XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

Ik geloofde je Frans... :o
Ik ben niet zo scherp geloof ik...
Gelukkig morgen weer eens een dagje gaan "vissen" (:klink:) en neem die aanhalingstekens maar echt serieus nu!
We gaan er eens even flink tegenaan! :bierbang:
Dat zal mijn ellebogen en schouder goed doen.
Ik weet niet of ik morgen nog aan mijn "rotator cuff" oefeningetjes toekom... ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.103
Zoals ik alreeds zei..een vrij prijzig vod ;)
Kandidaten die belangstelling hadden konden blijkbaar niet wachten op mij (en hebben alreeds zelfs iets besteld of voor alternatieven gezorgd).
Frans ik zal het eens uitproberen (hoop dat het past...waarmee ik zeker niet wil zeggen dat mijn armen gespierder maar wel "vetter" zijn dan die van jou, en vet is ook omvang :o).

• #6.107
Misschien kan je hem eens heel strak om je ''dinges'' heen wikkelen en dan er heel hard en ruw mee spelen ???

Elastische dingen lijken me handiger voor vacuümexperimentjes...gewoon om het middel van jezelf en je vrouwtje binden en dan maar :doggy: zorgt beslist voor diepere ....;)

Met een bootje op de Westerschelde = ZUIPFESTIJN! :D

• #6.109
Jongens laten we er wel rekening mee houden dat dit log ook door mensen die -18 zijn gelezen wordt...door het te vervuilen met voorbeelden van coïtus- en drankorgiën geven we als "topsporters" geen goed voorbeeld ;)

Ik heb me al suf gepiekerd maar kan me echt niets voorstellen om met dat ding te doen buiten bankdrukken of opdrukken... :dunno:

The shipping kosten is net zo duur bijna als dat takke ding zelf is toch niet normaal wat die lui uit de states rekenen,heb mijn thera's al even geprobeerd maar zijn iets te smal(7,5cm br)maar werkt wel alleen ze rollen omhoog omdat het ook iets achter de elleboog moet vallen en dat wil nu niet door dat ze net te smal zijn,maar gebruik ze gewoon in het powerrek en geven per 2 17,5 kg power in de opwaarste beweging.
Heb nu goldie's besteld en die zijn 15cm br en 5,5m lang en maak ik zelf even op lengte en dan kijk ik even hoe dat gaat en kost 46euro dus dat valt ook wel mee...

• #6.114
The shipping kosten is net zo duur bijna als dat takke ding zelf is toch niet normaal wat die lui uit de states rekenen,heb mijn thera's al even geprobeerd maar zijn iets te smal(7,5cm br)maar werkt wel alleen ze rollen omhoog omdat het ook iets achter de elleboog moet vallen en dat wil nu niet door dat ze net te smal zijn,maar gebruik ze gewoon in het powerrek en geven per 2 17,5 kg power in de opwaarste beweging.
Heb nu goldie's besteld en die zijn 15cm br en 5,5m lang en maak ik zelf even op lengte en dan kijk ik even hoe dat gaat en kost 46euro dus dat valt ook wel mee...

Kun je je voorstellen wat het zou kosten als je zoals Hummer bij Fitnesseller in NL gedaan heeft een drukbank zou bestellen in de V.S. en dan nog een leuke Oly halter + 250kg aan gewichten...vrees dat je dan effies voor een kredietje langs de bank moet ;)

Ik weet niet waar jullie hem besteld hebben, maar ik heb 15 dollar verzendkosten betaald en had hem voor nog geen vijftig euro in huis. ik heb de sling shot gebruikt na mijn zware raw setjes. Het geeft wat meer spring onderin. Ik moet hem nog beter omdoen zag ik vandaag in een filmpje. Ik denk dat ik er wel tien procent extra uit kan halen. Als overload zonder al teveel gedoe met shirts wel een aardige gadget. Je moet er mee leren werken denk ik net als met alle nieuwe dingen.

• #6.116
Ik weet niet waar jullie hem besteld hebben, maar ik heb 15 dollar verzendkosten betaald en had hem voor nog geen vijftig euro in huis. ik heb de sling shot gebruikt na mijn zware raw setjes. Het geeft wat meer spring onderin. Ik moet hem nog beter omdoen zag ik vandaag in een filmpje. Ik denk dat ik er wel tien procent extra uit kan halen. Als overload zonder al teveel gedoe met shirts wel een aardige gadget. Je moet er mee leren werken denk ik net als met alle nieuwe dingen.

Ik heb me tot op heden nog kunnen inhouden en zal graag gebruik maken van het aanbod van Frans, om het eens uit te proberen.
Maar waar heb jij het dan gekocht?

alleen verzendkosten en geen invoerrechten betaald dus? Want dat heb ik ook al eens gehad met een levering vanuit de US en ook nog met veel meer spulletjes als alleen een slingshot en een paar polsbandjes.
Ik meen eens ergens te hebben gelezen dat ze een vorm van belastingvrije voet tot € 175,00 wilde invoeren bij internetbestellingen wereldwijd.

Via howmuchyabench.net van Mark Bell en inderdaad geen invoerrechten en BTW dit keer. Het wisselt een beetje, soms wel soms niet maar met UPS is het altijd raak bij mij. Mocht je trouwens een bankje of een halter of zo willen hebben dan is Watson Gym Equipment in Engeland een prima alternatief voor Amerikaanse leveranciers. Ik heb daar twee keer wat gekocht en ging prima, en uiteraard geen invoerrechten. Wel VAT (BTW) maar alleen over de aankoopprijs bij de aankoop. Maar mocht je zoiets een keer willen doen, probeer dat dan met iemand die het bedrijfsmatig kan inkopen te doen, zoals een sportschoolhouder. Die kan de BTW verrekenen en de kosten opvoeren, danwel de spullen activeren (afschrijven). Dat verlicht de belastingdruk in de onderneming. Dan kun je afspreken het bedrag excl. BTW contant aan de sportschoolhouder te betalen. Is voor beiden een goede deal. Tip van Flip.

Kun je je voorstellen wat het zou kosten als je zoals Hummer bij Fitnesseller in NL gedaan heeft een drukbank zou bestellen in de V.S. en dan nog een leuke Oly halter + 250kg aan gewichten...vrees dat je dan effies voor een kredietje langs de bank moet ;)

Whaha ja dan betaal je 1000euro aan verzend kosten...

Via howmuchyabench.net van Mark Bell en inderdaad geen invoerrechten en BTW dit keer. Het wisselt een beetje, soms wel soms niet maar met UPS is het altijd raak bij mij. Mocht je trouwens een bankje of een halter of zo willen hebben dan is Watson Gym Equipment in Engeland een prima alternatief voor Amerikaanse leveranciers. Ik heb daar twee keer wat gekocht en ging prima, en uiteraard geen invoerrechten. Wel VAT (BTW) maar alleen over de aankoopprijs bij de aankoop. Maar mocht je zoiets een keer willen doen, probeer dat dan met iemand die het bedrijfsmatig kan inkopen te doen, zoals een sportschoolhouder. Die kan de BTW verrekenen en de kosten opvoeren, danwel de spullen activeren (afschrijven). Dat verlicht de belastingdruk in de onderneming. Dan kun je afspreken het bedrag excl. BTW contant aan de sportschoolhouder te betalen. Is voor beiden een goede deal. Tip van Flip.

idd UPS:duh: altijd raak nu jij het zegt. Maar jij weet ook niets van dat invoer vrij bedrag van € 175,00 bij internet aankopen wereldwijd waar ze mee bezig zijn?. Ik heb de slingshot besteld bij APT trouwens

---------- Toegevoegd om 07:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:34 ----------

In dat geval zullen ze het verschepen René, dan valt volgens mij wel mee. Maar dan wacht je wel misschien een half jaar op je bankje

Terug
Naar boven