En Huggy, weet je al of je komt toppen volgende week woensdag? Zou toch mooi zijn als drie jongens op dezelfde dag 200 raw op de bank duwen...
Beetje stok achter de deur dit zo posten hier....
Da's inderdaad een "Sequoiadendron giganteum" achter de deur
Maar ik vrees dat het om diverse reden niet gaat lukken...
Ik ben op dit moment behoorlijk verkouden, en wilde vandaag een lichte training doen, maar die training laat ik schieten. En dat komt zelden of nooit voor. Ik ben al blij als ik volgende week paar tripples paused met 170kg kan maken.
Ik vewacht sowieso niet dat ik momenteel 200kg RAW zal drukken...ik zit met paused reps zo'n 10kg lager dan jou

. Als ik paused een tripple met 180kg aankan, dan weet ik dat 200kg touch en go ook tot de mogelijkheden behoord. Denk dat nu het schip bij 190-192,5 zal stranden.
Dus maak ik me sowieso geen enkele illusie dat ik raw meer dan jou zou drukken. Maar daar gaat het ook niet om, jij bent sowieso sterker, maar als je met paar jongens gaat pieken en op een vrij "gelijkwaardig" niveau die oefening aankunt, dan werkt dat altijd extra motiverend.
Last but not least...30 januari heb ik een wedstrijd...dan moet ik pieken, en ik piek liever niet al te vaak...en zeker niet in mijn wedstrijdseizoen.
Ik ben toch ietsiepietsie huiverig voor overbelasting en blessure's.
Het wedstrijdseizoen is voor mij afgelopen na het NK in maart 2011...dan gaat het pas weer serieus ergens in oktober beginnen. In het tijdsbestek na het NK in maart en voor het EK in oktober wil ik graag eens met je pieken.
Beschouw het a.u.b. niet als afstel, maar als uitstel

.
En heel veel suc6 met je pieken...200kg zit er zeker weten in

.