) ik denk dat jij nu 97% uit water bestaat))) volgens mij ben je blijven steken in je kinderjaren
Een mens bestaat voor zijn geboorte voor ongeveer 97% uit water. Daarna begin je geleidelijk uit te drogen. Als je 30 bent is het percentage water gedaald tot zo'n 70%, en daarna daalt het nog verder tot ongeveer 60% op 75-jarige leeftijd

mijn elleboog is naar de k....., is nu erg gezwollen:(

mooie wedstrijd.... baas boven baas

Dat klopt :o
Ik zweet als een otter, kan absoluut niet tegen warmte en verwacht ooit eens in een hete zomer aan hartfalen te bezwijken (hopenlijk duurt dat nog effies ;)).
Ik ben in een vorig leven waarschijnlijk ijsbeer ofzo geweest ;)

Spijtig van je elleboog...wellicht was dat "Smolovgedoe" wat teveel van het goede? En is er sprake van overbelasting?
Maar je weet uiteraard zelf wat het beste voor je is ;)

Wie de "baas" was zal blijken na de Wilkspunten, O.K?
Dat ik paar kilo meer dan jou druk lijkt me vrij normaal met het enorme verschil aan BDW.

Trouwens ik ben "onze" weddenschap nagekomen...ik had een pak appelsap bij me (van een A-merk)...waar was mijn pak chocomel? ;)

Respect huggy, nen dikke proficiat!!! hop naar de 230!

• #4.563
Respect huggy, nen dikke proficiat!!! hop naar de 230!

Thnx...hoop wel dat er nog ietsiepietsie meer inzit :D
Het streven blijft om ooit het record van Siem Wulfse bij de Masters 1 te verbeteren (245kg). Ik heb nog paar jaar de tijd ervoor ;)

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

Ik zou ze in jouw geval vanaf 50kg en zwaarder aandoen :)

gefeliciteerd met je 227,5 bench !! veeeel respect, en goede revanche op de vorige keer !

gefeliciteerd beremans met je pr reden voor mij om meer m,n best te doen haha

heb je een eerste rage x of het 2e model?

• #4.572
heb je een eerste rage x of het 2e model?

Er zijn diverse modellen inmiddels heb ik begrepen...e.e.a. heeft met de neckline te maken?

Ik zou verder niet exact de verschillen tussen de eerste en de tweede weten...ik zou ook niet weten of die wat ik heb (heb inmiddels 2x54, 1x56 en 1x58) oude of nieuwe modellen zijn...ze zien er allemaal hetzelfde uit ;)

• #4.575

Wikkelen van polsbandages en zeker kniebandages is een kunst op zich ;)
Als je een polsbandage omdoet moet je niet richting je elleboog gaan wikkelen maar richting je hand...het moet immers je pols goed ondersteunen.

Ik heb helaas geen goed voorbeeld kunnen vinden, maar zal het toch proberen..zoals op onderstaande afbeelding heb je er niet zoveel aan bij bankdrukken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onderstaande foto is een hoop ik duidelijk voorbeeld hoe het eigenlijk zou moeten om optimale steun te geven en er wordt voorkomen dat je polsgewricht naar achteren kiept
Niet zoals hier afgebeeld je duim omwikkelen maar dus wel je volledige pols richting de muis van je hand bandageren
Tis effies wennen...maar wordt door veel sterke lifters zo gehanteerd :)

Oja...ze mogen maar maximaal 10cm in de breedte van je onderarm/pols/hand bedekken.
Suc6 ermee!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ben het helemaal eens met je dat polsbandages ook een must zijn waarom blessuren riskeren die makkelijk voorkomen kunnen worden

• #4.577
ben het helemaal eens met je dat polsbandages ook een must zijn waarom blessuren riskeren die makkelijk voorkomen kunnen worden

Fijn dat je het met me eens bent :) ;)
Zoals ik alreeds aangaf heb ik nooit problemen met mijn polsen...ik doe ze gewoon bewust om.
Het geeft een bepaalde stabiliteit (zeker bij de zwaardere gewichten).

Ik moet nog effies wat anders rechtzetten...:o
Ielja had me daarop geattendeerd...ze leest ook vaker de logs/topics hierop het forum.
Ik heb in mijn log vermeld dat de wedstrijd bij Atlas wellicht ook wel eerder dan 12.00 zou kunnen beginnen.
Er wordt niet(!) eerder begonnen met een wedstrijd...van 10.00-11.30 was gelegenheid tot wegen en vervolgens worden de groepen ingedeeld en dan begint de wedstrijd tenslotte om 12.00.

Pff...2 minuten ???
Mja...toch leuk dat ze aan haar gedacht hebben...iets is beter dan niets ;)

Tja, had ook wat meer aandacht verwacht en dan ook wat meer op de serieuze manier, nu werd er een (klein) beetje de spot mee gedreven (zoals met nagenoeg iedereen in dat programma).
Beelden werden versneld weergegeven (was ook bij sterkste man zo), ze had die verslaggever moeten laten bankdrukken ipv hem optillen ;-)
Maar al met al toch leuk om te zien, en wat een sportvrouw!:thumbs:

Terug
Naar boven