jorg88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heel veel succes morgen rene,
enne bedankt voor het leuke gesprek gisteren

Eigenlijk horen we al in bed te liggen! 

Hey Rene,
Leuk dat je me uitgenodigd hebt als vriend....tuurlijk wil ik datje bent nu mijn enige vriend, maar wel de beste!
Succes morgen!
Enuh goed opwarmen he!

[/LIST]Ik wil niemand irriteren of beledigen, ik koppel alleen terug wat er geschreven wordt.

Thnx en jij ook suc6 kerel!Eigenlijk horen we al in bed te liggen!
![]()
Sorry Rene,
Het is echt mijn bedoeling niet. Ik vind het knap dat mensen invullen dat ik er iets mee bedoel. En als ik vraag om opheldering wordt het afgedaan als onzin......
Maar ik wens jou heel veel succes en ik hoop dat je een nieuw PR mag neer zetten!
En ik had het idd niet begrepen dat je ook anders opwarmt voor een zwarebeurt. Dit lees ik, ik ga er dan van uit dat je de waarheid opschrijft. Ander vallen dan over mijn opmerking heen. Dat snap ik niet.
Ik zag in een ander topic dat je geen goede voor bereiding hebt gehad, hoe komt dat?
Wat is er dan niet goed gegaan? Jammer dat je 180 niet uit kon drukken, maar ik weet zeker als iedereen naar je kijkt het wel lukt Huggy!
Zo niet! het is niet het einde van de wereld toch?
Succes!
Sorry Rene,
Het is echt mijn bedoeling niet. Ik vind het knap dat mensen invullen dat ik er iets mee bedoel. En als ik vraag om opheldering wordt het afgedaan als onzin......
Maar ik wens jou heel veel succes en ik hoop dat je een nieuw PR mag neer zetten!
En ik had het idd niet begrepen dat je ook anders opwarmt voor een zwarebeurt. Dit lees ik, ik ga er dan van uit dat je de waarheid opschrijft. Ander vallen dan over mijn opmerking heen. Dat snap ik niet.
Ik zag in een ander topic dat je geen goede voor bereiding hebt gehad, hoe komt dat?
Wat is er dan niet goed gegaan? Jammer dat je 180 niet uit kon drukken, maar ik weet zeker als iedereen naar je kijkt het wel lukt Huggy!
Zo niet! het is niet het einde van de wereld toch?
Succes!

Wat ben jij ineens een slijmbal. Hug laat je niet in de zeik zetten.
---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------
Succes vandaag.

Ik had me voorgenomen om te openen met 175kg en 180+ te drukken...dat was echter gericht op het niveau waar ik voor mijn vakantie op zat toen ik nog een wedstrijdbeurt van 185 drukte in training. Na mijn vakantie heb ik dit echter niet meer gered en strand ik op 180...Ik denk dat ik met 170kg ga beginnen en dan kijken hoe dat aanvoelt en aan de hand daarvan de volgende stappen nemen en in de tussentijd in de gaten houden wat ik moet doen voor een top 3-klassering.
Kortom mijn doel a.s. zondag is 180kg drukken en daarmee een top 3 klassering halen.
Ik heb niet de illusie om zondag te winnen, daarvoor is mijn vorm op dit moment helaas niet goed genoeg
---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

(je kunt dus stellen dat ik de vakantie goed ben doorgekomen
).
). Badal miste helaas voor hem ook zijn 3e beurt en daardoor werd ik dus 1e. En dat is dus hetgeen ik bedoelde met dat je op een wedstrijd ook heel goed in de gaten moet houden wat je concurrentie doet!

) en heb in samenwerking met Leon de juiste tactische stappen genomen, hetgeen ook belangrijk is in het wedstrijdverloop! 
En ook een man als Patrick Dankers bij de atleten met (lichamelijke) gebreken die net de 177,5 miste.185kg had er vandaag ook hoogstwaarschijnlijk ingezeten...maar goed nog 17.5kg te gaan...dat lijkt overigens weinig, maar bij zulke gewichten is dit toch wel veel...ik weet niet of ik het ooit zal halen om raw een westrijdbeurt neer te zetten van 200kg, maar we gaan er gewoon voor!Goed gedrukt man!
Ben benieuwd wanneer je eens 200 raw gaat drukken

godv.............een wedstrijdbeurt van 182,5 tjonge tjonge echt knap René Goed aangepakt trouwens.
.Gefeliciteerd man!!
Damn wat een buffel ben je toch ook, sorry voor taalgebruik..
Op naar de 190 man!![]()
)