Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.521
ja hier had ik al gekeken maar bij foto's staan alleen de foto's van de sportschool zelf. ma toch bedankt :) als je het toch ergens ziet laat ff horen;)

Anders effies een pm naar wimwam sturen, wellicht kan hij je verder helpen?

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

Vandaag eindelijk ook mijn (mini)bands gekregen :).
Ik zal ze van de week eens gaan gebruiken en mijn bevindingen uiteraard met jullie delen ;)

• #6.522
Vandaag eindelijk ook mijn (mini)bands gekregen :).
Ik zal ze van de week eens gaan gebruiken en mijn bevindingen uiteraard met jullie delen ;)

Ik had de contactpersoon van de strenghtshop een mailtje gestuurd dat ik de bands alsnog heb ontvangen...ik kreeg nog een leuke reactie terug.

Hi Rene,

Great news! Apologies for the time they took, I've no idea why this
happens sometimes, but thank you for your patience.

Best Regards,
Brian

ey rene
wat is jou mening eigenlijk over doping?

• #6.526
Training 29/11 bij Leon Smeets in Spaubeek.

Pfff...het was een ramp (niet de training, maar de weg naar Spaubeek...ik was om 18.15 vertrokken en tegen de klok van 20.15 pas aangekomen...alles zat potdicht. De rest van de jongens had het helaas niet gehaald, die zaten nog ergens vast :(. Uiteraard was Leon er zelf wel :)

Flat Bench Press:
20x20, 2x10x70, 5x110, 5x140 & 3x3x170kg (laatste rep van laatste set met hulp van Leon, dus een fail)

Close Grip Bench Press:
5x120, 5x125 & 5x130kg

Front Wide Grip Latt Pull Downs:
20x50 & 6x6x80kg

Comment:
Ging vandaag niet van een leien dakje...was wat suf van het bijna 2 uur "rijden" in een file.
Maar dan nog...ben er aan het denken om gewoon paar weekjes lekker wat 5-jes te doen...de laatste keer ben ik tot 5x5x160kg gekomen en over paar weken moet ik sowieso weer het shirt aan. Denk dat ik ook moet oppassen voor overbelasting. Ik verkondig altijd dat je de juiste balans moet zien te vinden tussen belasting en belastbaarheid maar zou het liefste iedere training voluit gaan, en dat kan natuurlijk niet ;)

Ook nog heel effies met de bands gestoeid...de weerstand was vrij licht (maar dat is de bedoeling ook neem ik aan van minibands)...moest ze paar keer om een dummbell doen om ze een beetje op spanning te krijgen. Ik kan me voorstellen dat je er baat van kunt hebben, en ben voorzichtig positief ;)
Vrijdag serieus met de "elastiekjes" wat doen.

rene man... overbelasting... heb je er misschien eens aangedacht dat je gewoon zelden traint met meer dan 150 (raw) en je daarom "schrikt" van 170 en het daarom zwaar is? hoe kun je nou over belasten met 2x in de week medium intensity trainen (voor man van jou benchcapaciteiten)... je moet het ook zelf weten... ik trainde vroeger met ton vranken en die trainde op 53 jarige leeftijd nog stukken harder dan jij en bleef daardoor juist gezond

rene man... overbelasting... heb je er misschien eens aangedacht dat je gewoon zelden traint met meer dan 150 (raw) en je daarom "schrikt" van 170 en het daarom zwaar is? hoe kun je nou over belasten met 2x in de week medium intensity trainen (voor man van jou benchcapaciteiten)... je moet het ook zelf weten... ik trainde vroeger met ton vranken en die trainde op 53 jarige leeftijd nog stukken harder dan jij en bleef daardoor juist gezond

Wie zegt dat de beste man gezond blijft door hard te trainen?

• #6.529

:roflol: "Vroeger"...man je bent net 20 jaar jong!
Dat moet dan wel geweest zijn in je luiertijdperk ;)

Jij heb volgens mij niet serieus met Ton getraind.
Ik heb vrij recent nog gesproken met Ton bij de babyborrel van Leon Smeets, en toen hadden we het ook over jou (uiteraard in postieve zin) en hij kende je niet bij naam en moest diep in zijn geheugen graven. Je was enkele keren bij Fennell aanwezig was toen Ton er toevallig ook trainde wat wil niet zeggen dat je samen met Ton trainde! Dus a.u.b. niet zulke sterke verhalen vertellen hier alsof je zijn gymbuddie was :p.

Ton is overigens een beresterke en symphatieke kerel die iedereen met raad en daad hielp in het trainingslokaal. Dus heel veel mensen kunnen zeggen "ik heb met Ton getraind". Alleen de leden van KSTF (Kracht Sport Team Fennel) hebben echt samen met Ton getraind en werden door Ton begeleid naar powerlifting wedstrijden.

Ik heb net overigens een vrij pittige periode achter mijn rug...vrij recent een wedstrijdpr met 230 gedrukt...en over paar weken heb ik weer een wedstrijd...dat ik nu effies een stapje terug wil doen lijkt me niet verkeerd, toch?

Laatst bewerkt:
:roflol: "Vroeger"...man je bent net 20 jaar jong!
Dat moet dan wel geweest zijn in je luiertijdperk ;)

Jij heb volgens mij niet serieus met Ton getraind.
Ik heb vrij recent nog gesproken met Ton bij de babyborrel van Leon Smeets, en toen hadden we het ook over jou (uiteraard in postieve zin) en hij kende je niet bij naam en moest diep in zijn geheugen graven. Je was enkele keren bij Fennell aanwezig was toen Ton er toevallig ook trainde wat wil niet zeggen dat je samen met Ton trainde!
Ton is overigens een beresterke en symphatieke kerel die iedereen met raad en daad hielp in het trainingslokaal. Dus heel veel mensen kunnen zeggen "ik heb met Ton getraind". Alleen de leden van KSTF (Kracht Sport Team Fennel) hebben echt samen met Ton getraind en werden door Ton begeleid naar powerlifting wedstrijden.

Ik heb net overigens een vrij pittige periode achter mijn rug...vrij recent een wedstrijdpr met 230 gedrukt...en over paar weken heb ik weer een wedstrijd...dat ik nu effies een stapje terug wil doen lijkt me niet verkeerd, toch?

dit ben ik met je oneens rene, op het einde (voor fennel sloot) waren we nog maar met zijn 2en zon beetje... daar naast ken ik Ton's zoon van de judosport dus ik ken hem wel degelijk, vind het raar dat ie niet weet wie ik ben dan... trouwens maar goed ook want ik heb zijn kniebandages nog (kun je hem dat zeggen, dan krijgt ie ze terug)

I lol'ed ;)

• #6.532
Daarnaast "schrik" ik niet van 170kg raw...een week geleden drukte ik nog 5 setjes met minimaal 3 reps met dat gewicht...je kunt wel eens een mindere dag hebben, toch? :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

dit ben ik met je oneens rene, op het einde (voor fennel sloot) waren we nog maar met zijn 2en zon beetje... daar naast ken ik Ton's zoon van de judosport dus ik ken hem wel degelijk, vind het raar dat ie niet weet wie ik ben dan... trouwens maar goed ook want ik heb zijn kniebandages nog (kun je hem dat zeggen, dan krijgt ie ze terug)

Ik ben niet zo "close" met Ton zoals jij dat schijnbaar wel bent...ik heb helaas nooit het genoegen gehad om met hem te trainen en ik heb ook verder geen serieus contact met hem. Dus als je iets van hem hebt geleend, moet je dat verder zelf regelen, lijkt me, toch? :)

ga je nu aanvallend jegens mij doen rene? wat heb ik jou misdaan? citeer ,mij waar ik zeg dat ik ton's "gymbuddie" was? ik heb geen zin om te zoeken maar naar mijns insziens als je vaker samen hebt gedeadlift (waar ton 5jes maakten met mijn 1rm, zonder riem en easy) heb je samen getraind of moet je de BH maat van elkaars vrouwen kennen om te zeggen dat je samen getraind hebt? ik vind alleen dat je je een tikkeltje aanstelt wat je leeftijd/herstelvermogen betreft... je bent 42 geen 80!

• #6.534
ga je nu aanvallend jegens mij doen rene? wat heb ik jou misdaan? citeer ,mij waar ik zeg dat ik ton's "gymbuddie" was? ik heb geen zin om te zoeken maar naar mijns insziens als je vaker samen hebt gedeadlift (waar ton 5jes maakten met mijn 1rm, zonder riem en easy) heb je samen getraind of moet je de BH maat van elkaars vrouwen kennen om te zeggen dat je samen getraind hebt? ik vind alleen dat je je een tikkeltje aanstelt wat je leeftijd/herstelvermogen betreft... je bent 42 geen 80!

Ik heb al reeds eerder in mijn log vermeld dat het nooit mijn intentie is om iemand aan te vallen, te beledigen of voor schut te zetten, dus ook jou niet.
Ik vond het gewoon grappig dat je het over "vroeger" had en het liet overkomen alsof je zijn gymbuddie was.

Ik ben inderdaad nog geen 80, slechts 42...wat ruim twee keer zo oud als jij is...we zullen zien wat jij nog allemaal paraat maakt als 40-plusser, O.K? ;)

Ik ga er vanuit dat je het verder goed bedoelt hoor en dat stel ik ook wel op prijs, maar jij hoeft mij echt niet te vertellen hoe ik mijn trainingen wat belasting betreft moet indelen, ik voel dat prima zelf aan, en als ik raad in deze nodig heb weet ik bij wie ik zijn moet...voel je nu a.u.b. niet aangevallen, maar jij staat wat mijn raadsheren/vrouwen betreft niet in de top 10 :).

• #6.535
Effies heel wat anders.

Elders op dit forum maken een groep "homofobe sterke powerlifters" er een hobby van om mij - en daarmee ook andere krachtsporters die ervoor kiezen om alleen maar aan een bankdrukcompetitie mee te doen - belachelijk te maken.
Er wordt "gesteld" dat Krachtsporters die alleen maar aan bankdrukwedstrijden doen en ik citeer hier enkele typerende uitspraken: "niet gedisciplineerd, lui èn homo" zijn. :rolleyes:

21 november was in Geldrop tijdens BD1 zo gezien dus het treffen van zo'n 55 luie ongedisciplineerde homo's ;).

Het is óf leedvermaak als ik een mindere wedstrijd heb óf afgunst als ik een betere wedstrijd heb...want van die "sterke powerlifters" is er tot op heden nog geen één die 230kg gedrukt heeft (zelfs niet met de verboden hulpmiddelen waarop sommigen van hen zijn betrapt) op een wedstrijd volgens IPF rules.

Men voelt zich schijnbaar aangevallen omdat ik in mijn log beweerd heb dat ik niet persé hoef te buigen om respectabel te kunnen banken en meer druk dan menig sterke buiger in Nederland. Siem Wulfse een man waarmee ik me inderdaad absoluut niet mee kan vergelijken, die een totaal had van 1000kg raw wordt als voorbeeld aangehaald van een sterke buiger met een sterke bank...niet dat die "sterke powerlifters" zich overigens wel met hem kunnen vergelijken :D.
Er worden zielige excuses gezocht waarom men niet meer kan bankdrukken en men verschuilt zich achter Wilkspunten (en zelfs in Wilkspunten drukken ze minder of hooguit gelijkwaardig) en dat vind ik nu eigenlijk - om het in het jargon van die "sterke powerlifters" te houden, opdat het begrijpelijk voor hen blijft - meer iets voor "homo's" ;)

P.S. hoe zouden ze in "hun" jargon dames noemen die alleen maar aan bankdrukwedstrijden meedoen...luie bankpotten? ;)

Laatst bewerkt:
rene je hapt weeeeeer! manmanman wat denk je dat de bedoeling is van die provocaties? dit soort reacties... stel je er toch eens boven man

• #6.537
rene je hapt weeeeeer! manmanman wat denk je dat de bedoeling is van die provocaties? dit soort reacties... stel je er toch eens boven man

"Happen" was het geweest als ik in dat log gereageerd had en me had laten verleiden tot een zinloze discussie.
Maar ik heb me voorgenomen om niet meer in dat log te reageren, zelfs niet als ze het over mij hebben. Ik had mezelf voorgenomen om het niet meer te lezen omdat die heren mij verder niet meer boeien. Maar een oplettende lezer attendeerde mij erop via een persoonlijke mail. In mijn log maak ik kenbaar wat ik ervan vind...en ik vind het eerlijk gezegd ronduit: ZIELIG...net kleine kinderen...als iets je niet lukt lachen ze je uit en als je het beter doet dan hen, zijn ze jaloers :rolleyes:.
Het is eigenlijk nog te belachelijk om überhaupt aandacht aan te besteden.

Haha René je weet zelf toch ook wel dat dit een algemene grap binnen de sport is, die al jaren rondgaat, men bedoelt er niks mee :p

• #6.539
Haha René je weet zelf toch ook wel dat dit een algemene grap binnen de sport is, die al jaren rondgaat, men bedoelt er niks mee :p

Voor die heren is dit bittere ernst en geen grap, Chopperbob, ze achten zich superieur aan anderen, vinden zichzelf geweldig en lopen van verwaandheid naast hun schoenen! Maar het doet er verder ook niet toe...ik heb mijn zegje gedaan...ik ben er verder klaar mee :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven