pouwerpaxck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt er nog getraind hier of hebben jullie het alleen maar over trainen.

Het komt mij wel goed uit, want ik voer toch ook niks uit.![]()
erg vermakelijk toch?Ik vindt het altijd een beetje jammer, maar het houd je wel van de straat natuurlijk.![]()
. Natuurlijk is het jammer, echter dit krijg je soms als de teksten verkeerd worden gelezen of geschreven zoals het eigenlijk bedoeld is, het is mij trouwens ook al eens tekst in het verkeerde keelgat geschoten. Toch René
Wel jammer dat je in je relaas voorbij gaat aan het feit dat jij mij benaderd hebt met je hulpvragen over pieken onder andere via mijn inbox.
We hebben samen aan je schema gesleuteld, ik heb het nog op google docs gezet voor je en je hebt het nagenoeg exact gevolgd. Los van het resultaat op het EK was je sterker dan ooit naar eigen zeggen. Ik kan daar geen enkele krediet voor claimen, die eer valt jou helemaal te beurt, maar die 'hulp' zoals jij het noemt heb jij zelf ingeroepen en er gebruik van gemaakt. Eerlijk gezegd valt me je commentaar dan tegen van je Rene. Het is goedkoop. Heel erg goedkoop. Ik heb nooit verondersteld dat jij mijn hulp nodig hebt, jij hebt mijn hulp gevraagd.

ohw broeder Huggy leert ook nooit!
RW stop met je tijd verspillen aan hem!
Hij heeft op eigen houtje een 182,5kg raw bench gehaald aan 160kg BW
Dat maakt hem de master of all knowledge!
@Rene: Beetje laag dat je je gelijk probeerd te halen door prive berichten te posten.
Je zou eigenlijk een gat in de lucht moeten springen dat RW je aanbied een schema te maken.

Ja maar als hij dat zo doet overkomen wat boeit jou dat nou. Je kon beter de eer aan jezelf houden. Ipv prive mails op forum te plaatsen.
Ja, en het regent. Natuurlijk is het jammer, echter dit krijg je soms als de teksten verkeerd worden gelezen of geschreven zoals het eigenlijk bedoeld is, het is mij trouwens ook al eens tekst in het verkeerde keelgat geschoten. Toch René
![]()

Jammer dat het zo gelopen is, ieder gaat zijn eigen weg weer.

"Broeder" Iron laat ook nooit een gelegenheid voorbij gaan om er een schepje bovenop te doen.
Ik heb nooit ergens beweerd dat ik een Master of Knowledge ben en ik vind me zelf ook helemaal niet geweldig hoor!
Waarom zou ik een gat in de lucht moeten springen omdat RW aanbied een schema voor me te maken?
Ik geloof meteen dat hij meer kennis van zaken heeft dan mij en hij is best wel sterk, maar maakt het feit dat je finalist bent geweest bij de SM van NL en een boek over krachtsport hebt geschreven je dan wel een Master of Knowledge? Ik ken atleten persoonlijk die wel een veel indrukwekkendere C.V. hebben dan RW van wie ik ook adviezen krijg en zich daarbij niet op de borst kloppen.
Ik heb slechts een hekel aan een paar dingen...dat is unfairness, deloyaliteit en een gebrek aan integriteit. Ik vond dat zijn beweringen onder de laatste noemer vallen, en ben het voor mijn eigen gemoedsrust verplicht omdat recht te zetten.
zown pot en van die kaartjes liggen ook bij ons in de sportschool. dacht eerst dat ze bedoelde dat we geen shake's meer moesten nemen ofzow snapte er niks van xD

1.stop eens met achter elke zin een smiley te zetten.Je bent geen 13 toch?
2. je hoeft geen kip te zijn om te weten hoe een ei smaakt.Dat wil zeggen Robbert's kennis staat niet gelijk aan zijn behaalde resultaten.
3.Nee, je statts zijn niet impressive je bencht raw 20kg meer dan je weegt daar valt veel meer uit te halen.
4.Je traint als een beginner.Dat stadium ben je nu wel voorbij.
5.Ik presteer niets op krachtgebied,heb daar de intentie ook niet voor.
6.Je praat over integriteit en vervolgens post je een prive conversatie?
Maar goed succes dermee!

Zelf HELEMAAL NIETS presteren maar wel kritiek spuien...ahoi, de beste stuurlui staan aan wal!
Wat heeft jouw manier van trainen jouw dan gebracht![]()