- Waardering
- 1.509
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iedereen die boven de 40 is en nog in staat is om raw 150kg en meer te bankdrukken is verdacht
...jij hoort dus ook bij die groep 
U is te aardig, heer Huggy!iedereen die boven de 40 is en nog in staat is om raw 150kg en meer te bankdrukken is verdacht
...jij hoort dus ook bij die groep
![]()

Dat heet in de biomechanica "tissue leverage".
Moeilijk om een goed voorbeeld te geven waardoor dit op een simpele manier duidelijk wordt, maar het principe van contragewicht op een hijskraan (waardoor er een optimale balans en hefboomfactor onstaat en er dus grotere gewichten kunnen worden geheven) komt ietsies in de buurt.

Dat bedoelde ik ook te zeggen harpep, thx voor het voorbeeldIk denk trouwens dat het mogelijk is 300kg natural te drukken, helemaal als je net als mendelson e.d. zo'n belly bench press doet.....
. Als je naar een WK gaat, heb je toch al enige ervaring en zou je verwachten dat zo iemand bij de eerste beurt op safe speelt, niet dus!Florent Veldman uit België heeft al eens 265 raw gedrukt (hij weegt wel ruim 200kg en is ruim 2m groot) en ik verdenk hem niet van doping, alhoewel ik het natuurlijk niet zeker weet.

Dacht dat florent in 2003 ofzo positief had getest, ben het niet 100% zeker maar herinner me toch zoiets![]()

Wat staan er voor wedstrijden bij je op de planning Rene? En heb je misschien zin/tijd een keer te gaan trainen met mij en een maatje? (Dat maatje is overigens erg sterk, helemaal als je naar zijn gewicht kijkt)
tijd dat hij weer eens zijn log gaat bijhouden. Doe hem maar de groeten, O.K?Als ik dat zo lees over het WK, dat ze niet eens de halter meer op de borst konden laten zakken van de spanning op het shirt, ben ik nog sterker in mijn overtuiging dat ik RAW the way to go vind!
Ik vind het ronduit belachelijk eigenlijk...
Sorry Huggy...
Shirts uit, en net als de Spartanen naakt op de bank!
Dan is het zeker dat ik nooit meer aan een wedstrijd mee zal doen...
Stel je voor dat Paljas er dan ook is met al z'n mannelijkheid...![]()
hehehe is een ander maatje dan je denktDie jij bedoelt is helemaal sterk, wacht maar tot hij zn comeback maakt! Ik ga binnenkort een keer in amersfoort trainen, is dat niet dichter bij voor jou?
...ik rij niet graag langere afstanden...zaterdag naar het WK in Luxemburg reed Denkemenke.
, maar ik wens hem veel suc6!hehehe is een ander maatje dan je denktDie jij bedoelt is helemaal sterk, wacht maar tot hij zn comeback maakt! Ik ga binnenkort een keer in amersfoort trainen, is dat niet dichter bij voor jou?
Huggy.. ga zo door! Dit log is echt een bron van kennis, info, en ander leerzaam materiaal![]()
.