AndroidHealthClinic

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.861
Transportkosten US/Netherlands zijn in verhouding peanuts . De Nederlandse douane, das een andere koek hier kan ik geen touw aan vast knopen ik heb al eens niets betaald en al een keertje € 60,00 moeten afrekenen bij de koerier......... Verzend tijd tja dat verschilt ook nogal. De producten zijn gemiddeld binnen een paar dagen in Nederland maaaaaaaaaaaaar ik heb al eens 3 maanden gewacht op spulletje van de US voordat ze hier door de customs waren.

gr

p.s. kijk hier maar effe

http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/en/internetaankopen-01.html

Thnx Frans :)

Ik had al een berichtje van APT, dat ik het materiaal naar verwachting binnen 2 weken nadat de bestelling is geplaatst bezorgd zou krijgen.
De transportkosten krijg je te zien aan het einde van een complete bestelling. Ik ben nu echter op mijn werk en kan niet te lang op internet blijven (tis al een luxe dat het überhaupt kan en mag).

Wordt vervolgd ;)

Thnx Frans :)

Ik had al een berichtje van APT, dat ik het materiaal naar verwachting binnen 2 weken nadat de bestelling is geplaatst bezorgd zou krijgen.
De transportkosten krijg je te zien aan het einde van een complete bestelling. Ik ben nu echter op mijn werk en kan niet te lang op internet blijven (tis al een luxe dat het überhaupt kan en mag).

Wordt vervolgd ;)

OK, dan zijn ze in Nederland ze moeten wel nog effe door customs en dit kan, afhankelijk van de drukte, nogal wat duren. lang leve de beambten. :cheer:

• #5.863
De verzendkosten voor één slingshot zijn 15 dollar. De vraag is dus of je iets wint met een gemeenschappelijke bestelling, als je in Nederland de boel ook nog moet versturen.

Bij [Link niet meer beschikbaar] bedragen de verzendkosten inderdaad slechts $15,-
Robbert heeft hier toch wel een punt.

Als ik het in NL nog eens naar mensen moet toesturen komen er inderdaad verzendkosten bovenop...dus wellicht toch beter als iedereen zelf een bestelling plaatst? :dunno:

Bij [Link niet meer beschikbaar] bedragen de verzendkosten inderdaad slechts $15,-
Robbert heeft hier toch wel een punt.

Als ik het in NL nog eens naar mensen moet toesturen komen er inderdaad verzendkosten bovenop...dus wellicht toch beter als iedereen zelf een bestelling plaatst? :dunno:

Je denkt toch niet dat ik van die €7,- wakker lig die er bij komt in ned,en die 30dollar ook niet trouwens....
IK wil er 2 hebben xl-2xl en dan hoor ik wel wat ik over moet maken,je maakt me eerst lekker en dan moet ik zelf nog aan het werk..

ik wel er ook wel 1..:D...Bongo kank dat met jou regelen???

• #5.866
O.K. heren...ik wil me in deze niet terugtrekken, maar houdt er rekening mee dat bij een internationale bestelling altijd iets mis kan gaan...een pakket kan verkeerd bezorgd worden of zelfs kwijt raken...dan ben ik het geld kwijt wat ik heb overgemaakt. Dan zou twee weken de levertijd zijn waar we rekening mee moeten houden, maar het kan altijd uitlopen (zie het voorbeeld van Frans Heuts).

Last but not least...ik ga dus een bestelling doen voor mensen die ik niet persoonlijk ken...en ik heb geen zin om mensen achter na te lopen om mijn geld te krijgen. Zoals gezegd ga ik in week 43 een bestelling plaatsen...van belangstellenden die een sling shot willen hebben zou ik het zeer op prijs stellen indien ze duidelijk hun maat doorgeven én ook het bedrag dan aan mij over maken voor dat ik de bestelling plaats, opdat ik verder ook geen risico loop (ik moet het bedrag immers ook voorschieten en op het moment dat ze het geld in de V.S. hebben versturen ze de bestelling).

Als je dit niet prettig vindt, kun je wellicht alsnog zelf een bestelling doen ;).

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Huggy's road to the European Masters Bench Press Championchips (Part 7) ;)

"Lichte training" bij Haeflandsport 15/10

Flat Bench Press (Paused Reps):20x20, 2x8x70, 5x100 & 5x5x130kg.

Seated Machine Shoulder Press: 10x75, 5x100 & 3x5x125kg.

Triceps Push Down:3x15x60kg.

Vervolgens nog snel wat rows en pulldowns gedaan met vrij korte pauzes (tijd raakte op, ik was door omstandigheden pas vrij laat op de sportschool).

T-Bar Row: 4x10x50kg.

Latt Pull Down: 3x15x50kg.

Order Complete

Your order has been received. Print this page to save the order information.

THANK YOU for shopping with APT Inc. Pro Gear. You are now a part of APT's ELITE Product Team!! You are a valued customer & APT hopes that you will return in the near future. Be sure to let your lifting buddies know about APT Pro Weight Lifting Gear.

APT Inc. Pro Gear
19 Baron Park Rd
Unit # 103
Fredericksburg, VA 22405

Order ID: 263385 Date: 10/15/2010 - 08:25 AM

Billing Information Shipping Information
Payment: MasterCard
Name: frans heuts
Company: -
Phone: ---------
Address: --------

City: schinveld
State/Province/AE/AP/AA: limburg
Zip/Postal Code: ------
Country: Netherlands (NL)
Email: ---------l
Ship To:
frans heuts
------

------
Netherlands (NL)
--------------------------------------------------------------------------------

Shipping Method: Priority Mail International

Qty. Name Product ID Price Total
1 Sling Shot Band Powerlifting Weight Lifting
I would like a 2nd discounted sling shot band:No
slingshotband11 49.95 $ 49.95
1 12" Wrist Wraps BLACK MAMBA
431901 15.50 $ 15.50

Sub Total $ 65.45
Shipping/Handling $ 44.25 = €31,38;)
Sales Tax $ 0.00
Total $ 109.70

$109.7 = € 77.78;)

Deze order net geplaatst.

Frans

O.K. heren...ik wil me in deze niet terugtrekken, maar houdt er rekening mee dat bij een internationale bestelling altijd iets mis kan gaan...een pakket kan verkeerd bezorgd worden of zelfs kwijt raken...dan ben ik het geld kwijt wat ik heb overgemaakt. Dan zou twee weken de levertijd zijn waar we rekening mee moeten houden, maar het kan altijd uitlopen (zie het voorbeeld van Frans Heuts).

Last but not least...ik ga dus een bestelling doen voor mensen die ik niet persoonlijk ken...en ik heb geen zin om mensen achter na te lopen om mijn geld te krijgen. Zoals gezegd ga ik in week 43 een bestelling plaatsen...van belangstellenden die een sling shot willen hebben zou ik het zeer op prijs stellen indien ze duidelijk hun maat doorgeven én ook het bedrag dan aan mij over maken voor dat ik de bestelling plaats, opdat ik verder ook geen risico loop (ik moet het bedrag immers ook voorschieten en op het moment dat ze het geld in de V.S. hebben versturen ze de bestelling).

Als je dit niet prettig vindt, kun je wellicht alsnog zelf een bestelling doen ;).

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Huggy's road to the European Masters Bench Press Championchips (Part 7) ;)

"Lichte training" bij Haeflandsport 15/10

Flat Bench Press (Paused Reps):20x20, 2x8x70, 5x100 & 5x5x130kg.

Seated Machine Shoulder Press: 10x75, 5x100 & 3x5x125kg.

Triceps Push Down:3x15x60kg.

Vervolgens nog snel wat rows en pulldowns gedaan met vrij korte pauzes (tijd raakte op, ik was door omstandigheden pas vrij laat op de sportschool).

T-Bar Row: 4x10x50kg.

Latt Pull Down: 3x15x50kg.

Ik moet er 3hebben dan 1-xl en 2-2xl,mail me maar even en dan krijgje jij de muntjes op je reknm vooraf of hoe je het maar hebben wilt...
En dan zal ik nu even mijn lekkere snert naar binnen werken whaha....

Laatst bewerkt:
  • #5.870
Order Complete

THANK YOU for shopping with APT Inc. Pro Gear. You are now a part of APT's ELITE Product Team!! You are a valued customer & APT hopes that you will return in the near future. Be sure to let your lifting buddies know about APT Pro Weight Lifting Gear.

APT Inc. Pro Gear
19 Baron Park Rd
Unit # 103
Fredericksburg, VA 22405

Ship To:
frans heuts
------

------
Netherlands (NL)
--------------------------------------------------------------------------------

431901 15.50 $ 15.50
Sub Total $ 65.45
Sales Tax $ 0.00
Total $ 109.70

$109.7 = € 77.78;)

Frans
Op onderstaande pagina kun je de maten doorgeven bij APT! :)
http://www.prowriststraps.com/inc/sdetail/256558

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Ik moet er 3hebben dan 1-xl en 2-2xl,mail me maar even en dan krijgje jij de muntjes op je reknm vooraf of hoe je het maar hebben wilt...
En dan zal ik nu even mijn lekkere snert naar binnen werken whaha....

Prima, ik laat in het weekend nog wel wat van me horen! :)

• #5.871
Order Complete

APT Inc. Pro Gear
19 Baron Park Rd
Unit # 103
Fredericksburg, VA 22405

Ship To:
frans heuts
------

------
Netherlands (NL)

431901 15.50 $ 15.50
Sub Total $ 65.45
Sales Tax $ 0.00
Total $ 109.70

$109.7 = € 77.78;)

Frans

Wellicht dat het ook wel leuk is om later onze bevindingen over de sling shot te plaatsen? Frans zou wellicht zelfs een filmpje kunnen plaatsen en zodoende als proefkonijn/testpiloot kunnen fungeren ;)

Wellicht dat het ook wel leuk is om later onze bevindingen over de sling shot te plaatsen? Frans zou wellicht zelfs een filmpje kunnen plaatsen en zodoende als proefkonijn/testpiloot kunnen fungeren ;)

tja, hoop dat alles goed gaat. Ik ben wat te vlug met het plaatsen van de order geweest en heb dus effe:mad: niet goed opgelet met betrekking tot de maten. Email naar APT gestuurd of ze dit alsnog op mijn order willen veranderen.

Haastige spoed is...... ....

• #5.873
tja, hoop dat alles goed gaat. Ik ben wat te vlug met het plaatsen van de order geweest en heb dus effe:mad: niet goed opgelet met betrekking tot de maten. Email naar APT gestuurd of ze dit alsnog op mijn order willen veranderen.

Haastige spoed is...... ....

...zelden goed ;)

Ik heb altijd zoiets van: "rustig aan dan breekt het lijntje niet"...ik ben ook niet echt snel met iets, behalve dan snel moe (en het met leegeten van mijn bordje, daar ben ik vrij snel in) :D

Denk dat het wel gaat lukken bij APT, tis niet de eerste keer dat je er iets besteld, je bent zowat een vaste klant, toch?

Ik vrees overigens dat je van een Sling Shot maatje Petite of een Medium niet zo heel veel plezier zult hebben ;)
Ik neem aan dat je ook voor de grootste maat gaat? (armomvang 17 inch +)

Laatst bewerkt:
ik zou zo'n 3xl slingshot moeten hebben geloof ik...
arm gestrekt boven elleboog, onder biceps is 39cm.
weetnie wat Nick nodig heeft en of hij er eentje wilt.
iedere 6 maanden vernieuwen...?
ik denk er nog even over, je gaat toch ng naar de ardennen.
veel plezier trouwens!

2xl 15"

Laatst bewerkt:
Since the Sling Shot fits snugly over your LOWER BICEP and upper forearm, it is very important to measure your LOWER BICEP, approx 3" above your elbow.

ik zou zo'n 3xl slingshot moeten hebben geloof ik...
arm gestrekt boven elleboog, onder biceps is 39cm.
weetnie wat Nick nodig heeft en of hij er eentje wilt.
iedere 6 maanden vernieuwen...?
ik denk er nog even over, je gaat toch ng naar de ardennen.
veel plezier trouwens!

Heb even gemeten en net boven de elleboog is 40cm bij mij dus neem 2xl want het rekt ook nog wel een 2inch op naar gebruik...

Terug
Naar boven