pouwerpaxck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die dikke bank, en dan die hammer curls met 12 kilo!
Prachtig Hugz.![]()
...ik ondervond er alleen maar last van...ik heb dat vaker, probeer ik eens iets uit met 5 of 10kg dumbbell of lege halter, en als het niet goed aanvoelt, gooi ik het meteen overboord.
...bepaalde bewegingen ervaar ik gewoon niet als prettig, en trainen moet vooral leuk blijven...daarom doe ik alleen wat ik leuk vindt, basta

. Daarnaast heeft krachtsport sinds mijn tienerjaren de belangstelling en heb ik inmiddels ook (met kwakkelperioden ertussen) ruim 20 jaar trainingservaring.
). De Multi’s zijn de bewegingen waarbij meerdere gewrichten zijn betrokken ofwel de compound-, basis-, samengestelde- en kernoefeningen genoemd.

).

3x10xnr1das wel sterk vind ik en de rest natuurlijk ook
![]()
...de 1 gaat wel goed, de 1.5 is ook geen probleem, maar vind de overgang van 1.5 naar 2.0 wel vrij pittig.
), er zijn wereldwijd slechts enkelingen in geslaagd deze dicht te krijgen en vanaf de nr 3 mag je je laten certificeren.ik kan net 1 keer de nr1 dicht knijpenja de nummer 4 zijn maar 5 mensen geloof ik die die dichtknijpen
De nr.4 lijkt me onbereikbaar...dat is inderdaad maar een handjevol mensen tot nu toe gelukt.

Je deed te veel sets denk ik Hug.
Ik lees steeds vaker dat mensen maar enkele setjes van 10 herh maken.
Ik krijg daar wel eens e-mails over.
Maar de Nr.2 is al een flink zware gripper vind ik...
Met die betonnen klauwen van jou, zal het na wat training geen probleem zijn die Nr.2 een keer of tien dicht te knijpen.
Succes!![]()

Mocht je interesse hebben Rene, heb ik hier de 3 en 4 ook nog liggen voor als je die aandurft
Ik dacht eerst dat de nr 4 stuk was aangezien er niet al teveel beweging in zat haha.

, maar vind dat ze een uistekende kwaliteit/prijsverhouding hebben
Rene, hoe heb jou nou het "breaking News" van die firma kunnen missen met diezelfde info op dit forum?![]()

Ik lees wel eens van mensen die 3x/week 2x10 reps doen als werksetjes, en daar goed resultaat mee hebben.want van veel reps maken wordt je niet echt sterker...low volume/high intensity, bekend verhaal, toch?![]()