AndroidHealthClinic

Benchpresslog from lazy huggybear

Veel plezier en goed eten hè ;) maar dat zal goed komen :D

'nope 275 kilo opgeven als aanvangsbeurt en kijken wie er gaat verhogen gaan ze verhogen ga je weer terug naar je eigen aanvangsbeurt weer verlagen naar het origineel deden ze ook met gewichtheffen ;)

Me biceps is 44cm.
welke maat heb ik nodig?
of moet ik nog meer doorgeven?

Me biceps is 44cm.
welke maat heb ik nodig?
of moet ik nog meer doorgeven?

Je moet ongeveer 3" boven de elleboog meten, dus onderkant biceps.
De slingshot zit tussen je biceps en je elleboog als je hem gebruikt.
Volg anders even de instructies op de site.

hey Huggy,

heel veel succes op zaterdag.

je kan het makkelijk.

gr Pjotr

Stel je voor dat ik het vergeet...
Succes René!:thumb:
We hebben alle vertrouwen in je BEER!;)

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Beer = bier = :thumb:

ja succes zaterdag René! gaat helemaal goed komen ;)

toi-toi-toi

Succes Rene!

Succes, kerel!

Succes morgen!

Ja Huggs, succes morgen man!

Succes baas :thumbup:

Mucha suerte!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.937
I'm back in Town ;)

Thnx jongens voor alle morele support, dat doet me toch wel goed :)

Voel me goed, ik heb iedere dag heerlijk uitgeslapen, goed gegeten en wellicht zo'n uurtje per dag wat rustig gelopen.

Wat morgen betreft heb ik er wel zin en vertrouwen in...ik heb op dit moment nog geen enkele last van wedstrijdstress en hoop dat dit zo blijft tot op het moment dat ik een bepaalde stress nodig heb om goed te kunnen presteren ;)

Ik weet niet hoe laat ik morgen thuis zal zijn, het zal wel een lange dag worden, maar ik zal jullie uiteraard laten weten hoe het is gegaan! :)

Hopelijk heb je in je "vakantie" zelf nooit vermoede krachtbronnen aangeboord die je naar ongekende hoogten zullen stuwen Hugz! :thumb:
Nogmaals héél veel succes, en op tijd naar je bedje éh?! ;)
Alleen!!! :D

• #5.939
Hopelijk heb je in je "vakantie" zelf nooit vermoede krachtbronnen aangeboord die je naar ongekende hoogten zullen stuwen Hugz! :thumb:
Nogmaals héél veel succes, en op tijd naar je bedje éh?! ;)
Alleen!!! :D

:roflol: Thnx!

Alleen wil nog niet zeggen dat je geen kostbare krachten zou kunnen verspillen ( :wanker: )...dus alleen én met de handen boven de deken, toch? ;)

We zullen zien of zo'n korte time-out me goed heeft gedaan...dan zou zoiets wel voor herhaling vatbaar zijn...voor iedere wedstrijd effies op "vakantie" gaan ;)

• #5.940
Net effies gebeld met Leon Smeets.
We vertrekken morgen alreeds om 06.00 :eek:
Tis effies wat anders dan "uitslapen"...
Wordt dus een korte nacht, pfff...wat je niet allemaal moet overhebben om naar een wedstrijd te gaan ;)

Ik heb overigens ook pogingen ondernomen om een hotel voor een nacht te reserveren (dan waren we vandaag alreeds vertrokken), maar kreeg helaas nergens respons op :(

Alle respect overigens voor Leon die morgen als coach meegaat èn last but not least gaat ook Danny van Dorsten (Denkemenke van dit forum) mee als chauffeur en om natuurlijk ook wat te coachen en beiden zullen proberen de beer in me los te maken ;)

Heren, bij voorbaat dank voor deze opoffering van jullie vrije zaterdag :bow::thumbs:, en ik zal mijn best doen om jullie niet teleur te stellen! :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven