XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

Mijn BDW is ook behoorlijk zwaarder dan dat van vrijwel 99% van alle leden van DBB...het valt allemaal wel mee hoor...zoals ik alreeds eerder schreef: in bankdrukken ben ik het minst slecht ;)

Haha, das ook waar:rolleyes::p

Ik zal de volgende keer wel 2 keer denken voor ik zeg dat je een beer bent dan:mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.922
Haha, das ook waar:rolleyes::p

Ik zal de volgende keer wel 2 keer denken voor ik zeg dat je een beer bent dan:mad:

:roflol: oh, maar je mag wel zeggen dat ik een beer ben hoor ;)
En ik weet ook wel dat ik in bankdrukken nog niet zo slecht ben, maar ik doe altijd alles relativeren...er is altijd baas boven baas. Als ik niet zou relativeren zou ik wellicht heel erg verwaand zijn en mezelf geweldig vinden. En laat ik nu aan verwaande gasten een hekel hebben, zodoende ;)

• #6.923
How not to Floorpress!!!

http://www.youtube.com/watch?v=kpYM6YHmL1o

Dave Tate wil altijd andere mensen vertellen hoe je met de juiste techniek een oefening moet uitvoeren. Tussen theorie en praktijk is er bij Dave blijkbaar ook een behoorlijke kloof...hij komt met zijn billen behoorlijk van de grond en ook kipt hij steeds zijn hoofd naar voren...da's vragen voor het krijgen van nek/rugblessures!

Hieronder de uitvoering waaraan ik de voorkeur geef...met gestrekte benen...dan kun je onmogelijk cheaten en komt alle kracht uit het bovenlichaam! Nadelen? Ja...je kunt minder kilo's aan dan op de manier van Dave Tate...mja...ik hecht aan een goede technische en stricte uitvoering toch wel meer waarde :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=2XjaRk6q9YQ&feature=channel

Laatst bewerkt:
En hoe makkelijk dat ook gaat bij Big Kenny éh..? :eek:

• #6.925
Een beetje de Huggybear van Amerika dus. ;)

Ik dacht even dat het over ryan kennely ging. Minstens even indrukwekkend wel!

• #6.928
Een beetje de Huggybear van Amerika dus. ;)
:roflol:

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

Ik dacht even dat het over ryan kennely ging. Minstens even indrukwekkend wel!

Welkom!

Je bent nog niet zo heel lang lid van het forum, toch?
Ik heb je een vriendschapsverzoekje gestuurd (doe ik bij alle mensen die reageren in mijn log :)).

Ik heb gezien dat je lid bent van de DBB naturals, houden zo! :thumbs:

6 Maand ongeveer, train al 3 jaar maar ben pas recent mezelf aan het toeleggen op het krachtgebeuren. A propos, dank je voor je aanzoek, heb het met veel plezier aangenomen! :thumb:

Edit: Al weer bijna een jaar lid zie ik juist, de tijd vliegt!

Laatst bewerkt:
How not to Floorpress!!!

http://www.youtube.com/watch?v=kpYM6YHmL1o

Dave Tate wil altijd andere mensen vertellen hoe je met de juiste techniek een oefening moet uitvoeren. Tussen theorie en praktijk is er bij Dave blijkbaar ook een behoorlijke kloof...hij komt met zijn billen behoorlijk van de grond en ook kipt hij steeds zijn hoofd naar voren...da's vragen voor het krijgen van nek/rugblessures!

Hieronder de uitvoering waaraan ik de voorkeur geef...met gestrekte benen...dan kun je onmogelijk cheaten en komt alle kracht uit het bovenlichaam! Nadelen? Ja...je kunt minder kilo's aan dan op de manier van Dave Tate...mja...ik hecht aan een goede technische en stricte uitvoering toch wel meer waarde :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=2XjaRk6q9YQ&feature=channel

Bruut. Ben ik trouwens de enige die bij floorpresses de halter gewoon op zijn borst krijgt? Ik leg meestal 2 schijfjes onder mn ellebogen om dit te voorkomen. Heb ik dan echt zulke korte armpjes?

Bruut. Ben ik trouwens de enige die bij floorpresses de halter gewoon op zijn borst krijgt? Ik leg meestal 2 schijfjes onder mn ellebogen om dit te voorkomen. Heb ik dan echt zulke korte armpjes?

Ja, daarom druk je natuurlijk ook zo belachelijk veel. ;)

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Bij mij komt hij trouwens ook "bijna" op mijn borst hoor.
Maar dat heeft een andere anatomische oorzaak... :o

Kreeg ik hem maar bijna op m'n borst:roflol:

Scheelt nog heel veel bij mij.

• #6.933

Korte armpjes of stevige borstomvang ;)

Ik kom ook met de halter op mijn borst (maar met een borstomvang van zo'n 150cm is dat nogal te verwachten) :o

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

6 Maand ongeveer, train al 3 jaar maar ben pas recent mezelf aan het toeleggen op het krachtgebeuren. A propos, dank je voor je aanzoek, heb het met veel plezier aangenomen! :thumb:

"Aanzoek" klinkt alsof ik je ten huwelijk heb gevraagd :gay: ;)

Suc6 verder met je doelstellingen girovaki! :)

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Kreeg ik hem maar bijna op m'n borst:roflol:

Scheelt nog heel veel bij mij.

Volhouden...als je het vaak genoeg doet gaat de vloer wat slijten en dat scheelt ook alweer ;)

• #6.934
De uitslagen van de PL competitie zijn bekend:

1e Spartacus, 2e SSS Alkmaar, 3 Atlas en 4e Essbra.

Voor de complete uitslagen kijk op de site van wimwam of van de NPB.

Volgende week zondag wordt BD2 gehouden en zal ook de uitslag van de BD competitie bekend zijn.

Daarna zullen de atleten zich gaan voorbereiden op de NK's.
NK PL is op 27/2 en NK BD is op 27/3 beide NK's worden gehouden bij SSS Alkmaar! :)

"Aanzoek" klinkt alsof ik je ten huwelijk heb gevraagd :gay: ;)

Suc6 verder met je doelstellingen girovaki! :)

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Rustig, rustig, we zien wel eerst waar onze vriendschap ons heen brengt!:D
Jij trouwens ook succes met je doelstellingen en wedstrijden.

• #6.938
als het eenmaal zo ver komt mag ik dan bruidsmeisje zijn? xD :o :p

Bruidsmeisje? :roflol:
We zijn er nog niet helemaal over uit wie bruid en bruidegom wordt ;)

Ik hoop niet dat de laatste posts door bepaalde personen gelezen worden die beweren dat bankdrukken wat voor homo's is...ze zouden nu kunnen denken: "zie je wel" ;)

Ik hoop niet dat de laatste posts door bepaalde personen gelezen worden die beweren dat bankdrukken wat voor homo's is...ze zouden nu kunnen denken: "zie je wel" ;)

Geen probleem, ik squat en deadlift ook. ;)

whaha , ik doe niet alleen bankdrukken dusjah :p en ag trek me vrij weinig aan van wat mensen denken. grapjes maken er over moet kunnen :p

Terug
Naar boven