- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
nette training ouwe, was de shoulder press Hammer strenght of?
http://www.pro-fitness.com/photos/shoulder_press_machine.jpg
Het was op de bovenstaande machine...voelt goed aan...geen last van mijn rug...en voel hem goed in mijn schouders.
Ik mis overigens jouw verslag van je training vandaag

Ook de "rustige" trainingen zijn vermeldenswaardig Frans...anders denken ze straks nog dat je een soort van übermensch bent

Er zijn verder oefeningen die ik prettig vind om te doen, en er zijn oefeningen die ik kan ik missen als kiespijn. Ik weet ook niet hoe het komt dat ik bij bepaalde oefeningen meer nadeel dan voordeel ondervind
In tegenstelling totdat wat veel krachtsportgoeroe's beweren bestaat er volgens mij dan ook niet zoiets als één schema of een bepaalde reeks van oefeningen die voor iedereen goed werken.
Ik kwam vandaag toevallig een leuke spreek tegen:
"Het is slim als je maar de helft geloofd van wat je hoord, briljant is het als je weet welke"

Hoe dan ook...het voornaamste is dat je traint en dan is het voornaamste dat je rekening houdt met de belasting (maximaal) dan welke oefeningen je doet.
In mijn geval als bankdrukker is bankdrukken uiteraard belangrijk...dan is het belangrijk dat ik een juiste balans vind tussen belasting en belastbaarheid en vervolgens pas zijn de oefeningen van belang die ik als assist doe (triceps, schouders, rug). Daarbij kies ik voor de oefeningen die me goed liggen
.