- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
En hoeveel controles heb jij al gehad met je wedstrijden? Rene uit limboland.Tip; Als je gewoon blijft bankdrukken is er niet aan de hand. pijn weg!!
Bedankt voor je tip, maar ik laat me niet langer door jou uit de tent lokken
...wanneer kom je naar Haeflandsport of geef je de voorkeur om naar Familie Visser & Co te gaan? Dat reken ik ook goed 
Ik heb overigens week 31-33 vakantie en in week 32 & 33 kan ik me volledig naar je richten. En kom nu niet met het antwoord dat ik naar jou kan komen want iedereen weet wie ik ben en wat ik kan...ik hoef niets te "bewijzen"

Dus wanneer kan ik je verwachten?

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------
Het is een beetje B je armen laten zakken zoals een normale press beweging dan de dumbbells langs je hoofd met een kant van de dumbbell op je schouders laten rusten en dan de dumbbell naast je hoofd plat op de vloer leggen ( ik heb de voorkeur om deze oefening op de vloer uit te voeren) hierna de dumbbells met de zelfde beweging naar boven brengen. Ik heb deze oefening zowel met dumbbells als barbell uitgevoerd. Het zijn behoorlijke triceps oefeningen maar ook elleboog killers.
gr![]()
Elleboog killers?
Thnx overigens voor je toelichting, Frans! 
Laatst bewerkt: