eey rene, ben hier tijd niet geweest, was je log kwijt :S
hijs stond ineens niet meer bij mijn abbo's.
toch maar weer gevonden en zal je weer gaan volgen.
het is al ff geleden maar k*t voor je met het EK man. hopen dat aankomend NK beter gaat !
Ach ja, soms zit het mee en soms zit het tegen hé
Beetje pech gehad, (technische foutjes gemaakt) de volgende keer heb ik weer mazzel
---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------
Iedere persoon heeft toch een lift die hem wat beter afgaat?
Uiteraard en die personen bij wie alle 3 de lifts goed gaan dat worden dan de wereldkampioenen!
Ik ben helemaal verzot op bankdrukken en dat is mijn passie, van nature heb ik kracht genoeg, maar genetisch gezien heb ik veel te lange armen om echt zware gewichten te drukken. Wat mij opvalt is dat de mensen met de kortste armpjes en de strakste shirts op wedstrijden het vaak heel goed doen.
Maar ik heb er plezier in en ik hoef geen wereldkampioen te worden...ik heb een bepaalde doelstelling en als ik die heb bereikt ben ik ook content
---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------
Effies heel wat anders...ik heb toch besloten om maar eens afscheid te gaan nemen van mijn oude gewichthefschoenen (inmiddels al bijna 30 jaar oud) en wil nieuwe kopen...heeft iemand enig idee welk van hieronder aanbevelenswaardig is? Bron:
http://www.nerlinger.com/
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
adiSTAR Weightlifting 2008
adidas
Weltklasse Gewichtheber Schuh entwickelt und designed zu den olympischen Spielen in Peking.
149.00 EUR
NEU Power Perfect II
adidas
Allround-Modell für Training und Wettkampf. Grö*enschlüssel unter Details.105.00 EUR
Ironwork III 2008 Schuhe, Auslaufmodell
adidas
Allround-Modell für Training und Wettkampf. Grö*enschlüssel unter Details.105.00 EUR
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Auslaufmodell adiSTAR Weightlifting 2004 SONDERPREIS
adidas
Weltklasse Gewichtheber Schuh entwickelt und designed zu den olympischen Spielen in Athen.
Grö*enschlüssel unter Details.122.00 EUR
Auslaufmodell Equipment Weighlifting Schuhe SONDERPREIS
adidas
Topmodel für den Wettkampf. Grö*enschlüssel unter Details.122.00 EUR
Auslaufmodell Ironwork II 2004 SONDERPREIS
adidas
Attraktiver gewichtheberspezifischer Trainingsschuh.
Grö*enschlüssel unter Details.89.00 EUR