Ik denk ook dat die 1x160kg warming-up voor Rene misschien wat weghaalt van het maximaal haalbare resultaat..
Zelf doe ik slechts opwarmen met db's van 20kg en dan gelijk knallen, nooit last gehad, met die 2x20kg dan wel een keer of 20, 25 maar dan is bij mij alles lekker warm hoor, ik ben ouder dan Huggy dus daar kan het niet aan liggen

Ik haal ook niet het niveau van Rene maar alles is relatief denk ik.
Macht der gewoonte zoals je zegt Rene kan best, maar of het ook nodig is..
Zou het zoveel kwaad kunnen om in één keer van 130 de stap naar 170 of wat je dan ook wilt drukken te gaan?
Eventueel kan je het ook iets aanpassen, die 100 wordt dan 110 en die 130 140 oid, dan kan je die 160 gewoon overslaan.
Bovenstaande is niet belerend bedoeld v
---------- Toegevoegd om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:58 ----------
Daar hebben we het in een pb ook wel eens over gehad Rene, spieren herstellen sneller met
EAS.
Als ik dan toch bezig ben, over die 3x per week, waarom 3x in een week duwen?
Je kunt ook trainen, 4 dagen rust en dan op de 4e dag weer trainen, dan weer 4 dagen rust, etc...
Jij traint puur voor kracht neem ik aan dus dan kan je 3 dagen rust aanhouden, zou dan bv maandag trainen worden, di, wo en do rust en dan do avond weer trainen, vr, za en zo rust en dan zo avond traien, etc..
Misschien deed je het al zo maar wilde het toch even neerzetten omdat veel mensen hun training plannen puur per week en niet naar dagen