- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Thnx RcPje bent misschien wel 60kg zwaarder dan pjotr maar tog een sterke mofo,
Veel succes op het EK.

Ik zal mijn best doen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx RcPje bent misschien wel 60kg zwaarder dan pjotr maar tog een sterke mofo,
Veel succes op het EK.

Hahaha...ik beschouw het niet als een pr hoor!
Ten eerste was dit absoluut geen mooie beurt...ik kon mijn armen met pijn en moeite strekken, en daar was alles mee gezegd...nooit of te nimmer zou zo'n slordige beurt op een wedstrijd worden goed gekeurd.
Ten tweede heb ik al eens een zwaarder gewicht in training gedrukt, namelijk 240kg bij Leon en daar was zelfs mijn "goede vriend" Ylke bij
Ik tel alleen nog maar wedstrijdpr's, uitzondering maak ik als ik ooit raw 200kg toch & go druk en 250kg shirted in training druk![]()

en 250 in shirt ook en ik denk dat je die wel kan halen hoor. Als je maar heel blijft zoals je zegt. 
Geen mooie beurt misschien maar wel 235kg
200touch and go is wel een hele mooie mijlpaal ook natuurlijken 250 in shirt ook en ik denk dat je die wel kan halen hoor. Als je maar heel blijft zoals je zegt.
![]()

De verzendkosten voor één slingshot zijn 15 dollar. De vraag is dus of je iets wint met een gemeenschappelijke bestelling, als je in Nederland de boel ook nog moet versturen.
Huggy had gewoon geld nodig voor het weekje ardennen![]()

.
.