prosteenstoter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee, niet helemaal tevreden.
Blijkbaar is er door een aantal mensen behoefte te laten zien dat men clean en "fair" bezig is, vooral dat laatste stoort mij als ik dan vervolgens zie wat voor andere hulpmiddelen men gebruikt om meer te kunnen drukken maar dat is eigenlijk weer een andere discussie![]()
goeie traing Rene ,
maar laten we eerlijk wezen wtf moet ielja strik bij die 100%dopingfree, als er een gebruikt is zij het wel laat me niet lachen.

rene het heeft weinig met afgunst van doen ik mag ielja graag maar een vrouw ontbreekt het gewoon aan de hormonen om de power/spiermassa van ielja te krijgen, al train je 50 jaar

rene het heeft weinig met afgunst van doen ik mag ielja graag maar een vrouw ontbreekt het gewoon aan de hormonen om de power/spiermassa van ielja te krijgen, al train je 50 jaar

Hierdoor ontstaan dus roddels. Iemand neemt iets aan of 'speculeert'.. Doe dat maar op de aandelenbeurs zou ik zeggen.
Zoals Rene inderdaad terecht opmerkt, als je Ielja graag mag dan zeg je zoiets niet maar houd je je eigen gedachten voor jezelf. Maargoed, je bent nog jong dus je hebt ook nog veel te leren.![]()
Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Iemand openlijk beschuldigen van gebruik is zeer kwalijk en zou als smaad of laster kunnen worden opgevat.

Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Iemand openlijk beschuldigen van gebruik is zeer kwalijk en zou als smaad of laster kunnen worden opgevat.
Dus omdat jij het als kerel niet voor elkaar krijgt wat Ielja lukt neemt ze doping? Schaam je! Jij bent een "vent" en toch ontbreken je blijkbaar de hormonen om power en spiermassa te krijgen
By the way, als je Ielja graag zou mogen, zou je haar niet op een forum wat iedereen kan lezen zo openlijk in de rug vallen!
Ik vind dit allemaal erg kwetsend voor haar, maar ik ken haar inmiddels goed genoeg om te weten dat ze boven het geleuter van een kleuter staat![]()
Prettig weekend!![]()
Hierdoor ontstaan dus roddels. Iemand neemt iets aan of 'speculeert'.. Doe dat maar op de aandelenbeurs zou ik zeggen.
Zoals Rene inderdaad terecht opmerkt, als je Ielja graag mag dan zeg je zoiets niet maar houd je je eigen gedachten voor jezelf. Maargoed, je bent nog jong dus je hebt ook nog veel te leren.![]()
.
En maar weer eens een constructieve post. 4 seconden over 3 speedreps zou ik niet zo opvatten als slecht Rene. Er moet nog steeds een gecontroleerde negatieve fase plaatsvinden. Ik zal nog eens nazoeken of er wordt bedoeld dat de negatieve + de positieve fase ongeveer 1 sec zou moeten duren. Volgens mij is er alleen aangegeven dat je in de positieve fase boven een bepaalde snelheid moet zitten met speedreps. De banden zorgen wel voor overspeed in de eccentric echter je moet die initiele versnelling van de bar weer afremmen aan het eind en dan vanuit een gecontroleerd einde van de eccentrische fase een zeer explosieve concentrische fase beginnen. Je ziet ook bv Mike Tuscherer bij de deadlift een draadje aan zijn bar heeft om de versnelling te meten van de concentrische fase.

Daarom dat ik van mening ben rustig te laten zakken, paused op de borst en dan zo explosief mogelijk uit stoten. Als de negatieve fase ook zo snel mogelijk moet dan krijg ik het gevoel als bij WSB dat je als een debiel op en neer beweegt zonder dat het iets constructiefs bij draagt aan de press progressie.
Dat gevoel kreeg ik vrijdag ook toen ik die speedsreps deed.
Strikt genomen gaat het bij DE niet om de baar zo snel mogelijk te verplaatsen. Het gaat om het leren genereren van max. force production (fmax) wat een combinatie is van mechanische weerstand en versnelling. Leuk als je met 60% 1rm zeer snel de baar omhoog knalt maar dit is geen garantie voor fmax tijdens die beweging. Zo rond 80% 1rm is dan beter geschikt hiervoor (zonder bands of andere speeltjes). Volgens mij meet Mike T. de mate waarin zijn spieren op maximaal contractievermogen werken tegen bepaalde last qua bepaalde tijd, zgn. force/power-output. Zo zegt hij bijvoorbeeld over Brian Siders welke zijn geslaagde ME beurten in het algemeen snel lift:
Over iemand anders, zgn. grinder type:
Je kan hierover discussiëren en dat wordt op andere fora ook gedaan maar of het klopt of niet, blijft gewoon indrukwekkend die snelheid + aantal kg:
http://www.youtube.com/watch?v=CnKId6LV_24

Beetje zinloze discussie, niet positief testen betekent niet dat je clean bent natuurlijk, maar ja het heeft ook geen zin om zomaar wat te roepen over mensen.
Ten eerste je hebt er niks aan en ten tweede je wekt er alleen maar frustraties mee op.

Hier ben ik het wel mee eens. Ik denk overigens dat iedereen hier op DBB wel een mening heeft over het onderwerp.Vaak is het gewoon verstandiger om je mening voor je te houden...met iets "denken" doe je niemand krenken!
Maar in dit opzicht is spreken zilver en zwijgen goud!![]()
Hier ben ik het wel mee eens. Ik denk overigens dat iedereen hier op DBB wel een mening heeft over het onderwerp.
Feit blijft echter dat het gevoelig ligt (en terecht) om dit op de man te spelen, zonder bewijzen oid te hebben. We zitten hier op een BB/krachtsport-forum, waar de meeste mensen toch echt wel moeten weten dat er uberhaupt veel meer voor nodig is dan AAS om ook maar enig aansprekend resultaat neer te zetten op een wedstrijd.
).