- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Duzzzz als iemand zo is als ik zal hij wel aan de AAS zitten is dat nou het enigste antwoord wat je hebt. Nee René het gaat erom uit welk hout je gesneden bent.
Dus ben een grote kerel en draai niet om de hete brei heen en beschuldig mij er gewoon van.... klaar.
Frans, je hebt massief edelhout en je hebt kreupel afvalhout daartussen heb je nog allerlei bewerkte en onbewerkte houtsoorten...jij zult dan wel uit massief edelhout bestaan
.Laten we het hierbij verder maar houden...want ik heb geen zin in allerlei zinloze discussies die wellicht escaleren...het is niet mijn bedoeling om iemand voor schut te zetten, aan te vallen of ergens van te beschuldigen maar als iemand zich aangesproken of aangevallen voelt, dan kan ik daar verder niets aan doen en spijt het me geweldig, maar dan zij het zo!
---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------
Effies heel wat anders...Wimwam is 2e geworden op het EK voor Masters in de 125+ klasse (Masters 1).
Ik meen met 315- 190- 282,5 = 787,5kg totaal
Niet zijn beste prestatie van dit seizoen, maar wel goed genoeg voor een zilveren medaille!De officiële uitslagen en een filmpje volgt nog wel...ik moet nu echter naar een verjaardag.
Laatst bewerkt:

, tjonge-jonge
, DL is zeker en vast in mijn schema opgenomen evenals BOR MP DB ROWS enz. ik heb een grote voorkeur voor compounds. Squatten helaas doe ik voorlopig niet meer, teveel last vd knieën, wss door het squatten. Vandaag heel de dag voetbaltornooi (heeft niets met krachttraining te maken maar heb de calorieën er goed vanaf gesport
) gespeeld en knieën zijn alweer kapot.