theyounggun
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jim williams deed elke dag maxen op de bench dus 8 5 3 1 1 2 dat was z,n bench routine huggy elke dag 90% of meer en hieruit zijn ook de russische routines ontstaan en percentage training deze man was lichtjaren vooruit z,n tijd

rene kom je kijken in vijlen met krachtsporters? beetje support kan ik altijd gebruiken natuurlijk en gezien je er meestal bij bent als er iets met krachtsport te doen is...![]()

yoke ook 300kg gelopen met paar drops (op wedstrijd 280) en timbers deed ik 40m met 100kg per hand (op wedstrijd is het 20) dus dat moet allemaal goedkomen...
dat gaat prima, ik deed vandaag 105 op de wedstrijdboomstam, op de wedstrijd is het 80 voor repsyoke ook 300kg gelopen met paar drops (op wedstrijd 280) en timbers deed ik 40m met 100kg per hand (op wedstrijd is het 20) dus dat moet allemaal goedkomen...
ik ben van plan nog es langs te komen bij leon, mn beste vriend wil misschien es bench competies gaan doen, hij bencht 4x8x85 aan 17 jaar en 75kg bw dus kracht zit goed maar wedstrijdtechniek is een ander verhaal...
misschien tot zondag![]()
Maar wat moet ik nu lezen...jij iemand voor de techniek naar Leon sturen
Ik dacht altijd: die Dominique is de man die alles kan

hij is alles bij leon geweest hoor... en dat het druk is weet ik, had hem alles gebeld, ik ben welkom op een "minder drukke dag" zei die![]()
ik ben idd redelijk eigenwijs maar dat komt ook omdat ik het gewoon soms echt niet eens ben met leon... bijvoorbeeld dat hij de sumo lift heilig verklaart, ik trek met moeite 170 sumo terwijl ik 235 conventional lift.. ik heb dan dus geen zin om een jaar lang te kloten op sumo terwijl ik nog onder mn normale top zit...
echter, op de squat en bench press is er niemand in limburg die meer verstand heeft van zaken dan leon smeets

nouja ik ben het gedeeltelijk met je eens maar vergeet niet dat er nog een rede is: je haalt sumo meer uit een suit (over het algemeen)... mij zul je nooit betrappen op hitchen/thighriden whatever maar ik lift graag op de voor mij ideale manier en dat is voor iedereen anders... iedereen heeft andere doelen, ik vind/vond pl een zeer goede basis voor strongman maar op enkele punten ben ik het niet helemaal eens met de trainingsT van leon (de deadlift maar ook dat hij relatief weinig aandacht schenkt aan rows ed oefeningen die voor een strongman van groot belang zijn)... the main reason waarom ik echter niet meer bij leon train is altijd geweest dat maandag-woensdag-vrijdag mij niet uitkomt/kwam ivm judo, dus laaat er geen misverstand over bestaan dat ik respect heb voor leon en indien mogelijk ging ik ook nog regelmatig naar hem voor advies wat betreft squat en bench![]()
besides een beetje eigenwijs zijn is toch prima, daar weet jij toch alles van rene?![]()

. Dan heb je helaas ook bekende ervaren krachtsporters die last krijgen van primadonna gedrag en menen dat ze alles beter weten dan anderen en als referentie verwijzen naar de kilo's die ze liften.
.
op zich is het een basis maar als ik de door ons allemaal aanbeden alex moonen bekijk dan heeft hij relatief weinig op met squat en bank maar des te meer met oh en deadlift
ieder zn ding maar dat ik mensen als jou en leon serieus neem is zeker zo maar van niemand neem ik klakkeloos wat aan want elk lichaam is anders... trouwens ik heb wel veel dingen wel van leon overgenomen hoor
bijvoorbeeld bruggen bij het banken, breder banken, baar lager leggen bij squat, langzamer zakken bij squat enzovoort...nuja toen ik er was zag ik allemaal mannetjes hun "assistance" tijd meer spenderen aan flyes en curls dan aan rows... nu moet ik wel zeggen dat dat meestal was als leon andere prios had (ruud/carmen/u) maar tochop zich is het een basis maar als ik de door ons allemaal aanbeden alex moonen bekijk dan heeft hij relatief weinig op met squat en bank maar des te meer met oh en deadlift
ieder zn ding maar dat ik mensen als jou en leon serieus neem is zeker zo maar van niemand neem ik klakkeloos wat aan want elk lichaam is anders... trouwens ik heb wel veel dingen wel van leon overgenomen hoor
bijvoorbeeld bruggen bij het banken, breder banken, baar lager leggen bij squat, langzamer zakken bij squat enzovoort...

ik zeg niet dat alex weinig squat of benched... ik zeg alleen dat hij er weinig mee op heeft (als in: hij doet het relatief weinig)... pl is zeker een basis maar ik vind bijvoorbeeld de bench/deadlift/squat niet speciaal een betere basis dan overhead press/barbell rows/frontsquat... ik vind het overigens wel leuk zo wat te discussieren maar laat me nogmaals vooropstellen dat ik leon/jou/alex/wie dan ook respecteer en dat ik absoluut niet denk dat ik alles beter weet want dat is niet zo...

Bijna goed...het was Kerkrade, tegenwoordig Landgraaf 
Als je zoveel drukt, weet je toch wel waar je mee bezig bent denk ik zo.Hallo
Ik lees dat jij aardig kan bankdrukken en veel kennis hebt. Ik druk al een half jaar 205kg maar ik kom niet verder. Wat moet ik doen om naar de 210-220 te gaan?
gr

Als je zoveel drukt, weet je toch wel waar je mee bezig bent denk ik zo.
Maar Huggy gaat je wel wat tips aan de hand doen hoor.![]()
Dan zal er hier weer een leuke berichten wisseling gaan plaatsvinden.Klopt, doe het al een tijdje. nu wil ik wel meer weten over techniek, shirts en oefeningen.

Bedankt...Dank je voor de tip. Ik hoor ook graag van jou tips. Ik leer graag van iedereen en sta open voor alle tips. Je hoeft niet speciaal zwaar te kunnen drukken om kennis te hebben toch?