MuscleMeat

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.261
  • #6.263
lees nou mijn post nog eens,en dan met name punt 2 en punt 5.
2. Je hoeft niet zelf een wereldkampioen te zijn om een wereldkampioen te maken.Voorbeelden genoeg lijkt mij in de (top)sport
5. mijn manier van trainen brengt mij nergens omdat ik die intentie niet heb.
ik train misschien 2/3x per week en dan niet eens fanatiek.Ik heb andere prioriteiten.

Maar goed je doet toch nooit iets met advies van wie dan ook.

O.K. het heeft nu lang genoeg geduurd, ik heb geen zin in eindeloze "welles-nietes" spelletjes. Het gebeurd niet snel, maar je begint me te irriteren.
Ik weet dat de mogelijkheid bestaat om iemand te blokkeren (opdat deze niet meer in je log kan reageren) maar ik weet effies niet meer hoe dat gaat. Kan me dat nog iemand effies kenbaar maken (mag in een pm, die ik niet zal openbaar maken ;)). Ik heb dit nog niet eerder willen toepassen, maar Iron heeft de primeur! Ik wil namelijk weer tot de orde van de dag over gaan.
En heb absoluut geen behoefte om me verder bezig te houden met iemand die nog nooit eens constructieve kritiek in mijn log heeft geuit en alleen maar constant destructief bezig is.

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------

Ik zal je raad opvolgen G-men! :)

• #6.264
Het viel me weer in hoe je iemand kunt "negeren"...op de naam klikken en dan kiezen voor de optie "negeren"...vervolgens krijg je onderstaande vraag.

Are you sure you want to add iron devoted to your ignore list?

YES!

Daarmee heb ik hem (hoop ik) uit mijn log "verbannen" :D!

Ik heb verder absoluut niets tegen een kritische noot, maar men moet niet aan de gang blijven! In zijn eigen log kan hij van mijn part doen en laten wat hij wil, maar niet in het mijne, basta!

Laatst bewerkt:
Nee zo negeer je alleen volgens mij.

Je bent echt te hilarisch voor woorden!
Je klinkt als een pre-puberaal meisje.

Laatst bewerkt:
Brute rug, van wie is die?

Oleksandr K*tcher, all jacked-up.

Ik vond het wel grappig om juist hem in Huggy z'n log te posten, aangezien hij (volgens mij in 2008) is betrapt op het gebruik van doping, hehe :D

Maar zonder gekheid:
De echte boodschap was iets van: "Less bitching, more bending". En dat is wel wat die man doet, getuige een 395 squat in de -75kg klasse.

Ik dacht al dat dat Robert zn rug was :o

Ik wil ook zo'n rug, maar dan met wat meer massa. :D

Ik denk dat hier veel te veel gepraat wordt en te weinig wordt getraind.

Rene, wellicht dat je toch enigszins een beetje waardering zou kunnen tonen dat Robbert energie in jou heeft gestoken, ongeacht wie nou wie heeft benaderd. Robbert heeft kennelijk zich als ervaren krachtsporter geroepen gevoeld om jou advies te geven en je mag eerlijk gezegd daar best blij mee zijn dat iemand met zo veel kennis en ervaring daar tijd voor vrij wilt maken.

Mocht ik jouw waardering over het hoofd hebben gezien, dan heb ik niks gezegd. ;)

Train ze!

• #6.274
Ik denk dat hier veel te veel gepraat wordt en te weinig wordt getraind.

Rene, wellicht dat je toch enigszins een beetje waardering zou kunnen tonen dat Robbert energie in jou heeft gestoken, ongeacht wie nou wie heeft benaderd. Robbert heeft kennelijk zich als ervaren krachtsporter geroepen gevoeld om jou advies te geven en je mag eerlijk gezegd daar best blij mee zijn dat iemand met zo veel kennis en ervaring daar tijd voor vrij wilt maken.

Mocht ik jouw waardering over het hoofd hebben gezien, dan heb ik niks gezegd. ;)

Train ze!

Ik denk dat je dan niks gezegd hebt! ;)
Ik heb Robbert meer dan eenmaal (o.a. via mailtjes) bedankt voor zijn bijdragen en constructieve kritiek.

Hij vond dat ik nogal "bijdehand" reageerde...iedereen die mij persoonlijk kent weet ik dat ik absoluut niet bijdehand ben. Tevens was die zogenaamde bijdehande reactie helemaal niet voor hem bestemd wat ik hem ook heb uitgelegd. Ik denk dat de druppel die de emmer deed overlopen het feit was dat ik kenbaar maakte dat ik wat ik tot op heden heb bereikt dat zonder zijn hulp heb weten te bereiken en dat ik er ook op vertrouw om zonder zijn hulp in de toekomst verder te kunnen. Daarmee heb ik blijkbaar zijn trots gekrenkt.
Ik hoop niet dat dit nu arrogant klinkt, maar ik kan best zonder de raad of de hulp van RW. Ik heb andere en naar mijn mening betere "raadsheren" die me met raad & daad bijstaan en daar helemaal niet te koop mee lopen!

Verder waardeer ik alle constructieve bijdragen van iedereen in mijn log van zowel bekende als minder bekende personen!
(De beste tips heb ik tot op heden overigens gekregen van mensen die zich liever wat op de achtergrond houden).

• #6.275
Training Haeflandsport 12/11

Full Rom Flat Bench Press (Paused Reps):
20x20, 2x10x70, 5x100 & 5x5x130kg

Wide Grip Front Latt Pull Down:
20x50 & 4x10x70kg.

Klaar!

Comment:

Bewust gekozen voor een korte, lichte training.
Maandag laat ik me nog eens in mijn benchshirt "hijsen" (had dat deze week willen doen maar dag ging helaas niet i.v.m. mijn werk) en zondag dan de wedstrijd in Geldrop. Ik hoop daar wat "recht te zetten".
Maar ik heb inmiddels geleerd dat alles valt of staat met de vorm van de dag. Ik kan nu wel roepen dat ik me sterk en goed voel, maar dat zegt niets over hoe ik me volgende week zondag voel als ik onder het halter lig.
We zullen zien.

Vandaag bij het bankdrukken effies geëxperimenteerd met een wat andere voetenstand en mijn schouders naar beneden (richting mijn heupen).
Zoals RW het adviseerde (ben ik nu eigenwijs? dacht het niet anders zou ik nooit na dat akkefietje vermelden dat ik een tip van hem toepas!). Schouders naar beneden voelt goed aan, thnx RW voor de tip ;)
Voetenstand...i.p.v. voor de bank had ik ze eens een voetmaat naar achteren geplaatst...pff...wellicht toch te veel in één keer...kramp en pijn in mijn onderrug :(. Wilde daarna nog rows doen, maar dat kon ik vergeten (had echt last van mijn rug)...gelukkig verdween deze last als sneeuw voor de zon na paar setjes latt pulldown.

Laatst bewerkt:
René, je bent gewoon een grote, ouwe, krakkemikkige, dikke knuffelbeer man.
Hoe kun je nou denken dat je je voeten nog zo ver naar achter kan zetten als een jonge vent dat kan..? :D

Laat maar eens wat zien op de wedstrijd!

• #6.277
René, je bent gewoon een grote, ouwe, krakkemikkige, dikke knuffelbeer man.
Hoe kun je nou denken dat je je voeten nog zo ver naar achter kan zetten als een jonge vent dat kan..? :D

Laat maar eens wat zien op de wedstrijd!

Inderdaad, maar als ik dat probeer duidelijk te maken word ik als eigenwijs uitgemaakt :dunno:
Ik ben blij met wat ik nog kan en moet me daar verder op focussen, en me minder bezig houden met wat anderen allemaal doen, laten en denken.
Ik heb het vaker gezegd...het individualiteitsprincipe geldt wellicht nergens zo als in de krachtsport. En ik weet zelf wel wat het beste voor me is (althans laat mijn lichaam me dat meestal wel duidelijk :o).

Wat wedstrijden betreft heb ik me voorgenomen om niet maar aan voorspellingen en allerlei prognoses te gaan doen.
Zoals ik alreeds zei, het enige moment wat teld is het moment suprème, als ik onder de halter lig! ;)

je doet denk ik teveel volume ik train 5x per week bankdrukken maar doe dan 1 setje van 8 1 van 5 1 van 2 en 1 van 1 en soms nog 1 van 2 erna met deze methode kan je genoeg herstellen en pak je een pr wanneer het goedvoelt ;)

• #6.279
je doet denk ik teveel volume ik train 5x per week bankdrukken maar doe dan 1 setje van 8 1 van 5 1 van 2 en 1 van 1 en soms nog 1 van 2 erna met deze methode kan je genoeg herstellen en pak je een pr wanneer het goedvoelt ;)

Begrijp ik het goed?
Jij doet bankdrukken met een frequentie van 5x per week en ik slechts twee keer per week en doe dan teveel?
Ik heb helaas geen thuisgym meer (en echt geen tijd en ook geen zin om 5x per week na de sportschool te gaan, ik ben blij dat ik momenteel met mijn huidige werkdruk/werktijden überhaupt 2 maal kan trainen) en als ik een zware training heb gehad moet ik er niet aan denken om de volgende dag alweer te drukken.
Wacht maar totdat je ook 40 plusser bent, dan piep je ook anders :p ;)

Begrijp niet waarom iemand Huggy nog advies geeft. Hij wil er niks mee doen. Ik respecteer dit. Ik train ook op mijn eigen en vraag ook nooit advies ( alleen 1x aan jou, was geen succes, maar dat is verleden tijd )
Huggy! Succes met je wedstrijd, en laat maar zien dat jij het beste weet hoe je voor jou lijf moet trainen! Wat weten hun nou over jouw lijf,toch? Jij voelt het toch?
Ik verwacht wel een PR ! :)

Terug
Naar boven