- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nogal!
---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------
gefeliciteerd (ik weet niet of Ielja wel eens op het forum kijkt)

Ik weet van Ielja zelf dat ze met regelmaat op het forum kijkt!![]()

Ik doe wel op het forum een goed woordje voor haar 

Dat heb ik haar ook al eens gevraagd, maar ze blijft liever wat het forum betreft wat op de achtergrondIk doe wel op het forum een goed woordje voor haar
![]()
P.S. in de 125+ hebben slechts twee deelnemers een resultaat neergezet...andere deelnemers zijn uitgebomd![]()

)
, de Iraniër SALIMIKORDASIABI Behdad met 208kg trekken en 245kg stoten (totaal 453kg)...hij woog zelf overigens ook ruim 160kg en werd gecoacht door niemand minder dan: Hossein Rezazadeh, de voormalig wereldkampioen en recordhouder.
Sorry?
Hoe vertaal jij "bombed out" anders?
Zo noemen ze het namelijk bij PL als je geen resultaat hebt weten te plaatsen.
Daarom lees ik graag mee, hier leer ik veel nieuws!sighisev met 210 trekken...aparte manier van opstaan had hij![]()
...vond het niet zo mooi uitzien, maar het resultaat is hetgene wat teld, en blijkbaar is het toegestaan.Aha!
Nee dat wist ik niet, dat ze dat zo noemde in deze wereldDaarom lees ik graag mee, hier leer ik veel nieuws!