Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FF zonder dollen gewoon benieuwd. Stel dat je uit zou bommen maar wel alleen bent. Krijg je dan nog steeds de eerste prijs?

is bij het powerliften ook toch, als je op 1 onderdeel uitbomt, bv de squat. kan je eigenlijk net zo goed stoppen al doen er maar 3 mee je word toch geen 3e meer.
Geef je even een demo door te schaduw boksen tegen jezelf. Of in PL shaduw benchenHet is dus niet zoals je bij b.v. bepaalde vechtsporten ziet, dat je automatisch tot winnaar wordt uitgeroepen als er geen tegenstanders komen opdagen.
Je zult toch "iets" moeten laten zien![]()

Geef je even een demo door te schaduw boksen tegen jezelf. Of in PL shaduw benchen
Heb je toch iets laten zien.
Shaduw bench? Tis een optie, maar ik geloof niet dat de heren scheidsrechters erg onder de indruk zullen zijn 
uuhm huggy ? dit weet ik zo snel niet. ik zou denken van niet. je hebt geen totaal gewicht gezet dus tel je gewoon niet mee. maar misschien is deze regeling anders.
als je alleen bent gewoon vragen om alleen de stang en die drukken
heb je in ieder geval iets
.Theoretisch gezien zou dat kunnen, maar geen enkele sportman zal dit doen.
Je hebt voor een wedstrijd getraind en er naar toe geleefd, dan wil je meestal ook laten zien wat je waard bent.
Als jij in training 80kg hebt gebankt wil je dat ook graag "verzilverd" zien op een wedstrijd, toch? (zelfs al zou je alleen zijn in een klasse).

Het gaat bij PL altijd om je totaal...die met het meeste totaal wordt immers winnaar in een bepaalde klasse.
Als je op één onderdeel uitbomt worden ook de andere 2 onderdelen niet meegeteld en heb je dus geen resultaat neergezet.
Wilkspunten heeft verder hiermee niets te maken.
Wilkspunten is ingevoerd om dames met heren en diverse gewichtsklassen met elkaar te kunnen vergelijken.
ja dit zij ik toch ook? daarom zij ik van als je op squat uitbomt kan je net zo goed stoppen. meestal ga je door om te laten zien van ik kan het wel. maar het heeft niet echt zin meer.

Wat is het NPB minimum in de Squat en Deadlift in de 125+ klasse, Huggy?

Nee, ik bedoel: wat moet ik minimaal buigen, drukken en liften om meet te mogen doen.

Niet echt, maar dan heb ik wel een doel om naartoe te trainen.
Stel je voor dat het allebei 200kg is, dan weet ik dat ik nog even te gaan heb.![]()