Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

Oh tuurlijk, nja succes overmorgen dan:p.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.522
Oke, wat dacht je van openen op 165 dan 177,5 en dan 85+ zomaar een idee
succes zondag ik lees het wel.

Bedankt voor je raad :thumbs:...177,5 wil ik inderdaad als 2e beurt drukken...beginnen kan ik wel met 170kg...dat is een gewicht dat druk ik ook wel op een beroerde dag.
185+ geloof ik niet dat er zondag inzit. Ik krijg wel (als ik een goede dag heb) een touch & go beurt klaar met 190, maar stilleggen kost helaas de nodige kilo's :o...maar dat zijn dingen die hoef ik jou niet te vertellen ;).

Ik heb overigens in je log gelezen dat je inmiddels weer je trainingen hebt hervat. Ik hoop dat je geen last meer zult hebben van je blessure en dat je je doelstellingen voor het nieuwe seizoen zult mogen verwezenlijken...dus jij ook suc6! :)

Good luck!!

Tot morgen René! :D

Waarom zijn alle leuke dingen nou precies op dezelfde dag?:mad:
Succes morgen Rene!!

Suc6 kerel

Waar is onze grote, sterke knuffelbeer eigenlijk..? :dunno:

René ligt waarschijnlijk aan een creatine infuus terwijl hij rauwe biefstuk gevoerd krijgt door enkele dienstmaagden... ;)

heel veel succes morgen rene,
enne bedankt voor het leuke gesprek gisteren

Veel succes! ben benieuwt ;)

Hey Rene,
Leuk dat je me uitgenodigd hebt als vriend....tuurlijk wil ik dat :) je bent nu mijn enige vriend, maar wel de beste!
Succes morgen!
Enuh goed opwarmen he!

@hummer
Ik snap niet wat je bedoeld......Miscchien kun je de vraag toelichten?

@hummer
Ik snap niet wat je bedoeld......Miscchien kun je de vraag toelichten?
Er zijn van die mensen die anderen gewoon heel erg makkelijk irriteren.
Ik vroeg me af of jij zo iemand bent, of dat je expres van die domme dingen zegt om reacties uit te lokken.
That's all. :D

Er zijn van die mensen die anderen gewoon heel erg makkelijk irriteren.
Ik vroeg me af of jij zo iemand bent, of dat je expres van die domme dingen zegt om reacties uit te lokken.
That's all. :D

Wat is nu je toelichting? Ik krijg nu een opmerking en 3 vragen? Lastig communiceren zo.
  1. Irriteerd ik je dan? Waarmee precies?
  2. Nee ik doe het niet expres, maar dat schreef hij in zijn eigen trainlog
  3. Nee ik lok niks uit....Wat vind je precies dom? wat mag ik volgens jou niet zeggen dan?
Ik wil niemand irriteren of beledigen, ik koppel alleen terug wat er geschreven wordt.

Groeten Benchman

Wat is nu je toelichting? Ik krijg nu een opmerking en 3 vragen? Lastig communiceren zo.
  1. Irriteerd ik je dan? Waarmee precies?
  2. Nee ik doe het niet expres, maar dat schreef hij in zijn eigen trainlog
  3. Nee ik lok niks uit....Wat vind je precies dom? wat mag ik volgens jou niet zeggen dan?
Ik wil niemand irriteren of beledigen, ik koppel alleen terug wat er geschreven wordt.

Groeten Benchman
Onzin, je irriteerd voornamelijk.

Onzin, je irriteerd voornamelijk.

Goed antwoord! Dus de meeste tijd irriteer ik? Of altijd? En wat is Onzin? Dat jij onduidelijke antwoorden geeft? Vragen steld in je antwoordt. Ik vind dit verwarrend.......

Goed dat je zo duidelijkheid bent! Ik ben trots op je!
Groeten

Succes Rene!
Dacht eerst dat Benchman de persoon Champ was.
Maar Champ zweert hem niet te zijn:). Overigens begin ik Benchman een irritant mannetje te vinden dat zelf waarschijnlijk shirted nog geen 100kg weet te drukken:p

Succes Rene!
Dacht eerst dat Benchman de persoon Champ was.
Maar Champ zweert hem niet te zijn:). Overigens begin ik Benchman een irritant mannetje te vinden dat zelf waarschijnlijk shirted nog geen 100kg weet te drukken:p
Even was ik er ook bang voor, want Champ beschouw ik zo'n beetje als een maat. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.540
Waar is onze grote, sterke knuffelbeer eigenlijk..? :dunno:

René ligt waarschijnlijk aan een creatine infuus terwijl hij rauwe biefstuk gevoerd krijgt door enkele dienstmaagden... ;)

Zo, net van het "infuus" af...hahaha..ik heb inderdaad vandaag 3 biefstukjes gehad goed voor 600 gram...ik was met mijn zonen wezen zwemmen en moest me ook nog effies op een verjaardag laten zien...je zou het wellicht niet verwachten, maar buiten het dbbforum heb ik toch nog zoiets als een sociaal leventje ;)

Verder iedereen bedankt voor de support! :)

Terug
Naar boven