XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

Echt gaaf dat het RAW drukken weer even benadrukt is.
De volgende keer kom ik in ieder geval kijken!

Netjes gedaan, het zijn toch stevige gewichten

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.564
Was deze wedstrijd er een van velen of heb je er een titel aan overgehouden. BV Nederlandskampioen RAW bankdrukken 2010

Mooie prestatie!!En het is natuurlijk altijd een schaakspel als het voor winst gaat......Anders misschien nog meer!

René welke wedstrijd bedoelde je over 2011, ik kan er namelijk niks over vinden op de site van de NPB ?

• #5.568
Was deze wedstrijd er een van velen of heb je er een titel aan overgehouden. BV Nederlandskampioen RAW bankdrukken 2010
Heb hier geen titel aan over gehouden, maar aangezien er maar één raw bankdrukwedstrijd gehouden wordt per wedstrijdseizoen bij de NPB, heeft deze wedstrijd toch wel een bepaalde waarde voor me :)

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Mooie prestatie!!En het is natuurlijk altijd een schaakspel als het voor winst gaat......Anders misschien nog meer!

Exact...tis een schaaksspel...volgend jaar leggen we er (hopenlijk) wat meer op ;)

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

René welke wedstrijd bedoelde je over 2011, ik kan er namelijk niks over vinden op de site van de NPB ?

Open Kaasstad op 19 december 2010 in Alkmaar!
Van harte aanbevolen :).

Nee een andere had je het over, Open kaasstad had ik al voor opgegeven.

Nogmaals gefeliciteerd met de 1ste plek, man.

Volgend jaar ga ik ook voor 180+ op de raw wedstrijd :)

• #5.573
Inderdaad ik was even in de war...met Unclez had ik het over de Open Kaasstad gehad...het WEC wordt volgend jaar in Nederland georganiseerd.
Het is de West European Championchips Powerlifting en een eer dan NL dit mag organiseren :) Een zeer prestigieuze wedstrijd!

Meer info (de website is overigens nog in de "maak") vind je op:

[Link niet meer beschikbaar]

• #5.575
Inderdaad ik was even in de war...met Unclez had ik het over de Open Kaasstad gehad...het WEC wordt volgend jaar in Nederland georganiseerd.
Het is de West European Championchips Powerlifting en een eer dan NL dit mag organiseren :) Een zeer prestigieuze wedstrijd!

Meer info (de website is overigens nog in de "maak") vind je op:

[Link niet meer beschikbaar]

Is deze wedstrijd niet alleen voor selectie atleten dan ?

• #5.578
Is deze wedstrijd niet alleen voor selectie atleten dan ?

Uiteraard...dus? Doe je best de komende tijd en zorg dat ze niet om je heen kunnen ;)
Ik weet ook niet precies aan welke limiet je voor zulke wedstrijden moet voldoen...vaak betreft het een X-aantal wilkspunten, maar Pjotr kan je over zulke dingen alles haarfijn uitleggen.

• #5.580
Analyse

Het is altijd goed om na de euforie van de "overwinning" e.e.a. te laten bezinken. Daarbij moet ik gewoon eerlijk zijn in het feit dat Badal en ik heel erg aan elkaar gewaagd zijn en hij in het verleden (2008/2009) meer drukte dan mij. Het blijft dus spannend! ;)

Als ik terug kijk naar 2008, het eerste jaar waarin ik meedeed bij de NPB aan een bankdrukwedstrijd drukte ik RAW 170kg en in SHIRT 195...een verschil van 25kg. 2 jaar later druk ik RAW 182,5 en in SHIRT 227,5 hetgeen bijna een verschil is van 50kg. RAW ben ik 12,5kg sterker geworden, SHIRTED 32,5kg. De meeste winst valt dus te halen uit een shirt. Hoe dan ook de doelstelling blijft RAW 200kg en SHIRTED 250kg...een wedstrijd zoals vandaag motiveerd me om vooral door te blijven gaan om deze doelstellingen ooit te bereiken :)

Terug
Naar boven