- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Ben je op je werk ook zo sterk in "drukken" Huggy..?
Jammer van die 180, maar je setjes met 160 zijn toch weer mooi vind ik hoor.
Het is maar goed dat je een vriendin hebt, want het "trekken" ging niet zo lekker éh..?
Misschien moet je eens wat vaker zware singles RAW doen ofzo, meestal blijf je hangen bij 160 voor sets volgens mij, en dan is 180 ineens een flinke stap, ofnie..?
Al met al, werk aan de winkel want Badal drukte hem wel vrij makkelijk.![]()
Je slaat de spijker op zijn kop Hummer...RAW ga ik meestal nooit zo heel zwaar...setjes met gewichten van zo'n 160kg en dan ook nog touch & go.
180kg touch & go is geen probleem...vorige week merkte ik al dat 175kg met stilleggen de nodige moeite koste...
Badal drukte zelfs 185kg, hij had zich er overigens ook raw op voorbereid omdat hij niet in shirt kon drukken.
Maar er is dus inderdaad genoeg werk aan de winkel.
Raw erg zwaar drukken heeft voor een shirted bencher normaal gesproken ook niet heel veel nut...van heavy singles word je niet echt sterker...het zijn de werksetjes die het hem doen. Tevens ligt er ook altijd een blessurerisico op de loer bij zulke (raw) gewichten.
Maar tot september is het nog wel effies...het zal dan (hoop) ik niet ruim 30 graden zijn en ik zal de dag van te voren niet nog een Truckpull hebben gedaan

en dan de volgende dag meteen weer met zulke zware gewichten
gaan googelen das nie niks.Ik ga ervan uit de Leon natuurlijk geen airco in de garage heeft.
helpt natuurlijk ook niet echt om de gedachten bij je werk te houden.

.