Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

Lekker die 185, die zie ik mezelf nog niet zo snel netjes uitdrukken!

185kg is nice, maarja nu heb je iig het vertrouwen dat het kan. Het is wel zo dat het op de wedstrijd pas telt maar vertrouwen doet heel veel. Daarom snap ik niet dat sommige mensen niet maxen een tijdje voor de wedstrijd

Laatst bewerkt:
mooi hoor die 185!!!!

Mooi, die 185! Gaat leuk worden volgende maand.

ziet er goed uit beremans het mooie aan een raw wedstrijd is dat je het shirt niet de schuld kan geven als het mis gaat ;)

ik zie er steeds meer tegen op... :o

Is toch leuk, man! Het gaat ook een heel mooie sexy groepsfoto worden, zo 6 dikkertjes in een veel te strak worstelpakje! :D Mijn vrouw wilde al een luipaardprint worstelpakje voor me kopen, maar dat heb ik gelukkig af kunnen houden. :P

Dude, ik zie er echt niet uit in dat pakje dat ik van Huggy heb gekregen... :o
Dat heeft hij misschien toch wel expres gedaan om me nog iets onzekerder aan de wedstrijd te laten beginnen... :rolleyes:
Het is nog een akelig stofje ook, kriebelig... :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.250
185kg is nice, maarja nu heb je iig het vertrouwen dat het kan. Het is wel zo dat het op de wedstrijd pas telt maar vertrouwen doet heel veel. Daarom snap ik niet dat sommige mensen niet maxen een tijdje voor de wedstrijd

Het mentale aspect op een wedstrijd is naar mijn mening net zo belangrijk als het fysieke. Als je niet overtuigd bent van je eigen kunnen, gaat het mis (zoals met mij op het NK Bank). Een bepaalde wedstrijdspanning is overigens niets mis mee...het moet je echter leiden en je moet niet eronder lijden ;) Je moet alleen oppassen dat je niet overtraind raakt, en training een wedstrijd wordt...zoals ik vaker heb gezegd...je moet een balans zien te vinden tussen belasting & belastbaarheid ;)

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Lekker die 185, die zie ik mezelf nog niet zo snel netjes uitdrukken!

Je bent ook 50kg lichter en drukt in kilo's gelijkwaardig (over Wilkspunten zullen we maar niet beginnen) :o

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Thnx! :)

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Mooi, die 185! Gaat leuk worden volgende maand.

Ik hoop dat ik Djindra Badal voldoende tegengas kan geven (hij heeft al diverse keren 185 gedrukt op een wedstrijd)

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Is toch leuk, man! Het gaat ook een heel mooie sexy groepsfoto worden, zo 6 dikkertjes in een veel te strak worstelpakje! :D Mijn vrouw wilde al een luipaardprint worstelpakje voor me kopen, maar dat heb ik gelukkig af kunnen houden. :P
:roflol: wel een leuk idee, zo'n groepsfoto...ik denk wel dat je dan een behoorlijke "zoomlens" nodig hebt om ons er allemaal samen op te krijgen ;)

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

ziet er goed uit beremans het mooie aan een raw wedstrijd is dat je het shirt niet de schuld kan geven als het mis gaat ;)

Dat klopt!
Alhoewel ik me met "misgaan" liever niet bezig hou...positief denken, hé ;)

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Dude, ik zie er echt niet uit in dat pakje dat ik van Huggy heb gekregen... :o
Dat heeft hij misschien toch wel expres gedaan om me nog iets onzekerder aan de wedstrijd te laten beginnen... :rolleyes:
Het is nog een akelig stofje ook, kriebelig... :roflol:

Het singlet heeft eerst nog als "dekentje" dienst gedaan in de mand van de hond (voordat hij een vlooienkuur heeft gehad)...wellicht dat het kriebelige aspect daarmee te maken heeft? :jk:

Ik heb het slechts éénmaal aan gehad...en omdat het een titansinglet is en ik verder alle equipment van Inzer heb, vond ik het minder passend...zodoende...beschouw het maar als een teken van waardering dat je lid van de NPB bent geworden ;)

Hahahaha, ik denk dat het als psychologisch wapen anders van grote waarde zou kunnen blijken te zijn :D

Waar heb jij de jouwe gehaald eigenlijk? Hier in de buurt van Dordt? Zo ja, waar?

Hahahaha, ik denk dat het als psychologisch wapen anders van grote waarde zou kunnen blijken te zijn :D

Waar heb jij de jouwe gehaald eigenlijk? Hier in de buurt van Dordt? Zo ja, waar?

De mijne had ik jaren geleden (en aanzienlijk wat kilo's lichter) meebesteld uit de VS. Ik denk dat het makkelijkste is, om hem bij Henk Keizer te bestellen. (op de site van de NPB, onder het kopje Prijslijst Equipment")

• #5.254
Training 13/8 Haeflandsport

Light Bench Day

Flat Bench Press:
20x20, 2x10x70, 10x100 & 6x5x130kg.

Close Grip Bench Press with EZ bar:
4x15x70kg.

Shoulder Press:
10x50, 1x075 & 3x8x100kg.

Front Wide Grip Latt Pull Down:
20x50 & 6x10x70kg.

Comment:
Flat Bench Press met de laatste rep steeds 3 seconden stil leggen, geeft een lekkere spanning.

Close Grip met een EZ bar...jongens dat is de oefening voor me...doordat ik mijn polsen kan draaien en de handpalmen richting mijn gezicht te draaien heb ik totaal nergens last van...geen pijntje in de schouder of in mijn elleboog...daarna nog eens effies de proef op de som en met het zelfde gewicht met olympic barbell close grip gedaan, en jawel hoor...dat veroorzaakt groot ongemak in mijn schouderspieren.
Daarbij voel ik de close grip met de EZ Bar echt volledig in mijn triceps en niet in mijn schouder- of borstspieren.
Ik heb het gevoel dat dit wel eens een "keeper" zou kunnen worden :).

Shoulder Press & Latt Pull Down...like usual , like always ;)

Vakantie:

Zo over een uurtje vertrek ik voor een weekje naar de Ardennen we gaan op survival (zo noem ik het als je een week zonder internet moet uitkomen ;)).
Wat neem ik mee, want ik lig ergens in de the middle of nowhere...15 pakken melk van 1.5 L, 10 bekers kwark en 40 eieren...aan eiwitten kom ik zeker geen tekort, anders vrees ik dat ik nog wel eens kostbare kilo's zou kunnen verliezen ;)

Tot Ziens! :)

Hahaha, survival met 80.000.000 Kcal eiwtten bij je! :D
Da's iets anders als bij de commando's Hugz. ;)

Vee plezier daar, en tot over ruim 2 weken dan maar! :thumb:

fijne vakantie! ik hoop voor je dat je beter weer krijgt als dat het er nu is...

:roflol:
En jij kan het weten éh jongen. ;)

• #5.258
I'm back ;)

Leuke vakantie gehad in de Ardennen, prachtige natuur, en dat op slechts één uurtje rijden vanaf Landgraaf.

Ik ben wel tot de ontdekking gekomen dat als je in de 125+ klasse zit outdooractiviteiten niet meevallen :o
Ik wil jullie niet vervelen met allerlei details maar het kajakken was iets geweest voor een programma als de "leuktste thuis".

In de "single" kajak paste ik helaas niet, de opening was te "klein" of wellicht ben ik te "groot"?
De "bi" kajak was gelukkig groter, maar op het moment dat ik er in plaats nam, ging het hele geval onder, stroomde er water binnen en kwam ik iedere keer vast te zitten op de bodem...na diverse pogingen hield ik het voor gezien :o
Ach ja...het zorgde wel voor wat hilariteit op het parcour...de lachspieren van menigeen werd door mijn "atletisch vermogen" behoorlijk op de proef gesteld ;)

Goed, back to powerlifting.

Ielja Strik is wederom Europees Kampioen Bankdrukken geworden met 175kg (in de -90) en Joanne Schaefer wist een bronzen plak te halen met 185kg (in de 90+)...mooie prestaties van beide dames! :clap: :thumbs: :bow:

Ik heb tevens de nominatielijst gezien van deelnemers aan het EK Bankdrukken voor Masters...pff...dit word dus echt "een wedstrijd tegen mezelf" ;)...kijk maar de gewichten die mijn "conculega's" op hebben gegeven :eek:.

125+kg
1 Wdowiński Dariusz / 1965 / 285,0 / POL
2 Kleidt Maik / 1968 / 257,5 / GER
3 Rekittke Jürgen / 1969 / 247,5 / GER
4 Minelle Jean Yves / 1966 /245,0 / FRA
5 Hamers Rene /1968 / 227,5 / NED

Laatst bewerkt:
maar vergeet niet er kunnen meer dingen in het spel zijn dan kracht en techniek. Dat neemt niet iets weg van de prestatie,

Terug
Naar boven