- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Weet je Marrkos, ik ben ook mans genoeg om toe te geven dat ik aangenaam verrast ben door je comment!
Heeft je al eens iemand gezegd dat je best wel aardig kunt zijn, als je maar wilt?
Thnx voor het complimentje en ik ben blij dat ik mijn steentje kan bijdragen (o.a. via dit forum) aan het "toegankelijker & populairder" maken van het PL. Alle eer in deze gaat echter naar het bestuur en de technische staf van de NPB, want uiteindelijk hakken deze mensen de knopen door.
Weet je Marrkos, wellicht ben je niet de meest getalenteerd lifter die er rondloopt, maar het feit dat je het niet opgeeft en doorzet laat wel zien dat je een sterk karakter hebt. En uiteindelijk kom je er wel, kerel!
Daarnaast kan men vaak meer leren van iemand die zonder aangeboren talent respectabele prestaties weet neer te zetten dan van een of andere endomorf die van nature een meer dan gemiddelde kracht bezit
Friends?![]()
Dat weet ik heus wel, maar mijn doelstellingen zijn ook wat breder dan powerliften alleen, en ik train ook gewoon voor het trainen, voor mijn eigen ontwikkeling, en los van een degelijk PL-totaal (250-200-300), raw uiteraard, wil ik ook een 140kg overhead press, en een snelle tijd op de 50m en 100m sprint, en wil ik een figuur dat ik mooi vind, liefst zonder anabolen, en ik wil geen wrak zijn als ik 50 ben. Ik heb mijn doelen, en al kost het me 40 jaar, ik haal ze. Ik ben allang blij dat ik nu het pad weer zie en weer lekker knal. Ik leef niet zo voor het powerliften zoals jij dat bijv. doet, ik zie wedstrijden als een vermakelijke manier om m'n PRs te verzilveren, niks meer, niks minder. Ik voel ook geen enkele druk om zoveel mogelijk wedstrijden te draaien, ik zie wel wanneer ik weer mee doe. Als ik maar PRs zet.
That being said, de inzet van jou, Pjotr, Ielja, en anderen is meer prominent aanwezig dan de inzet van het bestuur. Maar goed.. Mijn bond doet helemaal niks om PL groot te maken, en ik zelf ook niet, dus ik moet niet teveel mekkeren.
Ik kan best aardig zijn, en wat ik zei bedoelde ik echt ook niet kwaad, ik heb namelijk het idee dat je na altijd maar iedereen te willen pleasen of naar hun zin te maken, nu soms een beetje doorslaat naar de andere kant, dus iets té hard van je afbijten.. Maarja, aard van het beestje he
die eigenwijsheid en koppigheid is je eigen haha.. Naja, na zo'n lange post kan ik niks anders dan weer vriendjes zijn he..