Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

Da's waar, maar ik wil alleen maar zeggen dat de board-presses zich inmiddels wel hebben bewezen, en dat zo'n rugzak een stuk langer mee zal gaan dan dat 1/2 jaar van de slingshot. ;)

okidoki, ieder gewichtheffers artikel gaat langer mee dan de slingshot

Ik heb de laatste pagina's ff doorgelezen..

Huggy, ik hoop dat je in het echt, dus niet op internet, betere communicatieve vaardigheden hebt dan op internet. Want je laat hier wel heel wat nare eigenschappen zien, die je in eerdere discussies met o.a. mij ook hebt laten zien..

Voor iemand die overkomt, en zichzelf bestempeld als aardig, vriendelijk, tolerant, laat je een compleet tegenstrijdig beeld zien, en kom je naar mijn idee meer over als iemand die erg eigenwijs is, en die dwangmatig zijn gelijk probeert te krijgen, en enorme blinde vlekken heeft. Je praat over integriteit e.d. terwijl je berichten in mijn ogen allesbehalve integer zijn. En dan kun je met de definitie van integriteit komen, maar je lult recht wat krom is. Erg jammer!

Misschien ligt het aan mij, en interpreteer ik het helemaal verkeerd, en ik verwacht eigenlijk ook niet dat je iets aanneemt van mij, maar goed.. doe er mee wat je wilt. Ik probeer alleen wat blinde vlekken te belichten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.305
Misschien ligt het aan mij, en interpreteer ik het helemaal verkeerd, en ik verwacht eigenlijk ook niet dat je iets aanneemt van mij, maar goed.. doe er mee wat je wilt.

Je hebt volkomen gelijk, het ligt aan jou en je interpreteerd het inderdaad helemaal verkeerd. En ik zal aan je verwachtingen voldoen en ermee doen wat ik wil...helemaal niets dus. Ik ben zoals ik ben, en ik hoef me niet anders voor te doen en niemand op dit forum te pleasen. Niemand is verplicht mijn log te lezen en/of te reageren. Ik probeer jegens iedereen aardig te doen en over het algemeen lukt me dat ook vrij aardig. Maar ik lig er niet meer wakker van als er mensen zijn die me desondanks niet aardig vinden. Personen die me persoonlijk goed kennen, weten me wel te waarderen en over het algemeen zijn de reacties in mijn log overwegend postief te noemen behalve dan van enkele betweters en zeurpieten :p

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

En je ziet er nog net zo goed uit René! :D

:roflol: ;)

Je hebt volkomen gelijk, het ligt aan jou en je interpreteerd het inderdaad helemaal verkeerd. En ik zal aan je verwachtingen voldoen en ermee doen wat ik wil...helemaal niets dus. Ik ben zoals ik ben, en ik hoef me niet anders voor te doen en niemand op dit forum te pleasen. Niemand is verplicht mijn log te lezen en/of te reageren. Ik probeer jegens iedereen aardig te doen en over het algemeen lukt me dat ook vrij aardig. Maar ik lig er niet meer wakker van als er mensen zijn die me desondanks niet aardig vinden. Personen die me persoonlijk goed kennen, weten me wel te waarderen en over het algemeen zijn de reacties in mijn log overwegend postief te noemen behalve dan van enkele betweters en zeurpieten :p

Tja.. ik had eigenlijk geen andere reactie verwacht. Wellicht dat we elkaar in het 'circuitje' nog eens tegenkomen op een wedstrijd ofzo. Ik hoop dat je gelijk hebt, en anders bent. Ik zeg dit allemaal ook echt niet om ruzie te trappen, ik ben net zo vredelievend als jij je voordoet, al wil dat niet zeggen dat ik voor je weg zou lopen, dat terzijde. ;)

Ik zeg dit met goede intenties, net zoals jij die hebt.

Het siert je alleen niet, zoals je in deze post laat merken, zie je jezelf als aardig, en dat zul je ongetwijfeld ook zijn, alleen siert het je niet, dat je boodschappen vooral op betrekkingsniveau 'leest' en niet op inhoudsniveau, en eigenlijk alleen positieve opmerkingen waardeert, maar feedback, waar je naar mijn mening meer aan hebt dan veren in je gat, links laat liggen, en eigenlijk allerlei maniertjes gebruikt om je gelijk te krijgen, en de ander te diskwalificeren.

Goed, ik hou op, ik heb het gevoel dat ik op m'n werk ben, in gesprek met een patiënt, en ik ben blij dat ik vrij ben.

Succes Rene, doe hiermee wat je wilt, het is geen aanval.

Laatst bewerkt:
  • #6.307
Tja.. ik had eigenlijk geen andere reactie verwacht. Wellicht dat we elkaar in het 'circuitje' nog eens tegenkomen op een wedstrijd ofzo. Ik hoop dat je gelijk hebt, en anders bent. Ik zeg dit allemaal ook echt niet om ruzie te trappen, ik ben net zo vredelievend als jij je voordoet, al wil dat niet zeggen dat ik voor je weg zou lopen, dat terzijde. ;)

Ik zeg dit met goede intenties, net zoals jij die hebt.

Het siert je alleen niet, zoals je in deze post laat merken, zie je jezelf als aardig, en dat zul je ongetwijfeld ook zijn, alleen siert het je niet, dat je boodschappen vooral op betrekkingsniveau 'leest' en niet op inhoudsniveau, en eigenlijk alleen positieve opmerkingen waardeert, maar feedback, waar je naar mijn mening meer aan hebt dan veren in je gat, links laat liggen, en eigenlijk allerlei maniertjes gebruikt om je gelijk te krijgen, en de ander te diskwalificeren.

Goed, ik hou op, ik heb het gevoel dat ik op m'n werk ben, in gesprek met een patiënt, en ik ben blij dat ik vrij ben.

Succes Rene, doe hiermee wat je wilt, het is geen aanval.

Ik denk niet dat we elkaar snel tegen zullen komen...ik lift voor een bond met andere spelregels dan die van jou ;)

Ik wil jou verder ook niet aanvallen en ik wens je verder ook heel veel suc6 en laat het hier verder bij als je het niet erg vind :).

Dit zijn namelijk geen discussies die tot iets leiden...ik beschouw dit als zinloze debatten en pure tijdverspilling. En daar heb ik verder geen enkele behoefte aan. Zoals ik alreeds schreef: niemand is verplicht mijn log te lezen en/of te reageren...en in mijn eigen log laat ik me verder ook door niemand de les lezen! Ik hoef geen veren in mijn reet gestopt te krijgen, absoluut niet...maar ik heb nog minder met betweters die zelf nauwelijks iets gepresteerd hebben en alleen maar destructieve kritiek uiten :rolleyes:.

maar ik heb nog minder met betweters die zelf nauwelijks iets gepresteerd hebben en alleen maar destructieve kritiek uiten :rolleyes:.

Auw!
Da's een goede manier om de discussie te stoppen inderdaad. :roflol:

In tegenstelling tot sommigen vind ik die discussies nog steeds heel vermakelijk. :o

Ow je bent jarig Huggy, gefeliciteerd man!
Ach die discussies, als je geschreven tekst leest kan iets heel anders overkomen en ziet men ook de houding en mimiek niet die erbij hoort en dan kan je misverstanden krijgen als je daar gevoelig voor bent.
Nu weer lekker trainen, al dan niet met of zonder vogelhuisje op je borst gebonden!:D

• #6.310
Auw!
Da's een goede manier om de discussie te stoppen inderdaad. :roflol:

In tegenstelling tot sommigen vind ik die discussies nog steeds heel vermakelijk. :o

Jazeg, ik wil echt niet arrogant of opscheppering doen want daar is absoluut geen reden toe, er zijn immers te veel bankdrukkers om op te noemen die wezenlijk meer drukken en daarbij vaak ook nog beduidend minder wegen :o.
Maar zo nu en en dan heb ik het er wel eens moeilijk mee dat gasten die nog niet eens een deuk in een pakje boter drukken me effies de les willen lezen.

Blijkbaar ben je niet de enige die deze discussies vermakelijk vind...krijg regelmatig te horen dat er in mijn log "genoeg leven in de brouwerij is" en alles behalve saai te noemen is ;)

Alhoewel het voor mij zo nu en dan wat minder levendig en wel wat saaier zou mogen zijn :rolleyes:
Want ik heb absoluut geen behoefte aan conflicten en heb heel lang altijd iedereen willen pleasen en maar gelijk gegeven omwille van de lieve vrede...tegenwoordig laat ik niet meer zo makkelijk over me heen lopen en ben ik een stuk assertiever geworden en dat bevalt me uitstekend! ;)

Ik denk niet dat we elkaar snel tegen zullen komen...ik lift voor een bond met andere spelregels dan die van jou ;)

Ik wil jou verder ook niet aanvallen en ik wens je verder ook heel veel suc6 en laat het hier verder bij als je het niet erg vind :).

Dit zijn namelijk geen discussies die tot iets leiden...ik beschouw dit als zinloze debatten en pure tijdverspilling. En daar heb ik verder geen enkele behoefte aan. Zoals ik alreeds schreef: niemand is verplicht mijn log te lezen en/of te reageren...en in mijn eigen log laat ik me verder ook door niemand de les lezen! Ik hoef geen veren in mijn reet gestopt te krijgen, absoluut niet...maar ik heb nog minder met betweters die zelf nauwelijks iets gepresteerd hebben en alleen maar destructieve kritiek uiten :rolleyes:.

Dit soort "vriendelijke" opmerkingen waren precies wat ik bedoelde. Met deze reactie laat ik het hier ook verder bij.

Omdat mijn ego mij "verplicht" om toch even in te gaan op je opmerkingen.

ik lift voor een bond met andere spelregels dan die van jou

"mijn" bond speelt volgens precies dezelfde spelregels als de jouwe.

maar ik heb nog minder met betweters die zelf nauwelijks iets gepresteerd hebben en alleen maar destructieve kritiek uiten

Ik denk dat je vooral jezelf zo ziet.

Stop met mensen diskwalificeren, en kijk eens in de spiegel Hugs. Dit is een gesprek over hoe je overkomt op anderen, en welke signalen je uitzendt, en het heeft echt niks met trainen te maken met bankdrukken of powerliften, dus mij diskwalificeren omdat ik 105kg druk, heeft geen zin. Ik kan jou net zo hard diskwalificeren puur omdat je 'maar' 182.5kg drukt bij een lichaamsgewicht van 160kg, als we het toch hebben over lichaamsgewicht. Over meten met twee maten gesproken. Er is namelijk een verschil tussen assertief en agressief, en er is een verschil tussen inhoudelijke discussies, en meta-communicatie. Ik begrijp dat dit je allemaal te boven gaat, en het voor jezelf goed praat, door mij als zwak te bestempelen, maar net zoals voor jou de tijd is geeindigt dat je iedereen wil pleasen, ben ik de tijd dat ik mezelf iets aantrek van beledigingen van anderen ook allang ontgroeit.

Dat was het weer.

Laatst bewerkt:
wel komisch dit en even over het volume wat ik doe. ik doe meestal een 8-5-2-1 voor bankdrukken dat is nog minder herhalingen dan jouw opwarmsets dit systeem ga ik toepassen voor een raw wedstrijdje 27 nov in winschoten, op deze manier kan je rond 90-100% van je max zitten 5-6x per week

Huggy, als ik bijvoorbeeld over je heen zou willen lopen, zou ik voor de zekerheid mijn bergschoenen en klimgereedschap mee nemen! :D

• #6.315
wel komisch dit en even over het volume wat ik doe. ik doe meestal een 8-5-2-1 voor bankdrukken dat is nog minder herhalingen dan jouw opwarmsets dit systeem ga ik toepassen voor een raw wedstrijdje 27 nov in winschoten, op deze manier kan je rond 90-100% van je max zitten 5-6x per week

O.K. prima, ik hoop dat het voor jou zal werken...ik vind effies opwarmen wel prettig voor mijn stijve botten ;)
Ik geloof niet zo in 5-6x per week trainen met maximale gewichten, ook al is het volume dan laag (zal wel weer eigenwijs overkomen).
Hoe dan ook...suc6! :)

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Huggy, als ik bijvoorbeeld over je heen zou willen lopen, zou ik voor de zekerheid mijn bergschoenen en klimgereedschap mee nemen! :D

:roflol:

eigenwijs daar heb ik het nog niet over gehad eigenlijk moet je eigenwijs zijn voor deze sport probeer je niet over te halen om te doen wat ik doe maar probeer het uit te leggen haha

Hm, nu zijn we op een interessant punt belandt namelijk de warming up!
Qua opwarming doe ik eigenlijk niet zo gek veel en misschien gaan mensen mij nu voor gek verklaren maar als ik ga bankdrukken doe ik 1 setje warming up met twee db's van 5kg en dan 25 reps.
Op deze manier is alles lekker los en warm en heb ik nooit klachten en hoor ook geen vreemde dingen tijdens het bankdrukken.
Zit niet op het krachtniveau van Huggy maar kom een heel klein beetje in de buurt.

Qua volume zit ik dan weer helemaal in de range van wat Luc1981 zegt, laag in reps, hoog in gewicht en minstens 3x per week bankdrukken.
Al laat ik er wel minstens 72 uur tussen.

• #6.318
eigenwijs daar heb ik het nog niet over gehad eigenlijk moet je eigenwijs zijn voor deze sport probeer je niet over te halen om te doen wat ik doe maar probeer het uit te leggen haha

Ik weet dat je me niet "wilt overhalen" ;)
Goed dat je het doet uitleggen, en het zal best wel voor jou werken.
Verder respecteer ik jou mening en heb ik respect voor hetgeen jij wel (in tegenstelling tot sommige kritici) wel hebben gepresteerd.
En jouw comment beschouw ik overigens altijd als constructief...en weet dat het goed bedoeld is :)

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Hm, nu zijn we op een interessant punt belandt namelijk de warming up!
Qua opwarming doe ik eigenlijk niet zo gek veel en misschien gaan mensen mij nu voor gek verklaren maar als ik ga bankdrukken doe ik 1 setje warming up met twee db's van 5kg en dan 25 reps.
Op deze manier is alles lekker los en warm en heb ik nooit klachten en hoor ook geen vreemde dingen tijdens het bankdrukken.
Zit niet op het krachtniveau van Huggy maar kom een heel klein beetje in de buurt.

Qua volume zit ik dan weer helemaal in de range van wat Luc1981 zegt, laag in reps, hoog in gewicht en minstens 3x per week bankdrukken.
Al laat ik er wel minstens 72 uur tussen.

Ik warm op met de lege halter (20kg/20reps) en vervolgens met 70kg (8-10 reps)...en daarna doe ik altijd sets met maximaal 5 reps en train altijd met minstens submaximale gewichten alleen is de frequentie lager (2x per week) omdat ik langer herstel nodig heb. Dus zitten we toch alleen een beetje op één lijn, toch? :)

sinds ik combineer maak ik de gains van me leven hehe ;)

1 dag in de week 5x5 wat "medium" is. andere dag 6 zware singles om het zenuwstelsel optimaal te houden. Werkt lekker. Die 6 singles met idem gewicht zit je nog steeds sub-maximaal dus geen overbelasting, want je topt niet elke week.

opwarm setjes wissel ik om de zoveel tijd mee. Eerst waren het stappen van 15kg en begon bij 60. Nu zijn het stappen van 20kg puur omdat het kan hehe.

Happy B-day Huggy ;)

Terug
Naar boven