Myo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 174
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Dat is dus de reden waarom ik zulke schoenen wil!
Een lichte hak met een stroeve zool.
Ik gebruik hem overigens uiteraard voor te bankdrukken.
Duidelijk?
---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------
Ik ben brildrager (tegenwoordig contactlenzen) maar Ik zie heus wel de verschillen tussen Lucas en mij hoor!
Als ik zo moet gaan liggen krijg ik echter overal kramp en pijn.
En ik heb al vaker geprobeerd.
Daarnaast wil het nog niet zeggen dat een feet back positie van de voeten automatisch beter is...bij Westside kiezen ze voor om een feet front position, toch?
Het gaat zich niet erom dat ik Lucas wil of moet kopieëren, het gaat erom om een manier van banken te vinden die voor mij optimaal is.
Zoals Lucas doet benchen zal mij never lukken, dus dat is verder ook geen optie.
Je hebt inderdaad geen nieuwe bril nodig Rene, maar wat gezond verstand zou wellicht een optie zijn. Jules post gisteren je filmpje om 18.46 uur en jij vraagt zelf om commentaar. Om 20.03 maak ik onder andere de opmerking over de verschuiving van je voet. Je vraagt om 20.15 of nieuwe schoenen dan een optie zijn omdat die van jou na 30 jaar zijn versleten?! Een open deur lijkt me, dus daar hoef ik toch niet op te reageren? Het is mij duidelijk dat je nieuwe schoenen wilt kopen voor het bankdrukken...duh! Waarom dan zo bijdehand doen?
Vervolgens post jij het filmpje van Lucas om 00.31 uur en vraagt hoe je moet archen. Niemand reageert daarop, behalve ik. Archen doe je door je voeten naar achteren te plaatsen en je schouderbladen naar binnen en naar beneden te brengen richting je heupen. Lucas laat het mooi zien. De mate waarin kun je varieren. Met jouw vraag in het achterhoofd slaat jouw reactie hierboven dan echt helemaal nergens op. Ik bedoel vraag het dan niet! Jij bent zelf naar mij toegekomen om je te helpen. Volgens mij zijn mijn bedoelingen oprecht, maar ik twijfel momenteel echt aan die van jou. Je bent stront eigenwijs. Helemaal niets mis mee, maar ik ga mijn tijd er niet meer aan verdoen. Succes met trainen Rene. En dat meen ik oprecht.

(of als er weer eens training is)
Mijn zogenaamde "bijdehand" antwoord was helemaal niet aan jou gericht, maar aan GertJan en Jorg88 die zich afvroegen waarvoor ik die schoenen nodig had...daarnaast staat er ook nog eens een
, wellicht wil je verklaren waar het voor staat? Thnx 
Het was een tip, blijkbaar een bekende. Maar evengoed een tip.