- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Goed artikel!
Bezemsteel is niks mis mee
Tis toch herstel-training? geen wedstrijd
Als het werkt, lekker doen!
Naja, ik kom net kijken hier in dit wereldje, dus andere ideeën dan jij net noemde heb ik ook niet echt..
Ik moet zelf echt meer aandacht aan opwarmen besteden, ik begin vaak gelijk gretig aan de eerste oefening.. en aangezien ik vaak 's ochtends train, en soms behoorlijk brak zijn, gaat dat nog wel 'ns ten koste van m'n kracht
Hoe warm jij op Hugs?
Bezemsteel is niks mis mee
Tis toch herstel-training? geen wedstrijd
Als het werkt, lekker doen!
Naja, ik kom net kijken hier in dit wereldje, dus andere ideeën dan jij net noemde heb ik ook niet echt..
Ik moet zelf echt meer aandacht aan opwarmen besteden, ik begin vaak gelijk gretig aan de eerste oefening.. en aangezien ik vaak 's ochtends train, en soms behoorlijk brak zijn, gaat dat nog wel 'ns ten koste van m'n kracht

Hoe warm jij op Hugs?

daarom ben ik dus WEL met gewichtheffen bezig 
maar ik zelf maak me er de laatste tijd wel eens schuldig aan,weliswaar met de beste bedoelingen maar zou goed kunnen dat ik toch wel een hoger risico op blessures heb daardoor
Dat is wat ik bedoel...en dan ben ik liever ietsiepietsie preventief bezig en laat cardioapparatuur voor wat het is...ik ga wel regelmatig trappen lopen bij Snowworld in Landgraaf (die kunnen wel tegen een stootje
onder ons
. Hij doet alleen bankdrukken. Drukt ruim 200kg! Doet dit 1x per week. Voor de rest alleen maar darten, biljarten en andere kroegsporten.
wel een goed artikel trouwens !