Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt gaaf dat het RAW drukken weer even benadrukt is.
De volgende keer kom ik in ieder geval kijken!

Heb hier geen titel aan over gehouden, maar aangezien er maar één raw bankdrukwedstrijd gehouden wordt per wedstrijdseizoen bij de NPB, heeft deze wedstrijd toch wel een bepaalde waarde voor meWas deze wedstrijd er een van velen of heb je er een titel aan overgehouden. BV Nederlandskampioen RAW bankdrukken 2010

Mooie prestatie!!En het is natuurlijk altijd een schaakspel als het voor winst gaat......Anders misschien nog meer!

René welke wedstrijd bedoelde je over 2011, ik kan er namelijk niks over vinden op de site van de NPB ?
.
Een zeer prestigieuze wedstrijd!Nogmaals gefeliciteerd met de 1ste plek, man.
Volgend jaar ga ik ook voor 180+ op de raw wedstrijd![]()
...hebben we allemaal een doelstelling 
Thnx...ik verwacht dat je dit zeker gaat lukken, en ik hoop je voor te blijven...hebben we allemaal een doelstelling
![]()

Inderdaad ik was even in de war...met Unclez had ik het over de Open Kaasstad gehad...het WEC wordt volgend jaar in Nederland georganiseerd.
Het is de West European Championchips Powerlifting en een eer dan NL dit mag organiserenEen zeer prestigieuze wedstrijd!
Meer info (de website is overigens nog in de "maak") vind je op:
[Link niet meer beschikbaar]
Is deze wedstrijd niet alleen voor selectie atleten dan ?