1 naset...ik had daarmee 5 "werksetjes" in totaal en vond het welletjes

130kg voelde echt goed aan, maar 140 dus toch wel pittig...en dat is wat ik bedoel waarom ik op een wedstrijd graag eerst nog eventjes 160kg druk.
Op een dag waar ik me goed voel, of moe en futloos ben is het prestatievermogen dag en nacht verschil bij mij.
Maar goed ik ga slapen (
eerst Frans nog antwoord geven 
)...ik ben echt doodmoe (ben ook al de hele week met de fiets naar het werk, en paar keer de trappen gelopen...tis echt weer wennen hoor

)
---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------
Ik ben het in principe met je eens, sowieso zou je eigenlijk de voorkeur moeten geven aan vrije gewichten en niet aan machines.
Maar door mijn gebrek aan flexibiliteit is de machine een stuk prettiger, tevens krijg ik geen last van mijn rug, wat ik wel snel krijg als ik bijvoorbeeld overhead press doe. Je hoeft overigens echt geen zware shoulderpresses te doen om zwaar te bankdrukken...Pjotr (Weak01) doet ze ook vrij licht en drukt toch 245+
Ik vrees zelfs dat als ik zware staande overheadpress zou doen me dat zoveel energie en power kost dat mijn bench eronder zou lijden

.
Het is zoals ik alreeds zei een assist en voor mij verder niet zo heel belangrijk meer, begrijp je?