uncLez
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wel hoorLekker die 185, die zie ik mezelf nog niet zo snel netjes uitdrukken!

ik zie er steeds meer tegen op...

Mijn vrouw wilde al een luipaardprint worstelpakje voor me kopen, maar dat heb ik gelukkig af kunnen houden. 
185kg is nice, maarja nu heb je iig het vertrouwen dat het kan. Het is wel zo dat het op de wedstrijd pas telt maar vertrouwen doet heel veel. Daarom snap ik niet dat sommige mensen niet maxen een tijdje voor de wedstrijd
Je moet alleen oppassen dat je niet overtraind raakt, en training een wedstrijd wordt...zoals ik vaker heb gezegd...je moet een balans zien te vinden tussen belasting & belastbaarheid 
Lekker die 185, die zie ik mezelf nog niet zo snel netjes uitdrukken!

Is toch leuk, man! Het gaat ook een heel mooie sexy groepsfoto worden, zo 6 dikkertjes in een veel te strak worstelpakje!Mijn vrouw wilde al een luipaardprint worstelpakje voor me kopen, maar dat heb ik gelukkig af kunnen houden.
![]()
wel een leuk idee, zo'n groepsfoto...ik denk wel dat je dan een behoorlijke "zoomlens" nodig hebt om ons er allemaal samen op te krijgen 
ziet er goed uit beremans het mooie aan een raw wedstrijd is dat je het shirt niet de schuld kan geven als het mis gaat![]()

Dude, ik zie er echt niet uit in dat pakje dat ik van Huggy heb gekregen...
Dat heeft hij misschien toch wel expres gedaan om me nog iets onzekerder aan de wedstrijd te laten beginnen...
Het is nog een akelig stofje ook, kriebelig...![]()

Is toch leuk, man! Het gaat ook een heel mooie sexy groepsfoto worden, zo 6 dikkertjes in een veel te strak worstelpakje!Mijn vrouw wilde al een luipaardprint worstelpakje voor me kopen, maar dat heb ik gelukkig af kunnen houden.
![]()

Hahahaha, ik denk dat het als psychologisch wapen anders van grote waarde zou kunnen blijken te zijn
Waar heb jij de jouwe gehaald eigenlijk? Hier in de buurt van Dordt? Zo ja, waar?
.
).

...kijk maar de gewichten die mijn "conculega's" op hebben gegeven
.