- Waardering
- 1.504
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach ja, hij was met 1.86m en 160kg ook niet bepaald een snotneus 
Machtige kerel inderdaad. Wie zie je nu nog 230kg+ overhead pressen?80!
http://www.chidlovski.net/liftup/l_galleryResult.asp?a_id=5
(Hij was in de jaren '70 van de vorige week oppermachtig en verbrak constant zijn eigen records, van 1970 tot 1978 behaalde hij dit allemaal)
In de microgolfoven.Is best lastig eerst de boter te verwarmen zonder de pan
Als je het dan ook maar bij alleen lopen laat en niet al je kruid bij de dames doet verschieten![]()

Is best lastig eerst de boter te verwarmen zonder de pan

250+ zelfs (want hij heeft 256 op zijn naam staan)!Machtige kerel inderdaad. Wie zie je nu nog 230kg+ overhead pressen?

Als (top)sporter moet je weten te doseren en zien op welk moment je je kruit kan verschieten![]()

Dat kan inderdaad gewoon zelf, het betreft immers geen teamwedstrijden.
aah oke thanks. weet jij of ik het ergens kan zien of ik nu officieel ingeschreven sta bij de bond ? want ik zie piet legerstee niet iedere dag en ilja wist het niet zeker. zal vnaaf nog ff vragen want wil wel snel inschrijven voordat ik weer te laat ben..
Als je e.e.a. zeker wilt weten kun je het beste contact opnemen met de KNKF, zij regelen namelijk de ledenadministratie van de NPB.
[Link niet meer beschikbaar]

in mijn triceps.

Training Leon Smeets 30/8.
Special guests: Dr. Bench, Hummer & zoon Nick!
Heavy Bench Press Day:
Flat Bench Press:
20x20, 2x10x70, 10x100, 5x130 alle reps touch & go, alleen laatste rep van iedere set met stilstand.
Vervolgens heavy singles met wedstrijdcommando's: 1x160, 1x175, 1x182,5 fail...1x180 eveneens fail
Tenslotte nog werksets: 3x3x160kg
Chest supported row:
6x10x50kg
Comment:
Dr. Bench, Hummer en Nick waren vanuit Zeeland helemaal naar Spaubeek gereden. Even voor de wedstrijd nog effies de puntjes op de i zetten, en zo'n gezamenlijke training is altijd harstikke leuk.
Ook effies proeven aan shirted benchen, wat altijd weer tot hilariteit leidt
Zelf had ik niet zo'n geweldige dag...onvoorstelbaar maar waar, nog altijd wat last van spierpijnin mijn triceps.
Had toch wel het idee dat 180kg iedere training nou er in zou zitten...nou dat viel dus effies tegen
Hummer drukte een heel mooie wedstrijdbeurt met 140kgalhoewel hij daar zelf niet echt tevreden mee was, maar ik vond het toch wel knap na zo'n 3 weken niet meer getraind te hebben!
Nick liet ook overtuigend zien dat hij gewichten tot 70kg wel de baas konDr. Bench liet eveneens overtuigd tripples met 137,5kg zien (hij is bezig met een smolov schema)...heel sterk voor zijn BDW
Nick had diverse benchshirts van Leon geprobeerd, voor Hummer lag dat ietsiepietsie lastiger, maar ik had een vooruitziende blik en had mijn maat 58 meegenomen en die paste gelukkig wel
Het was een gezellige training en wat mij betreft voor herhaling vatbaar!![]()
en ook nog eens prima getraind zie ik. Op naar de aankomende wedstrijd zou ik zeggen
Leuk toch jongensen ook nog eens prima getraind zie ik. Op naar de aankomende wedstrijd zou ik zeggen
![]()

drukte nick die 70 dan met of zonder shirt ? gaat de goede kant op met hem volgens mij![]()

Vroeger, werd mij verteld dat het spiergeheugen ongeveer 5 jaar zou aanhouden. Ik trainde toen vanaf mijn 17 tot 31 bijna iedere dag. Vervolgens ben ik door omstandigheden in 1997 gestopt. Dus volgens mij kloppen die 5 jaar ook niet, kijk maar naar mij dus met een zeer lange rustperiode van 10 jaar, had ik toch al op betrekkelijke korte tijd van ongeveer 1.5jaar met 5dgn trainen p/w (nu 3 jaar) toch een behoorlijke spiermassa opgebouwd (86kg > 110kg ) dit is volgens mij (zonder AAS)onmogelijk als je pas met je 41e zonder enkele krachtsport ervaring begint.![]()
...er staat ook meen ik in het artikel dat (extra) spiergeheugen enkele jaren of langer kan blijven bestaan...5 jaar is wellicht een ietwat voorzichtige schatting.Het was inderdaad van 6 aug geleden dat ik nog eens 130 en 140 kg had gedrukt, en had dus misschien niet meer mogen verwachten...Hummer drukte een heel mooie wedstrijdbeurt met 140kgalhoewel hij daar zelf niet echt tevreden mee was, maar ik vond het toch wel knap na zo'n 3 weken niet meer getraind te hebben!

Het was inderdaad van 6 aug geleden dat ik nog eens 130 en 140 kg had gedrukt, en had dus misschien niet meer mogen verwachten...
Bij jou ging het ook niet echt lekker, maar jij bent zo ongelofelijk sterke beer dat je toch nog weet te imponeren.
Bij Nick gaat het gelukkig wel lekker, en dat vindt ik eigenlijk veel belangrijker.
Art was ook lekker op dreef met zijn anabolenschema.
Sterk gedrukt Art!
Leon heeft wat zinnige dingen gezegd, en alleen dat maakte het al de moeite waard om de reis te maken.
Ook al rij je dan bijna een uur in en rond Antwerpen door de files!!!![]()

. We zullen dus slimmer dan ooit moeten trainen, luisteren naar ons lichaam en daarbij ons gezond moeten gebruiken en wat Leon gisteren ook zei...een balans zien te vinden tussen belasting en belastbaarheid