XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.841
Ben je op je werk ook zo sterk in "drukken" Huggy..? :D
Jammer van die 180, maar je setjes met 160 zijn toch weer mooi vind ik hoor.
Het is maar goed dat je een vriendin hebt, want het "trekken" ging niet zo lekker éh..? ;)
Misschien moet je eens wat vaker zware singles RAW doen ofzo, meestal blijf je hangen bij 160 voor sets volgens mij, en dan is 180 ineens een flinke stap, ofnie..? :dunno:
Al met al, werk aan de winkel want Badal drukte hem wel vrij makkelijk. ;)

Je slaat de spijker op zijn kop Hummer...RAW ga ik meestal nooit zo heel zwaar...setjes met gewichten van zo'n 160kg en dan ook nog touch & go.
180kg touch & go is geen probleem...vorige week merkte ik al dat 175kg met stilleggen de nodige moeite koste...

Badal drukte zelfs 185kg, hij had zich er overigens ook raw op voorbereid omdat hij niet in shirt kon drukken.
Maar er is dus inderdaad genoeg werk aan de winkel.
Raw erg zwaar drukken heeft voor een shirted bencher normaal gesproken ook niet heel veel nut...van heavy singles word je niet echt sterker...het zijn de werksetjes die het hem doen. Tevens ligt er ook altijd een blessurerisico op de loer bij zulke (raw) gewichten.

Maar tot september is het nog wel effies...het zal dan (hoop) ik niet ruim 30 graden zijn en ik zal de dag van te voren niet nog een Truckpull hebben gedaan ;)

Vergeet niet dat zondag best een zware dag was René ;):klink::lick:en dan de volgende dag meteen weer met zulke zware gewichten :wl:gaan googelen das nie niks.Ik ga ervan uit de Leon natuurlijk geen airco in de garage heeft.

Ik merk het zelf dat ik er veel problemen me heb als het zo warm is. Ik zweet als een otter, heb dorst als een wild zwijn, en ben zo langzaam als een slak. Daarbij als je in Maastricht op het vrijthof aan het werken bent en al de jonge grietjes ziet rond huppelen in hun korte rokjes:eek: helpt natuurlijk ook niet echt om de gedachten bij je werk te houden.:D

ff off topic maar wat vind jij van allogtonen.. doel ik voornamelijk op die turken

allochtonen met een g? weet je zeker dat je zelf er ook geen bent?

• #4.847
Vergeet niet dat zondag best een zware dag was René ;):klink::lick:en dan de volgende dag meteen weer met zulke zware gewichten :wl:gaan googelen das nie niks.Ik ga ervan uit de Leon natuurlijk geen airco in de garage heeft.

Ik merk het zelf dat ik er veel problemen me heb als het zo warm is. Ik zweet als een otter, heb dorst als een wild zwijn, en ben zo langzaam als een slak. Daarbij als je in Maastricht op het vrijthof aan het werken bent en al de jonge grietjes ziet rond huppelen in hun korte rokjes:eek: helpt natuurlijk ook niet echt om de gedachten bij je werk te houden.:D

Nee, Leon heeft geen airco in de garage...maar ik zweet altijd als een otter, heb altijd dorst als een zwijn en ben altijd zo langzaam als een slak...ook als het niet warm is ;) Nu heb ik alleen nog eens last van de overtreffende trap. Met dit weer is het blootgehalte op straat vrij hoog...je komt dan inderdaad op de vreemdste gedachten. Hoe zeggen ze altijd, beste Frans:...Appetijt mag je buiten opdoen, eten doe je thuis. ;)

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

ff off topic maar wat vind jij van allogtonen.. doel ik voornamelijk op die turken

Niets...ik heb geen vooroordelen...behalve dan tegen hen die mijn log vervuilen en zich itachi noemen :p ;)

Laatst bewerkt:
ik zag je eeb eetje gek kijken naar achmed op de bankdrukwedstrijd vandaar dat ilk eht dacht he!

• #4.849
ik zag je eeb eetje gek kijken naar achmed op de bankdrukwedstrijd vandaar dat ilk eht dacht he!

Welke Achmed ???

Bij Atlas deed volgens mij alleen Artan Artak, alias Dr. Bench mee...en die is :thumbs:..dus ik weet bij God niet over wie of wat je het hebt.
Op wedstrijden kijk ik vaker "gek" overigens ook als ik geen wedstrijden heb ;)

Maar eigenlijk heb ik geen zin om op zo'n onbenullig thema dieper in te gaan...als je nog serieuze vragen, op- of aanmerkingen hebt, hoor ik het wel van je :).

Misschien een idee om de negeer optie eens te gebruiken Huggy. ;)

bedankt huggy

als men over Achmed heeft denk je gelijk aan mij????????

• #4.852
bedankt huggy

Neehoor...maar de keus was vrij beperkt want de enige andere die enigzins uiterlijke kenmerken van een allochtoon op die bankdrukwedstrijd bij Atlas had was voor zover ik in herinnering heb Badal Djindra, en dan zou Itachi waarschijnlijk ook iets over zijn respectabele omvang hebben opgemerkt ;)...daarom ging ik ervanuit dat hij jou bedoelde :).

bedankt huggy

Hij dacht eerst aan mij, omdat ik natuurlijk ook nogal een exotisch type ben, maar PM'de me eerst hoe ik er over dacht.
Ik wilde hier liever niet in betrokken worden dus, en jij was Huggy's tweede optie. :D

• #4.854
  • #4.855
Training Haeflandsport 2/7, met een tropische buitentemperatuur van ruim 30 graden :eek:...ik ben blij dat ik in de ochtend heb kunnen trainen, want straks zou het nog warmer worden!

Light Bench Press Day (70%)

Flat Bench Press:
20x20, 2x10x70, 10x100 & 5x5x130kg.
Laatste rep van ieder set met 3 seconden stilleggen (éénentwintig, tweeëntwintig, drieëntwintig, press)...door het zo lang stil houden voel ik een enorme (lekkere) spanning in mijn borst- en schouderspieren.

Close Grip Bench Press:
3x8x100kg.

Seated Shoulder Press:
10x50, 10x75 & 3x8x100kg.

Wide Grip Front Latt Pull Down:
20x50 & 6x10x70kg.

Jules Bremen was met dit weer nog behoorlijk aan het squatten...een tripple met 230kg (raw) liet hij effies zien!
René (een andere flinke, grote kerel uit Landgraaf) en Lambert deden ook goed mee.

Training Haeflandsport 2/7, met een tropische buitentemperatuur van ruim 30 graden :eek:...ik ben blij dat ik in de ochtend heb kunnen trainen, want straks zou het nog warmer worden!

Light Bench Press Day (70%)

Flat Bench Press:
20x20, 2x10x70, 10x100 & 5x5x130kg.
Laatste rep van ieder set met 3 seconden stilleggen (éénentwintig, tweeëntwintig, drieëntwintig, press)...door het zo lang stil houden voel ik een enorme (lekkere) spanning in mijn borst- en schouderspieren.

Close Grip Bench Press:
3x8x100kg.

Seated Shoulder Press:
10x50, 10x75 & 3x8x100kg.

Wide Grip Front Latt Pull Down:
20x50 & 6x10x70kg.

NICE :thumbs: pppffffff nu 35gr

Goed bezig geweest huggy.
En idd beter voor de ergste hitte, al is de dag vanmorgen al vrij warm begonnen...
Ik heb voor na het eten geplanned, want Nick moest vanmiddag weg.
Anders had ik het het liefst op het heetst van de dag gedaan!
Voor de voetbal klaar, want als dat weer eens uit de hand loopt...

Als je een tijdje geen berichten van me ziet langskomen, heb ik waarschijnlijk en hartaanval gehad in die hitte.

Nu is het lekker hier hoor.
Onder een parasolletje aan tafel, beker water met citroen erbij, wat radijsjes.
Een zacht zeewindje waait door de tuin.
Life's good! :D

Goed bezig geweest huggy.
En idd beter voor de ergste hitte, al is de dag vanmorgen al vrij warm begonnen...
Ik heb voor na het eten geplanned, want Nick moest vanmiddag weg.
Anders had ik het het liefst op het heetst van de dag gedaan!
Voor de voetbal klaar, want als dat weer eens uit de hand loopt...

Als je een tijdje geen berichten van me ziet langskomen, heb ik waarschijnlijk en hartaanval gehad in die hitte.

Nu is het lekker hier hoor.
Onder een parasolletje aan tafel, beker water met citroen erbij, wat radijsjes.
Een zacht zeewindje waait door de tuin.
Life's good! :D

En tijdens de wedstrijd dan John een emmer koud bier toch?

Terug
Naar boven