luc1981
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De vervoermiddelen van mijn concurrenten saboteren zodat ze niet op de wedstrijd kunnen komen?![]()

Hahaha, of de scheidsrechters omkopen, opdat ze alle beurten van de concurrentie afkeuren?![]()
en dat ze jouw beurt goedkeuren zelfs als ie niet lukt 
dan moet je er veel meer omkopen dat is duurder waarschijnlijkOf mijn concurrenten omkopen zodat ze me laten winnen?![]()

dan moet je er veel meer omkopen dat is duurder waarschijnlijk![]()

tja, hoop dat alles goed gaat. Ik ben wat te vlug met het plaatsen van de order geweest en heb dus effeniet goed opgelet met betrekking tot de maten. Email naar APT gestuurd of ze dit alsnog op mijn order willen veranderen.
Haastige spoed is...... ....

Got you covered and will make the change :-)
In a message dated 10/18/2010 4:08:12 A.M. Eastern Daylight Time, ----writes:
Zo als jullie hierboven kunnen zien is mijn bestelling aangepast bij APT, ook dat gaat goe bij die gasten![]()

...jongens ik ben in bloedvorm, dat kan absoluut niet misgaan...ik begin gewoon met 235kg 1e beurt, 2e beurt 242,5kg en 3e beurt 247,5kg en dan heb ik dat record in mijn zak!
...de wedstrijd is zaterdag en niet vandaag 

J_zus man!
Dat ben ik niet van je gewend Hugz....
Ik geloofde dus ook ieder woord dat ik las!
En jaloers dat ik weer was!!!
Veel plezier mafketel!![]()

Wow Huggy, mooie gewichten hoor!
Veel plezier in de Ardennen, en good luck op het EK!

[/COLOR]Kreeg net nog een smsje van Walter Janssen...heb je het bordje "Do not shoot me I am not a real bear" omhangen"? En dat ik beter niet kon gaan kayakken aangezien het water nu toch wel erg koud was![]()
Ik ben ooit wel eens als survivalinstructeur door zo'n jachtgebied gefietst met mijn groep mountainbikers. Was verdwaald en moest toch wat.Huggy's road to the European Masters Bench Press Championchips (Final Part)![]()
Vandaag dan de laatste training voor het EK.
Een training waarin ik ook nog een heel mooi PR drukte, hetgeen laat zien dat ik goed in vorm ben!
Flat Bench Press:
20x20, 10x70, 10x110, 5x140, 5x170...en toen eens "gek" gedaan en 200kg aan het halter gehangen...wel effies voor alle zekerheid 3 man hulp gevraagd voor het geval het mocht mis gaan.
Nou, toen ik die 200kg uit de haltersteunen pakte voelde ik al aan dat het peanuts was...ik liet de halter gecontroleerd zakken, en drukte hem wel zeer overtuigend uit (touch & go)...volgens mij had ik ook nog wel 205kg kunnen drukken...jongens ik ben in bloedvorm, dat kan absoluut niet misgaan...ik begin gewoon met 235kg 1e beurt, 2e beurt 242,5kg en 3e beurt 247,5kg en dan heb ik dat record in mijn zak!