pouwerpaxck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 125kg
---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------
Ik ben vandaag bij mijn huisarts geweest...ik heb een "verwijskaart" gevraagd voor een diëtist.
Ik wil voorkomen dat ik nog zwaarder wordt en in eerste instantie terug naar 145kg. Het streven moet vooral realistisch blijven en een gewichtsverlies van 10% is meestal het meest maximaal haalbare wat dikkerds permanent kunnen afvallen...meer is mogelijk, maar meestal komt men uiteindelijk toch weer uit op het oude, zware gewicht. Ik heb inmiddels Becelbrood in huis gehaald (een volkoren/meergranen brood 40% minder zout dan in gewoon brood) en het smaakt zelfs lekkerder dan het brood wat ik gewend ben (voor de rest eet ik al mager) Ik heb zelfs "slechts" 2 stukjes rijstevlaai met slagroom gegeten in het weekend (normaal schrokte ik zo'n vlaaitje wel weg tijdens het weekend van mijn verjaardag)
Ik hoop dat de diëtist nog wat voeding- en bewegingstips voor me zal hebben waarmee ik gewicht kwijkraak zonder daarbij noemenswaardig aan kracht te verliezen...wordt vervolgd![]()
Als apen hoger klimmen willen, ziet men gauw hun blote billen.

...besloten op het WK in november...voor mij paar weken te laat, anders was die 225 - 230 hoogstwaarschijnlijk goed gekeurd en was ik niet uitgebomd op het EK