theyounggun
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk ik waardeer het dat je eerlijk bent, de meesten die AAS gebruiken zijn dat niet (het valt voor mij ook niet te controleren of iedereen met wie ik contact heb op dit forum dopingvrij is en dat is ook niet mijn verantwoordelijkheid).
Maar wat heb je aan tips van iemand die natural traind terwijl jezelf AAS gebruikt? Dat is appels met peren vergelijken en heeft naar mijn mening weinig nut. Aan de ene kant zou ik willen zeggen: trek je conclusies! Maar aan de andere kant wil ik hier niet het gevoel geven dat ik wellicht iets tegen AASgebruikers heb.
Maar ik ben wel "bang" dat als jij verder nog behoorlijke progressie weet te boeken m.b.v. AAS anderen je voorbeeld wellicht eens zouden kunnen gaan volgen...want veel kilo's drukken spreekt tot de verbeelding.
En daar wil ik liever niet mijn bijdrage aanleveren...ik sta voor sterk worden op eigen kracht!
Uiteraard staat het je verder vrij om in mijn log vragen te stellen of op- en aanmerkingen te plaatsen.
---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:38 ----------
Uit het log voorstellen van Benchman!
Onderstaande is aan mij gericht...
Origineel gepost door huggybear1968 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Benchman wordt het niet tijd dat je met de maskerade stopt?
Je maakt zo geen vrienden hier!
Jij weet veel over bepaalde mensen hier, zoals Wimsim en mij omdat onze resultaten op internet bij uitslagen van powerliftbonden te vinden zijn en er ook filmpjes geplaatst zijn.
Van jou is niets bekend...wie je bent...en ook over hetgeen je drukt heerst er behoorlijke twijfel...heb je ergens een filmpje of heb je ooit meegedaan aan een wedstrijd waarvan de uitslagen officieel terug te vinden zijn?
"Wat maak jij je druk om Wimsim en dat doet het er toe toe hoeveel ik druk. Ik heb toch al gezecht dat ik geen wedsrtrijden doe!!
Kijk als jij gewoon toe geeft dat je niet alleen maar 160 kilo weegt door het eten en zo sterk bent geworden, dat noem ik een maskarade".
Hiermee heb ik toch wel behoorlijk moeite, beste Benchman!
Niet iedereen die respectable kilo's drukt heeft AAS gebruikt!
Ik train al zo'n 20 jaar en dat jij niet kunt of wilt geloven dat ik natural train zegt wat over jou en niet over mij.
Kan het zijn dat je er moeite mee hebt dat een dikke 40 plusser (want ik heb nooit ergens beweerd dat mijn gewicht pure spieren zijn!) die puur natuur traind ook een aardig gewicht kan drukken?
Heb je me daarvoor uitgekozen om mij van bepaalde dingen te beschuldigen omdat je het je niet kan voorstellen dat iemand zonder AAS ook sterk kan worden en jij AAS nodig hebt om sterk te zijn?

...ik heb geen zin in allerlei welles-nietes spelletjes en een hoop ergernis.
ik als volleerd reller @ fora zou dit prachtig vinden en door blijven zeiken zo
niemand twijfelt aan jou naturalheid hoor (al ben ik het wel met benchman eens dat het benadrukken van het natural gedeelte soms onnodig is, we get your point!
)Ik heb wat moeite mee dat jij apels en peren gaat vergelijken terwijl ik alleen op trainingstips vraag. ga echt geen wedsrijden doen zeker om dat ik merk dat er veel afgunst is. Ik heb totaal geen ambitie voor. Verder ken ik je niet ik hoef ook niet te weten wat je allemaal doet. Je drukt veel kilo's en je schrijft heel veel over bankdrukken, dat is/was voor mij de reden om bij jou na te vragen. Ik beschulding je niet van gebruik maar ik vertrouw het niet, jij gaat er klakeloos vanuit dat vol zit tewijl ik mischien ooit een keer iets gedaan heb. beetje raar toch?
Als ik terug lees en zie dat je het van de daken af schreuwd dat je 100% cleen bent, dan krijg ik een bepaalt beeld van je. Tip maak er niet zon punt van het gaat toch om het bankdrukken!!
Thnx jongens!
Neem ik me uitgebreid de tijd om iemand behulpzaam te zijn en maak ik mijn standpunt over AAS duidelijk word ik meteen zelf in een verdachte hoek neer gezet. Daar heb ik nu echt moeite mee...dat AASgebruikers denken dat je alleen maar m.b.v. AAS sterk kunt worden
Zonder AAS kom je er ook, het duurd alleen langer!
Voor mij is het hoofdstuk Benchman hiermee afgesloten...ik heb geen zin in allerlei welles-nietes spelletjes en een hoop ergernis.
Je hebt toch zelf gezegd dat je gebruikt?
Over de frequentie hebben we het verder niet gehad.
Ik heb je alleen maar mijn visie over AAS gegeven en gezegd dat je beter bij anderen voor tips kunt gaan.
Dat je mij niet vertrouwd zegt wederom wat over jou en niet over mij.
Maar ik laat het hier verder bij...ik heb genoeg tijd en energie aan jou besteed...je zoekt het je verder maar uit...Suc6 verder!
Dat zegt over mij dat ik van niemand achter een scherm kan zeggen wat hij doet, ook van jou niet.
Dank je wel ik hoop dat jij nog veel progressie maakt.

zie nergens kG staan ( denk ik )
houd leven in de brouwerij he 

.

Als je begint met deze oefeningen raad ik aan om het de eerste paar keer met lichte gewichten uit te voeren. Je maakt vrij vlug progressie hierop.Tip; Als je gewoon blijft bankdrukken is er niet aan de hand. pijn weg!!Ik heb een groot voorbeeld wat trainen betreft...Theo van de Laan...die deed alleen maar bankdrukken en wat pulldowns...hij zei ook altijd...wil je sterker worden in bankdrukken, dan doe bankdrukken, wil je beter worden in fietsen, dan ga fietsen.