weak01
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo huggy flinke cardio training vandaag netjes hoor

goeie cardio hoor huggy! ik heb hetzelfde als jouw. in de sportschool op de fiets of loopband stappen laat ik liever aan andere over. maar met lekker zonnetje stap ik graag op de fiets.

Thnx, het heeft me ook wel goed gedaan en wil dit ook dus weer regelmatiger gaan doen. Het doel is om toch wel paar kilo kwijt te raken (het liefst zonder krachtverlies). Atleten zoals jij tonen aan dat je niet zwaar hoeft te zijn om zwaar te tillen![]()
dit klopt natuurlijk wel, pjotr is enorm sterk voor zijn gewicht.
maar wat ook wel uitmaakt is dat jij een heel stuk langer bent dan pjotr he. die lengte scheelt zoiezo wat kilo's.
.
.Dat klopt inderdaad...en ik heb ook weer wat langere armen, dus wordt de ROM ook weer wat groter.
Maaaaaaaaaaaar superzwaargewicht ben je al vanaf exact 125,00 kg...ik sleep echter nog eens 25kg extra mee.
Ik vrees Frans, dat je toch eerder in de categorie zwaargewicht valt 

Ik vrees Frans, dat je toch eerder in de categorie zwaargewicht valt
![]()

Niet waar hoor Frans, je bent een lief, klein, teer bloempje dat maar doet alsof het een leeuw is!![]()

je krijgt die 180 er toch nog niet uit he rené ?
verder wel hele nette training hoor!
vandaag ook laatste training gehad. ging goed dus hoop op een leuk gewicht.
zie je zondag![]()

Op de wedstrijd zit ie er wel in denk ik als je maar een mooie eerste beurt neerzet geeft veel vertrouwen en dan moet het goed komen![]()

Training 6/9 bij Leon Smeets.
Heavy Bench Press Day:
Flat Bench Press: 20x20, 10x70, 10x100, 5x130...vervolgens wedstrijdbeurten...1x160, 1x175 en weer een dikke fail op 180kg
Nasets met 4x160kg...5e zat er niet meer in
Vervolgens nog rows & pulldowns gedaan 4x8
Comment:
Ik moet bekennen dat ik toch last heb van spierpijn van de "outdoorcardio" van gisteren...geen goed idee om dat bijvoorbeeld ook nog effies op zaterdag te doen als ik op zondag wedstrijd heb. Wanneer presteer ik goed?

Ikkke oook mijn auw kuitttttten. Toch weer een mooie training René![]()

Frans dat doet me nou echt goed om te horen dat jij ook spierpijn hebt en ik weer niet de enige ben
En, nee het was gisteren voor mijn doen géén goede training, het was beter geweest om me wat in te houden en me te sparen voor de wedstrijd...mja...door schade en schande worden we steeds wijzer, hé![]()
Daarbij heb je nu nog meer dan 4 nachtjes om lekker te herstellen. Maar als je nu nog zo'n training neerzet dan zou ik dat niet verstandig vinden. Maar goed weet ik veel[Afbeelding niet meer beschikbaar].Daarvoor zei ik ook mooie training. Waarschijnlijk heeft je spierpijn met je trainingsresultaat van Maandag toch iets te makenDaarbij heb je nu nog meer dan 4 nachtjes om lekker te herstellen. Maar als je nu nog zo'n training neerzet dan zou ik dat niet verstandig vinden. Maar goed weet ik veel[URL]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley577.gif[/URL].
...mooi is een training overigens meestal wel, want ik train overwegend met plezier zoals de meesten van ons.

Spiek hier weer even rond Renee, en zie dat je nu 227.5kg hebt gedrukt.
das toch netjes man.
![]()