MuscleMeat

Benchpresslog from lazy huggybear

rene houd aub op met dit ongelovelijke staaltje trollenvoeren...

okee? ??? die zou ik dus ook geen tips meer geven :rolleyes:

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dont be too nice huggy

Kijk ik waardeer het dat je eerlijk bent, de meesten die AAS gebruiken zijn dat niet (het valt voor mij ook niet te controleren of iedereen met wie ik contact heb op dit forum dopingvrij is en dat is ook niet mijn verantwoordelijkheid).

Maar wat heb je aan tips van iemand die natural traind terwijl jezelf AAS gebruikt? Dat is appels met peren vergelijken en heeft naar mijn mening weinig nut. Aan de ene kant zou ik willen zeggen: trek je conclusies! Maar aan de andere kant wil ik hier niet het gevoel geven dat ik wellicht iets tegen AASgebruikers heb.

Maar ik ben wel "bang" dat als jij verder nog behoorlijke progressie weet te boeken m.b.v. AAS anderen je voorbeeld wellicht eens zouden kunnen gaan volgen...want veel kilo's drukken spreekt tot de verbeelding.
En daar wil ik liever niet mijn bijdrage aanleveren...ik sta voor sterk worden op eigen kracht!

Uiteraard staat het je verder vrij om in mijn log vragen te stellen of op- en aanmerkingen te plaatsen.

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:38 ----------

Uit het log voorstellen van Benchman!
Onderstaande is aan mij gericht...
Origineel gepost door huggybear1968 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Benchman wordt het niet tijd dat je met de maskerade stopt?
Je maakt zo geen vrienden hier!

Jij weet veel over bepaalde mensen hier, zoals Wimsim en mij omdat onze resultaten op internet bij uitslagen van powerliftbonden te vinden zijn en er ook filmpjes geplaatst zijn.
Van jou is niets bekend...wie je bent...en ook over hetgeen je drukt heerst er behoorlijke twijfel...heb je ergens een filmpje of heb je ooit meegedaan aan een wedstrijd waarvan de uitslagen officieel terug te vinden zijn?

"Wat maak jij je druk om Wimsim en dat doet het er toe toe hoeveel ik druk. Ik heb toch al gezecht dat ik geen wedsrtrijden doe!!
Kijk als jij gewoon toe geeft dat je niet alleen maar 160 kilo weegt door het eten en zo sterk bent geworden, dat noem ik een maskarade".

Hiermee heb ik toch wel behoorlijk moeite, beste Benchman! :mad:
Niet iedereen die respectable kilo's drukt heeft AAS gebruikt!
Ik train al zo'n 20 jaar en dat jij niet kunt of wilt geloven dat ik natural train zegt wat over jou en niet over mij.
Kan het zijn dat je er moeite mee hebt dat een dikke 40 plusser (want ik heb nooit ergens beweerd dat mijn gewicht pure spieren zijn!) die puur natuur traind ook een aardig gewicht kan drukken?
Heb je me daarvoor uitgekozen om mij van bepaalde dingen te beschuldigen omdat je het je niet kan voorstellen dat iemand zonder AAS ook sterk kan worden en jij AAS nodig hebt om sterk te zijn?

Ik heb wat moeite mee dat jij apels en peren gaat vergelijken terwijl ik alleen op trainingstips vraag. ga echt geen wedsrijden doen zeker om dat ik merk dat er veel afgunst is. Ik heb totaal geen ambitie voor. Verder ken ik je niet ik hoef ook niet te weten wat je allemaal doet. Je drukt veel kilo's en je schrijft heel veel over bankdrukken, dat is/was voor mij de reden om bij jou na te vragen. Ik beschulding je niet van gebruik maar ik vertrouw het niet, jij gaat er klakeloos vanuit dat vol zit tewijl ik mischien ooit een keer iets gedaan heb. beetje raar toch?

Als ik terug lees en zie dat je het van de daken af schreuwd dat je 100% cleen bent, dan krijg ik een bepaalt beeld van je. Tip maak er niet zon punt van het gaat toch om het bankdrukken!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.125
Thnx jongens! :)

Neem ik me uitgebreid de tijd om iemand behulpzaam te zijn en maak ik mijn standpunt over AAS duidelijk word ik meteen zelf in een verdachte hoek neer gezet. Daar heb ik nu echt moeite mee...dat AASgebruikers denken dat je alleen maar m.b.v. AAS sterk kunt worden :mad:
Zonder AAS kom je er ook, het duurd alleen langer!

Voor mij is het hoofdstuk Benchman hiermee afgesloten :p...ik heb geen zin in allerlei welles-nietes spelletjes en een hoop ergernis.

dat je er uberhaupt op reageert siert je maar kenmerkt tegelijkertijd ook je zwakte rene:P ik als volleerd reller @ fora zou dit prachtig vinden en door blijven zeiken zo:P niemand twijfelt aan jou naturalheid hoor (al ben ik het wel met benchman eens dat het benadrukken van het natural gedeelte soms onnodig is, we get your point!;))

en je kan meteen je log wat schoner houden zo :D

• #5.128
Ik heb wat moeite mee dat jij apels en peren gaat vergelijken terwijl ik alleen op trainingstips vraag. ga echt geen wedsrijden doen zeker om dat ik merk dat er veel afgunst is. Ik heb totaal geen ambitie voor. Verder ken ik je niet ik hoef ook niet te weten wat je allemaal doet. Je drukt veel kilo's en je schrijft heel veel over bankdrukken, dat is/was voor mij de reden om bij jou na te vragen. Ik beschulding je niet van gebruik maar ik vertrouw het niet, jij gaat er klakeloos vanuit dat vol zit tewijl ik mischien ooit een keer iets gedaan heb. beetje raar toch?

Als ik terug lees en zie dat je het van de daken af schreuwd dat je 100% cleen bent, dan krijg ik een bepaalt beeld van je. Tip maak er niet zon punt van het gaat toch om het bankdrukken!!

Je hebt toch zelf gezegd dat je gebruikt?
Over de frequentie hebben we het verder niet gehad.
Ik heb je alleen maar mijn visie over AAS gegeven en gezegd dat je beter bij anderen voor tips kunt gaan.
Dat je mij niet vertrouwd zegt wederom wat over jou en niet over mij.
Maar ik laat het hier verder bij...ik heb genoeg tijd en energie aan jou besteed...je zoekt het je verder maar uit...Suc6 verder!

Thnx jongens! :)

Neem ik me uitgebreid de tijd om iemand behulpzaam te zijn en maak ik mijn standpunt over AAS duidelijk word ik meteen zelf in een verdachte hoek neer gezet. Daar heb ik nu echt moeite mee...dat AASgebruikers denken dat je alleen maar m.b.v. AAS sterk kunt worden :mad:
Zonder AAS kom je er ook, het duurd alleen langer!

Voor mij is het hoofdstuk Benchman hiermee afgesloten :p...ik heb geen zin in allerlei welles-nietes spelletjes en een hoop ergernis.

Ik heb je niet gevraagd op je standpunten over AAS. Je generaliseer iets te veel. Ik wens je veel pleziek met trainen en je (schone) log.

---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------

Je hebt toch zelf gezegd dat je gebruikt?
Over de frequentie hebben we het verder niet gehad.
Ik heb je alleen maar mijn visie over AAS gegeven en gezegd dat je beter bij anderen voor tips kunt gaan.
Dat je mij niet vertrouwd zegt wederom wat over jou en niet over mij.
Maar ik laat het hier verder bij...ik heb genoeg tijd en energie aan jou besteed...je zoekt het je verder maar uit...Suc6 verder!

Dat zegt over mij dat ik van niemand achter een scherm kan zeggen wat hij doet, ook van jou niet.
Dank je wel ik hoop dat jij nog veel progressie maakt.

• #5.130
Dat zegt over mij dat ik van niemand achter een scherm kan zeggen wat hij doet, ook van jou niet.
Dank je wel ik hoop dat jij nog veel progressie maakt.

Het klopt dat je niet van iemand achter een pc kunt zeggen wat hij doet en laat...vooral als die persoon anoniem wil blijven zoals jij!

Mijn naam is René Hamers (algemeen bekend op dit forum) en ik woon in Landgraaf (Limburg). Ik ken diverse forumleden persoonlijk.
Wat ik daarmee wil zeggen is: ik heb niets te verbergen!
Hetgeen ik bankdruk is terug te vinden op de site van de NPB: www.powerliftingbond.nl
Tevens zijn er in mijn log filmpjes geplaatst van diverse wedstrijden.
Daarnaast vinden er bij de NPB dopingcontroles plaats en ben ik 7 dagen per week, 24 uur per dag bereid om mee te werken aan een dopingcontrole.

Ik train bij Leon Smeets in Spaubeek (bondscoach van de NPB) en bij Jules Bremers van Haeflandsport in Brunssum http://www.haefland-sport.nl/
Daar ik niet de slechtste ben wil ik je bij deze uitnodigen om een keer te komen bankdrukken bij Haeflandsport (wimsim heeft je ook al uitgenodigd om in Arnhem te komen trainen)...dan weten we wie je bent en wat je kunt...slaan we twee vliegen in één klap! Het zou me namelijk niet verbazen als je je vergist hebt...dat je i.p.v. 205kg wellicht 205 lbs drukt...want op de meeste halterschijven staan de gewichten vermeld in kilo's èn in lbs (tip...een halterschijf van 44 lbs is slechts 20kg) ;)

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

De tijd van praatjes is dan ook vanaf nu wat mij betreft voorbij...geen woorden maar daden! Wanneer kunnen we je verwachten? :)

Hahahaha :roflol: als de gewichten lbs zijn xD.

Als het blijkt dat hij 205lbs drukt, schijt ik in mijn broek van het lachen!

Zo, ik had even wat bij te lezen... :rolleyes:
Het kon ook haast niet goed blijven gaan. ;)

• #5.135
O.K. jongens, na het akefietje met Benchman, back to normal life! ;)

Ik heb een probleem dat ik vrijwel niet pijnvrij een fatsoenlijke close grip bench press of triceps extension kan doen...schouders en ellebogen werken dan behoorlijk tegen :(.
Met "normaal" bankdrukken heb ik gelukkig nergens last van :)
Nu wilde ik eens een triceps extension (die toch de triceps vanuit een heel andere hoek traind dan bij de presses) met dumbbells gaan doen.
Volgens Ryan Kennely een van de betere tricepsoefeningen.

Seanzilla: In the gym, I see a lot of people training the portion of the triceps that’s the most visible; the triceps “horseshoe”. I know, from talking with you, that it’s the portion of the triceps that’s directly above the elbow that’s the most important when it comes to locking out the weight in the benchpress. What do you do in the gym to specifically train the muscles & connective tissue that surround the elbow?
Kennelly: The muscles and tendons that wrap around the elbow and into the upper forearm play a very important role in the benchpress and, most importantly, the lockout. The beefy part of the tricep is what gives the triceps size and so bodybuilders tend to focus their triceps training on building that portion of the muscle group. But, what is overlooked, is the points at which the triceps attach at the elbow. These connective points must be strengthend and developed in order to be able to lockout heavy weight. The best exercise to build this critical area is dumbbell extensions with your palms facing and laying flat on the floor. Start this lift by setting two dumbbells upright on the floor and with one on each side of your head/ears. Grab the dumbbells while keeping your elbows pointing straight up towards the ceiling. Then you will raise the dumbbells by extending your arms, locking out your triceps at the top. During this exercise, always keep your elbows pointing straight up (don’t allow your elbows to flare out). When you lower the dumbbells, do it slowly and wait till the bounce comes out of them when they hit the floor before starting another rep. I recommend starting with very light weight and using high reps when you first start this exercise and then increase the weight as the lift becomes more comfortable and natural in motion.

O.K...nu hebben we varianten...staand, zittend, liggend op een bank of op de grond, met 1 of 2 dumbbells.

Ik was echter deze oefening tegen gekomen: de rolling triceps extension.

Heeft iemand van jullie hiermee ervaring? :)

http://www.youtube.com/watch?v=Wieoy1pv-oE&feature=related

• #5.136
Het is eigenlijk een "kruising" tussen een press & een extensions, zo gezien het beste uit twee werelden waarmee je ook nog eens tijd spaart ;)

Maar over de uitvoering ben ik me niet zeker...ik heb er op youtube nogal wat gezien.

Is het A)
Je arm in een boog (extension) langs je hoofd brengen, de elleboog naar voren rollen en dan omhoog drukken?

Of is het B)
Je arm eerst recht laten zakken (zoals bij een press) dan pas in een boog langs je hoofd brengen, de elleboog naar voren rollen en vervolgens weer omhoog drukken.

Het is een beetje B je armen laten zakken zoals een normale press beweging dan de dumbbells langs je hoofd met een kant van de dumbbell op je schouders laten rusten en dan de dumbbell naast je hoofd plat op de vloer leggen ( ik heb de voorkeur om deze oefening op de vloer uit te voeren) hierna de dumbbells met de zelfde beweging naar boven brengen. Ik heb deze oefening zowel met dumbbells als barbell uitgevoerd. Het zijn behoorlijke triceps oefeningen maar ook elleboog killers.

gr;)

http://www.youtube.com/watch?v=RA4rBFbYl98

beter filmpje vind ik. Toch prefereer ik hem van de vloer te doen met dumbbells. Echter wat ik bij mijn vorig bericht niet vermeld heb is dat ik de barbell versie op een bankje uitvoer je kunt dan namelijk de barbell dieper laten zakken achter je hoofd.:) Als je begint met deze oefeningen raad ik aan om het de eerste paar keer met lichte gewichten uit te voeren. Je maakt vrij vlug progressie hierop.

En hoeveel controles heb jij al gehad met je wedstrijden? Rene uit limboland.

Ik heb een groot voorbeeld wat trainen betreft...Theo van de Laan...die deed alleen maar bankdrukken en wat pulldowns...hij zei ook altijd...wil je sterker worden in bankdrukken, dan doe bankdrukken, wil je beter worden in fietsen, dan ga fietsen ;).
Tip; Als je gewoon blijft bankdrukken is er niet aan de hand. pijn weg!!

Terug
Naar boven