Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lenigheid is een groot woord,ik denk dat mobilieit beperkt word door spiervolume!!![]()

M'n volgende wedstrijd is het WK in november in Finland.Kijk ik heb meegedaan in ipf van 1989 to 2001 en ben dan gestopt met een rugblessure van 2001 tot 2009.Nu was de bedoeling van gewoon wat te trainen en wedstrijden te doen op nationaal vlak bij de gpc,maar na 5 maanden trainen deed ik mee aan het EK.In de GPC leerde ik Philippe Crets kennen en ik vind dit een zo een supere kerel dat ik heb besloten om met hem samen EK en WK's te doen bij de WPC.
Het is toch logisch dat je wat de uitslagen volgt bij een andere FED.Ik volg ook de uitslagen van de IPF,ik heb er tenslotte 7 ek en 5wk's deelgenomen en mooie herrineringen aan.Mijn vader tilde al op het wk Ipf in 1978 in turku(Finland)
Voor mij gaat het vooral om er zoveel mogelijk plezier aan te beleven!
Ik volg zeker je wedstrijden.....

Voor mij gaat het vooral om er zoveel mogelijk plezier aan te beleven!
Ik volg zeker je wedstrijden.....

M'n vader is 27x belgisch kampioen geweest in powerliften en gewichtheffen.Ook wereldrecordhouder geweest met 277,5 squat bij de masters +50 jaar -90kg en verschillende medailles op EK en WK's.
Mijn youtube kanaal: http://www.youtube.com/user/realpowerlifting
Ik denk dat zowel belgie of nederland het lang niet slecht doen op internationale wedstrijden.Wij hebben jaren lang Wim Elyn en Inge MARX gehad die beiden wereldkampioen waren in de IPF.

Zijn records stammen alweer uit de jaren `80 en zijn sindsdien niet meer verbeterd door anderen...dat zegt wel iets!ik herinner me toch Piet Van Haaren(vice wereldkamp.1992)en Gerard Tromp die ook eens wereldkampioen is geworden.
)...ik heb hem laatst nog op een Centraal Training bezig gezien...deed hij raw zonder moeite effies 10 reps met 200kg DL in een warming up...wat is die man ongelofelijk sterk in het DL! Hij kan ook 325+ DL!
.Hey René, met mij gaat alles goed, slapper en lelijker dan ooit tevoren![]()

Pjotr doe het zeer goed,Piet kan zeker goed deadliften.k dacht hem 330kg op het wk '92 te zien doen in een 2de poging.Hij eindigde 2de achter Virtanen.
Brenda ken ik redelijk goed van bij de junoirs.Haar vader heeft mij eens geholpen met coaching op een wk.
.
Ik val erbuiten ik zou als er 5-6 was geweest daarin vallen ofzo![]()
...je bent wel eerlijk dat weet ik te waarderen!
Piet van Haaren natuurlijk (ik was hem effies vergeten)...ik heb hem laatst nog op een Centraal Training bezig gezien...deed hij raw zonder moeite effies 10 reps met 200kg DL in een warming up...wat is die man ongelofelijk sterk in het DL! Hij kan ook 325+ DL!
En we hebben ook nog Pjotr v/d Hoek die het goed doet en nog wel paar mensen die hun sporen hebben verdiend in de powerliftwereld...de echtparen Joke en Ferrie van der Meulen (wiens dochter Brenda het ook niet onverdienstelijk doet in de PL wereld) en Aly en Henk Keizer, Taggy Parnian en Mariet Spronk...en zo zal ik er beslist nog wel enkele vergeten zijn.
Oja...bij de Masters doen Carmen Sjardijn en Wim Wamsteeker het ook niet onverdienstelijk!
Vindt jij dat je een bepaalde oefening, een bepaalde tijd moet volhouden, of vindt jij het net zo goed om bij wijze iedereraining een andere oefening te nemen?
Dan iser met je grip ook niets mis in ieder geval.

Voor je pretaties! 
...je bent wel eerlijk dat weet ik te waarderen!
Maar jij hebt ook andere prioriteiten dan alleen het benchen, toch?
Soms denk ik wel eens dat ik alleen nog maar moet gaan benchen...assist heeft me nooit echt geholpen heb ik het idee, integendeel, veroorzaakt alleen maar kwaaltjes en klachten.
Een schema van alleen maar 3x per week benchen lijkt me wel wat en voor de rest nothing...een heavy en een light day zoals ik nu alreeds doe gecombineerd met een speedday is wellicht iets.
En dan voor de rest alleen nog maar een beetje latt pulldowns of zo, ideaal voor zo'n lazy bear als ik...en daarbij ik ben toch geen bodybuilder!![]()

Sure, maar ik kreeg vandaag te horen dat we een full-meet gaan doen in december. Dus vandaag een beetje aan de bench techniek gewerkt enz. Als dat inorde is zal ik de lijst bestormen![]()

Vergeet ook Arie Groeneboom niet! Heeft toch ook aardig wat WKs gedaan.
...ik wil echt niemand te kort doen...maar ik vrees dat "onze" lijst verre van compleet zal zijn.
.Vindt jij dat je een bepaalde oefening, een bepaalde tijd moet volhouden, of vindt jij het net zo goed om bij wijze iedereraining een andere oefening te nemen?
Dan iser met je grip ook niets mis in ieder geval.
Welk kettlebells gebruik je?
Voor je pretaties!
![]()