- Waardering
- 1.503
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Brüno ofzo..?zucht waarom konden mijn ouders me ook niet een stoere mannelijke naam geven?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brüno ofzo..?zucht waarom konden mijn ouders me ook niet een stoere mannelijke naam geven?![]()

Als je steeds last hebt van je schouder bij de CGBP zou je hem ook gewoon niet meer kunnen doen.![]()

Brüno is toch een filmkomedie over een nicht? 

Da's alleen voor echte Heavy Dudes natuurlijk!

Nee...heb ik eens geprobeerd...vind het maar helemaal niets...alles waarbij ik moet buigen of bukken of vooroverbuigen heb ik een hekel aan![]()
Tis overigens René...ik ben geen meisje, want Renee is de vrouwelijke versie...zucht waarom konden mijn ouders me ook niet een stoere mannelijke naam geven?
![]()

Dan valt het nog mee Huggy.
Je bent nog een jonge God!
Een regelrechte Adonis!
Misschien toch maar de pijnlijke oefeningen vermijden.
Net als Nick tegen me zei: misschien moet je beter niet meer dippen pa..?
---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------
Da's alleen voor echte Heavy Dudes natuurlijk!![]()

Dat weet ik...nu moet ik bekennen dat mijn oudste zoon ook Dominic heet (dominic is de latijnse versie) en mijn (ex)vrouw vond dat een geweldige naam en er werd destijds lichtelijk druk op me uitgeoefend om er maar mee akkoord te gaan, vrouwen hebben een bepaalde manier om hun zin door te zetten, maar daar kom je nog wel achter 
ook dat wist ik, je schrijft mijn naam namelijke ook altijd zo... de rede heb je mij ook al eens verteld...
je bent wel een echte man hoor, het enige wat enigsinds "jongensachtig" aan je is, is je stemmijn broertje heeft je onthouden als "die brede bankdrukker met de hoge stem"

...een vent als een olifant met een piepstemmetje van een muis 
haha dat valt ook wel meemaar een dominique moonen achtige stem zou je misschien beter staan idd
was altijd wel grappig dat van jou, ruud en leon de kleinste de hardste/zwaarste stem had...
. Maar Leon spreekt toch niet hard of ben ik wellicht ook nog doof? 
En kon met een plate van 100lbs 10 reps front plate raise doen...probeer het maar eens...neem een halterschijf van 50kg en begin maar es effies front raises te doen