- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Moet het 1 vd 2 zijn? Ik zou gewoon variëren, nu doe je straight weights dus doe je daarmee verder tot je het beu bent/je progressie komt vast te zitten/whatever en dan ga je tijdje ramped weights doen.
Hoi Scrained,
Het hoeft niet 1 vd 2 te zijn...ik varieer nu alreeds doordat ik 2 dagen in de week doe BD en op dag 1 ramped weights gebruik en op dag 2 straight weights. Ik ben gewoon nieuwgierig naar de reacties van forumleden, en verbreed graag mijn horizon.
Thnx voor je bijdrage!

Ik ben echt onder de indruk dat iemand van -100kg in staat is om zulke gewichten te liften...op het NK powerliften heb je laten zien dat je in staat bent om 825kg totaal te liften ( en je gaf aan dat je zelf daarover niet helemaal tevreden was ). De tegenstand zal vooral uit Oost-Europa komen, toch? De nr. 1 van vorig jaar kwam op 875kg totaal uit...ik ga ervanuit dat als jij een goeie dag hebt daar niet zo heel ver van af zit, toch? Ik weet dat de -100kg een klasse is met veel èn sterke tegenstand is, maar je was op het WK nog 5e (met 830kg)! En ik neem aan dat je gewoon gaat voor een ereplek, toch? Zet hem op!
.