- Waardering
- 1.504
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vanaf dat jaar ben ik namelijk Master 2 (zo God wil).Het aanleren van de juiste technieken en het boeken van progressie kost nu eenmaal allemaal tijd...de meeste mensen hebben dat geduld niet en haken daarom af of hebben onrealistische doelstellingen en te hoge verwachtingen op korte termijn.
Mijn doelstelling is om het Master 1 record van Siem Wulfse ooit te verbreken (245kg)...ik heb daar tot 2018 de tijd voorvanaf dat jaar ben ik namelijk Master 2 (zo God wil).

Dat lijkt me ook niet.Tijd zat, toch?
Als het eerder lukt, prima...maar ik heb dus alle tijd...alhoewel Djindra Badal of Robbert Meinen natuurlijk ook voor dat record kunnen gaan.
Degene wat het wil verbeteren zal in elk geval 1 kg meer moeten drukken dan het record en dus 246kg moeten drukken.
Dat is 18,5kg meer dan wat ik nu druk en die 227,5 ging vrij overtuigend afgelopen zondag...het is dus geen onrealistische doelstelling lijkt me...![]()
Op de site van de NPB www.powerliftingbond.nl
Je ziet drie zwart/wit afbeeldingen van iemand die SQ/BP/DL doet.
Je scrollt naar beneden...eerst krijg je Laatste Nieuws, dan Aanstaande Evenementen en vervolgens Uitslagen met Topranglijsten.
Daar klik je op top 100 BD Heren.
Deze lijst is echter niet meer up to date sinds afgelopen zondag
---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------
Tijd zat, toch?
Als het eerder lukt, prima...maar ik heb dus alle tijd...alhoewel Djindra Badal of Robbert Meinen natuurlijk ook voor dat record kunnen gaan.
Degene wat het wil verbeteren zal in elk geval 1 kg meer moeten drukken dan het record en dus 246kg moeten drukken.
Dat is 18,5kg meer dan wat ik nu druk en die 227,5 ging vrij overtuigend afgelopen zondag...het is dus geen onrealistische doelstelling lijkt me...![]()
Als jij nou gewoon dat record even op een mooie ronde 250 zet, heb ik tenminste een leuk doel voor over 3 jaar, wanneer ik ook M1 ben.Tijd zat, toch?

Respect voor je prestatie hoor René, gaat zeker de goede kant op! En ik denk dat als Lucas zo'n shirt koopt als ik dat er zieke dingen neergezet gaan worden!
Als jij nou gewoon dat record even op een mooie ronde 250 zet, heb ik tenminste een leuk doel voor over 3 jaar, wanneer ik ook M1 ben.![]()

Ja, ik ga weer wedstrijden doen. Of het dit jaar al is, dat weet ik nog niet. Gezien mijn recente verandering van trainen heb ik geen idee hoe ik er in september bij sta, dus op dit moment doe ik over die wedstrijd nog geen uitspraak. De eerstvolgende mogelijkheid zou dan februari worden, met de NK. Die doe ik zeker mee (tenzij geblesseerd).Ik zal mijn best doen, O.K?
Maar jij hebt het toch niet zo met powerlifting/benchpress in gear (dacht ik)...zonder benchshirt is het slechts voor enkele stervelingen weggelegd om zulke extreme gewichten te drukken.
Heb je overigens definitief besloten om weer wedstrijden te gaan doen?

En ja, ik ga inderdaad wedstrijden doen helemaal zonder gear. Maar ik ben toch wel zo'n h**r, dat ik voor een record wel een tijdje in een shirt zou trainen.![]()

.