MuscleMeat

Benchpresslog from lazy huggybear

eey rene, zie je morgen. veel suc6 alvast!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.542
heel veel succes morgen rene,
enne bedankt voor het leuke gesprek gisteren

Thnx...en je weet als ik iets voor je kan betekenen dan doe ik het graag! :)

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

eey rene, zie je morgen. veel suc6 alvast!

Thnx en jij ook suc6 kerel! :) Eigenlijk horen we al in bed te liggen! ;)

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

:roflol:

Eén illustratie kan vaak meer zeggen dan duizend woorden Frans! :thumbs:

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Hey Rene,
Leuk dat je me uitgenodigd hebt als vriend....tuurlijk wil ik dat :) je bent nu mijn enige vriend, maar wel de beste!
Succes morgen!
Enuh goed opwarmen he!

Met zulke "beste" vrienden als jou heb je geen vijanden meer nodig :p

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

[/LIST]Ik wil niemand irriteren of beledigen, ik koppel alleen terug wat er geschreven wordt.

Wat jij doet is er een bepaalde "draai" aangeven...het anders interpreteren dan dat het bedoelt is...het voorbeeld van 20 reps waarover ik schrijf...ik doe 20 reps met een lege halter als warming up...en ik geef er de voorkeur aan om tijdens een training met gewichten onder de 100kg wat meer reps te doen (maximaal 10). Op het moment dat ik boven de 100kg kom en de "werksets" beginnen zie je dat ik nog maar 5-3-1 rep(s) maak.

Nu kan het zijn dat door de schriftelijke communicatie die op dit forum plaatsvindt e.e.a. inderdaad anders kan overkomen dan bedoeld...we hebben dat al eens meegemaakt. Maar ik krijg wel persoonlijke berichtjes van mensen die mijn toelichtingen blijkbaar wel goed hebben begrepen...dus nu vraag ik me af..ligt het aan mij of aan jou? :dunno:

En je irriteerd behoorlijk op de manier hoe je iets terugkoppelt...je valt mensen aan...als je iets wilt duidelijk maken kan dat ook op een andere manier kenbaar maken...wees wat subtieler en zorgvuldiger in je uitlatingen dan nemen we je op dit forum wellicht ook serieus. Op de manier zoals jij communiceert maak je weinig vrienden, vrees ik. Maar wellicht is dit ook helemaal je doel niet...en vind je provoceren gewoon leuk. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik aan jou heb...en wordt argwanend als je reageerd in mijn log, het is wellicht niet je bedoeling, maar door je manier van doen en laten provoceer je dus wel...denk daar maar eens over na, beste benchman!

Groet,

Huggybear

Succes morgen Rene!

Sorry Rene,
Het is echt mijn bedoeling niet. Ik vind het knap dat mensen invullen dat ik er iets mee bedoel. En als ik vraag om opheldering wordt het afgedaan als onzin......
Maar ik wens jou heel veel succes en ik hoop dat je een nieuw PR mag neer zetten!

En ik had het idd niet begrepen dat je ook anders opwarmt voor een zwarebeurt. Dit lees ik, ik ga er dan van uit dat je de waarheid opschrijft. Ander vallen dan over mijn opmerking heen. Dat snap ik niet.
Ik zag in een ander topic dat je geen goede voor bereiding hebt gehad, hoe komt dat?
Wat is er dan niet goed gegaan? Jammer dat je 180 niet uit kon drukken, maar ik weet zeker als iedereen naar je kijkt het wel lukt Huggy!
Zo niet! het is niet het einde van de wereld toch?

Succes!

Sorry Rene,
Het is echt mijn bedoeling niet. Ik vind het knap dat mensen invullen dat ik er iets mee bedoel. En als ik vraag om opheldering wordt het afgedaan als onzin......
Maar ik wens jou heel veel succes en ik hoop dat je een nieuw PR mag neer zetten!

En ik had het idd niet begrepen dat je ook anders opwarmt voor een zwarebeurt. Dit lees ik, ik ga er dan van uit dat je de waarheid opschrijft. Ander vallen dan over mijn opmerking heen. Dat snap ik niet.
Ik zag in een ander topic dat je geen goede voor bereiding hebt gehad, hoe komt dat?
Wat is er dan niet goed gegaan? Jammer dat je 180 niet uit kon drukken, maar ik weet zeker als iedereen naar je kijkt het wel lukt Huggy!

Succes!

Wat ben jij ineens een slijmbal. Hug laat je niet in de zeik zetten.

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------

Succes vandaag.

• #5.548
Sorry Rene,

Succes!

Excuses aanvaard! Zand erover...we maken gewoon een nieuwe start O.K.? ;)

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

Wat ben jij ineens een slijmbal. Hug laat je niet in de zeik zetten.

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------

Succes vandaag.

;)

gefeliciteerd met je eerste plek

• #5.550
"Missie geslaagd"

Ik had me voorgenomen om te openen met 175kg en 180+ te drukken...dat was echter gericht op het niveau waar ik voor mijn vakantie op zat toen ik nog een wedstrijdbeurt van 185 drukte in training. Na mijn vakantie heb ik dit echter niet meer gered en strand ik op 180 :(...Ik denk dat ik met 170kg ga beginnen en dan kijken hoe dat aanvoelt en aan de hand daarvan de volgende stappen nemen en in de tussentijd in de gaten houden wat ik moet doen voor een top 3-klassering.
Kortom mijn doel a.s. zondag is 180kg drukken en daarmee een top 3 klassering halen.
Ik heb niet de illusie om zondag te winnen, daarvoor is mijn vorm op dit moment helaas niet goed genoeg :o

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

Ik mag denk ik in alle bescheidenheid zeggen dat bovenstaande doelstelling vandaag behaald is! :)
Ik heb 182.5kg gedrukt en werd daarmee 1e in de 125+ klasse :banana:

Effies een kort wedstrijdverslag:
09.30 aangekomen in Geldrop...op de weegschaal en woog 153.4kg :o(je kunt dus stellen dat ik de vakantie goed ben doorgekomen ;)).

Warming up:
20x20, 10x70, 5x100, 3x130 & 1x160kg.
Voor mijn 1e beurt had ik 170kg opgegeven...een goede start schenkt nu eenmaal veel zelfvertrouwen (zo ervaar ik het althans).
De 170kg bleek een goede keuze, en voelde "licht" aan.
Ik wilde toen naar 175 verhogen, maar mijn coach Leon Smeets wist me daarvoor te "behoeden", en was van mening dat die 170kg toch wel zo makkelijk ging dat ik meteen maar voor 180kg moest gaan.
Ook deze beurt verliep probleemloos...nu werd het spannend...Djindra Badal (die 149kg woog en daarmee lichter was) had 180 in zijn eerste beurt gedrukt, maar 187,5 bleek vandaag teveel van het goede voor hem. Uit tactische reden kozen we toen voor 182.5 in de wetenschap dat als Badal in zijn 3e beurt ook geen good lift zou hebben ik 1e zou zijn. Voor die 182.5kg heb ik me behoorlijk opgeladen...ik stond op dat moment op "hoogspanning"...en de wetenschap dat als ik dit zou drukken een heel goede kans zou maken om te winnen gaf extra power. Ook de 182.5kg drukte ik zonder problemen uit (met een brul van ontlading ;)). Badal miste helaas voor hem ook zijn 3e beurt en daardoor werd ik dus 1e. En dat is dus hetgeen ik bedoelde met dat je op een wedstrijd ook heel goed in de gaten moet houden wat je concurrentie doet!
180kg was alreeds een wedstrijdpr (raw) en 185 had er ook hoogstwaarschijnlijk ingezeten, maar ik we wilden geen onnodig risico nemen en kozen voor wat achteraf de "winst" bleek. Bij deze dus alle dank aan mijn coah Leon Smeets! :thumbs:

Badal werd dus 2e met 180kg, Chopperbob werd 3e met 160kg (hij begon met een safe beurt van 150)...165 bleek helaas net wat te zwaar (niet vreemd, want hij is herstellende van een ziekte) en had het heel goed gedaan. Ook Hummer deed het boven verwachting goed! (hij was net pas terug van vakantie en heeft nauwelijks de kans gehad om te trainen)
Hij begon lekker safe met 130kg, vervolgens 140 en toen een mooie 150kg...eveneens 3 goede beurten! :clap:
Ook zijn zoon Nick had het goed gedaan en werde 3e met 72.5 in zijn klasse!
Verder drukte ook Jorg 88 een mooi pr!

Verder kregen we een mooie beker en een leuke oorkonde, waarop je naam, bdw, gedrukt gewicht en wilkspunten op vermeld staan. (100.9 wilkspunten vandaag gedrukt).

Ik kijk dan ook zeer tevreden terug naar een geslaagde dag! :)

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

gefeliciteerd met je eerste plek

Thnx Pjotr, ik had niet verwacht dat het erin zat, maar ik had vandaag een goede dag (heb de beer eens los gelaten ;)) en heb in samenwerking met Leon de juiste tactische stappen genomen, hetgeen ook belangrijk is in het wedstrijdverloop! :)

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd!

Goed gedrukt man!
Ben benieuwd wanneer je eens 200 raw gaat drukken

• #5.553

Thnx G-men, ben er natuurlijk blij mee....maar de absolute hoogtepunten vandaag waren toch wel een jongeman van 24 jaar, Jordi Snijder die maar liefst 200kg raw drukte! :eek: En ook een man als Patrick Dankers bij de atleten met (lichamelijke) gebreken die net de 177,5 miste.

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

Goed gedrukt man!
Ben benieuwd wanneer je eens 200 raw gaat drukken
185kg had er vandaag ook hoogstwaarschijnlijk ingezeten...maar goed nog 17.5kg te gaan...dat lijkt overigens weinig, maar bij zulke gewichten is dit toch wel veel...ik weet niet of ik het ooit zal halen om raw een westrijdbeurt neer te zetten van 200kg, maar we gaan er gewoon voor! :)

godv.............een wedstrijdbeurt van 182,5 tjonge tjonge echt knap René Goed aangepakt trouwens.

• #5.557
godv.............een wedstrijdbeurt van 182,5 tjonge tjonge echt knap René Goed aangepakt trouwens.

Ja, het ging lekker vandaag...achteraf had er wellicht nog wel wat meer ingezeten...maar 180kg was alreeds een raw wedstrijdpr (in 2008 heb ik 170 gedrukt) en ging daarna puur voor de winst :).

Gefeliciteerd man!!
Damn wat een buffel ben je toch ook, sorry voor taalgebruik..
Op naar de 190 man!:thumbs:

• #5.559
Gefeliciteerd!

Terug
Naar boven