AndroidHealthClinic

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.202
Ik zit nu ff naar dat Russische schema te kijken en heb m dan voor deadlift gedaan! Top nu 225 KG maar ik moet dan beginnen met 2 x 6 ( training daarna 3 x 6 ) met 180 Kg. Dat zou meteen een pr zijn en lijkt me vrij zwaar! maar interessant! En denk dat ik het eens ga proberen :D zal m ook eens uitwerken voor de bank ;)

Die ga ik gewoon een tijdje proberen, thx Rene ;)

Nou iuk heb ze allemaal even uitgewerkt en opgeschreven René :D op zich maakt het niks uit op welke oefening je hem uitvoerd want er komt toch hetzelfde uit bij curl of deadlift e.d.!! Dus ik ga hem ook voor squat uitwerken en uitvoeren :D hopen dat het vruchten afwerpt! Het ziet er wel apart uit maar het lijkt me leuk!! Thx :D

Wat ga je doen? die russian routine?

Ik zit nu ff naar dat Russische schema te kijken en heb m dan voor deadlift gedaan! Top nu 225 KG maar ik moet dan beginnen met 2 x 6 ( training daarna 3 x 6 ) met 180 Kg. Dat zou meteen een pr zijn en lijkt me vrij zwaar! maar interessant! En denk dat ik het eens ga proberen :D zal m ook eens uitwerken voor de bank ;)

Lijkt me wel ****ing hard, 3x per week zwaar deadliften!

Wat ga je doen? die russian routine?

Ja ff proberen denk ik! Ziet er op zich leuk uit om te proberen :D

Lijkt me wel ****ing hard, 3x per week zwaar deadliften!

Tja dat had ik dus ook :P maja miss werkt t wel :D Vroeger deadlifte ik ook 3 keer per week, zelf een tijdje 6 keer per week gedaan! 3 keer werkte toen ook maar op deze manier is het wel heel anders! Ik ben benieuwd of ik het überhaupt volhoud!

Ja ff proberen denk ik! Ziet er op zich leuk uit om te proberen :D

Tja dat had ik dus ook :P maja miss werkt t wel :D Vroeger deadlifte ik ook 3 keer per week, zelf een tijdje 6 keer per week gedaan! 3 keer werkte toen ook maar op deze manier is het wel heel anders! Ik ben benieuwd of ik het überhaupt volhoud!

Say whot:o

• #5.211

Het lijkt me een erg zwaar schema....3x per week met gewichten werken die minimaal 80% bedragen van je 1 RM.
En dan voor 6 weken...ik ben benieuwd hoe het je zal bevallen, hou ons op de hoogte! Suc6 ermee :)

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

Die ga ik gewoon een tijdje proberen, thx Rene ;)

Scu6 kerel! :)

Klopt en daarom heb ik mn 1RM ook wat naar beneden aangepast! Gister 225 gepakt met deadlift weer maar op een niet al te nette manier dus voor dit schema heb ik mn 1RM laten staan op 210 zodat ik na de 6 weken hopelijk dus 220 netjes pak! Ik zou hem eigenlijk nog lager moeten doen aangezien in de "gay" sportschool niet echt lekker te deadliften valt maja kijken hoe het verloopt morgen :D was van plan rustig aan te doen maar dit ziet er te aantrekkelijk uit :D

Misschien dat ik het deze week even aanvoel aangezien ik zondag de wedstrijd heb dan kan ik gelijk voelen of het goed te doen is qua gewicht! En alles komt gewoon in mn log te staan :D

Ik ga hier wat vaker komen loeren in je log, er is af en toe heel wat info te rapen ;)

• #5.214
Ik ga hier wat vaker komen loeren in je log, er is af en toe heel wat info te rapen ;)

You're welcome :)
Schroom niet om ook zelf informatie, op- of aanmerkingen te plaatsen, want een log staat of valt met de reacties van forumleden.

De informatie hier is wellicht wat eenzijdig, want het zal vrijwel iedereen duidelijk zijn dat het vooral over bankdrukken gaat...maar aangezien dat mijn passie is, komen we er nooit over uitgelogd ;)

• #5.215
Zo, heb net gezien dat de 125+ klasse bij de rawwedstrijd op 12 september bijkans de klasse met de meeste deelnemers wordt :eek:
En dan staat Badal Djindra nog niet vermeld, maar ik weet uit betrouwbare bron dat hij druk bezig is met de voorbereiding.

De gewichten die achter de desbetreffende personen staan zijn gewichten die men alreeds RAW heeft gedrukt.
De gewichten liggen vrij kort bij elkaar...het gaat een spannende wedstrijd worden :)

125+ Niels Rook TOPFIT 160
125+ Renee Hamers TOPFIT 170
125+ Ruben Kramers TOPFIT 160
125+ Johnny Riddering Art of Power (nog geen wedstrijd meegedaan)
125+ Rene Maliangkay Spartacus 170
125+ Djindra Badal 185

Laatst bewerkt:
spannend tussen jou en djindra huggy :D met shirt staan jullie gelijk toch?

• #5.217
spannend tussen jou en djindra huggy :D met shirt staan jullie gelijk toch?

Dat klopt...we hebben beide 227.5kg staan als shirted wedstrijdpr.
De eerlijkheid gebied me echter te zeggen dat hij raw 185kg als wedstrijdpr heeft staan en ik slechts 170kg (dateerd uit 2008)...maar ik hoop hem wel tegengas te kunnen geven door op de rawwedstrijd 180+ te drukken...we zullen zien...in elk geval krijgt Badal noch ik het geschonken met zo'n 6 deelnemers...pfff...moet ik me nog moe gaan maken op die wedstrijd ;)

In jouw klasse staat maar één naam genoteerd...en dat is die van jou...dan kan er niet zo heel veel mis gaan en wordt het dus een wedstrijd tegen jezelf! ;)

nou ik ben nu opeens zwaarder :o maar geeft niet het is sowieso een wedstrijd tegen mezelf :D maar ik ben vast zwaarder omdat ik vakantie heb :p ik ben benieuwd hoe de wedstrijd gaat verlopen

In welke klasse ga je liften nick?

• #5.220
nou ik ben nu opeens zwaarder :o maar geeft niet het is sowieso een wedstrijd tegen mezelf :D maar ik ben vast zwaarder omdat ik vakantie heb :p ik ben benieuwd hoe de wedstrijd gaat verlopen

Dat je wat zwaarder wordt is vrij normaal...je doet aan krachtsport en zit nog in de groei...maar ik neem niet aan dat je op de rawwedstrijd ook meedoet in de 125+ klasse ;)

Terug
Naar boven