Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.941
Geen probleem, ik squat en deadlift ook. ;)

Pfffffffff...ben ik effies opgelucht! ;)
Ik wist me al er niet meer uit te redden...by the way...ik squat en deadlift niet (meer) :eek:
Maaaaaaaaaaaar mijn voorkeur ligt toch bij de dames (no offense jegens andersdenkenden) :D

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

whaha , ik doe niet alleen bankdrukken dusjah :p en ag trek me vrij weinig aan van wat mensen denken. grapjes maken er over moet kunnen :p

Uiteraard, een grap moet kunnen, als dat nog niet meer mag!
Het leven is al serieus genoeg, toch? ;)

Homo's, zie je wel. :D

Hahaha! :roflol:

• #6.946
Heavy Bench Press Day bij Leon Smeets (24/1)

Bench Press:
RAW: 20x20, 2x10x70, 5x110 & 5x140kg
SHIRT: 5x170 (8cm board), 4x190 (4cm board), 1x215 (1 cm van de borst), 1x225 (1 cm van de borst, liet de halter te langzaam zakken waardoor ik niet goed onder kwam) & 1x225 (wel op de borst).

Latt Pull Down:
15x50, 10x70 & 4x6x85kg

Comment:
Ik heb een goed gevoel overgehouden aan de laatste training voor de wedstrijd...ik wilde nog eens het gewicht "voelen" waarmee ik zondag wil openen. Tot zondag is er genoeg hersteltijd lijkt me.
Ik moet er wel aan denken om de halter vlot te laten zakken, door langzaam te laten zakken stremt het shirt te erg en kom ik net niet op de borst en op een wedstrijd is dat uiteraard afkeur.

De rest van de week doe ik waar ik het beste in ben: NIETS! ;)
Zondag hoop ik dan te knallen, we zullen zien.
Ik waag me niet meer aan voorspellingen maar hoop dan het maximale uit mezelf te halen :)

Goed. Lekker. Wat voor maat shirt heb je eigenlijk als ik vragen mag? Als je met 225 al moeite hebt om m op je borst te krijgen, misschien een maatje groter? Bij mij is t vaak ook zo dat t laten zakken tot op de borst moeilijker is dan t uitdouwen zelf. Dat zit m ook in de werking van t shirt natuurlijk

sterke training! ook zonder shirt 5x140 nog ff vantevoren!
ik ben er wss zondag niet bij, atlas heeft helemaal geen team. leg me liever toe op het NK PL

• #6.949
Goed. Lekker. Wat voor maat shirt heb je eigenlijk als ik vragen mag? Als je met 225 al moeite hebt om m op je borst te krijgen, misschien een maatje groter? Bij mij is t vaak ook zo dat t laten zakken tot op de borst moeilijker is dan t uitdouwen zelf. Dat zit m ook in de werking van t shirt natuurlijk

Ik druk momenteel in maat 58 :o...ik heb ook nog een maat 54 en maat 56. Maar ik kan niet goed overweg met een shirt wat me erg strak zit.
Dan is het laten zakken echt een ramp.
Ik heb dus ook het probleem dat het op de borst komen in shirt moeilijker is dan het uitdouwen zelf.
Ik moet gewoon snel laten zakken, en dat vergeet ik nog wel eens...daarnaast heb ik de neiging om de halter te hoog op de borst te leggen dan wordt het ook lastig weer met uitdrukken.
Tis een wetenschap op zich fatsoenlijk drukken in een shirt ;)

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

sterke training! ook zonder shirt 5x140 nog ff vantevoren!
ik ben er wss zondag niet bij, atlas heeft helemaal geen team. leg me liever toe op het NK PL

Atlas heeft helemaal geen team om te banken?
Je kunt ook buiten mededinging meedoen, maar je kunt je wellicht inderdaad beter toeleggen op het NK PL...dat nadert met rasse schreden.
Ik neem wel aan dat je meedoet aan het NK BD, toch? :)

Ja ik weet t. Ik douw in maatje 50, heb me er wel een beetje in moeten vreten omdat ie eerst nog wat te los zat. Maar nu begint ie aardig te knellen. Moet niet verder aankomen denk ik. Succes met niks doen!

• #6.951
Ja ik weet t. Ik douw in maatje 50, heb me er wel een beetje in moeten vreten omdat ie eerst nog wat te los zat. Maar nu begint ie aardig te knellen. Moet niet verder aankomen denk ik. Succes met niks doen!

Erin vreten is niet nodig, die 58 zit gevoelsmatig strak genoeg...teveel aankomen moet ik niet, anders moet ik na een maat 60 toe en dat is de grootste maat en daarna is het alleen nog maar op maat laten maken :rolleyes:.
En dat niks doen gaat wel lukken, dat gaat me altijd vrij goed af ;)

Atlas heeft helemaal geen team om te banken?
Je kunt ook buiten mededinging meedoen, maar je kunt je wellicht inderdaad beter toeleggen op het NK PL...dat nadert met rasse schreden.
Ik neem wel aan dat je meedoet aan het NK BD, toch? :)

nee, de gehandicapten zitten ? somewhere.. dus doen niet mee hoorde ik.
en Tonia wilt zich toeleggen op het NK BD. dus zouden ik en bumper samen gaan, maar nu hoorde ik gister dat bumper ook niet wou. en ik wou deze week in shirt gaan trainen want ik heb een strakker shirt nu. dus dat kwam mij wel goed uit omdat ik dan een extra weekje training heb in dat shirt.

en ja ik ben er bij allebei bij!

• #6.953
nee, de gehandicapten zitten ? somewhere.. dus doen niet mee hoorde ik.
en Tonia wilt zich toeleggen op het NK BD. dus zouden ik en bumper samen gaan, maar nu hoorde ik gister dat bumper ook niet wou. en ik wou deze week in shirt gaan trainen want ik heb een strakker shirt nu. dus dat kwam mij wel goed uit omdat ik dan een extra weekje training heb in dat shirt.

en ja ik ben er bij allebei bij!

Mooi dat je op beide NK's meedoet, that's the spirit! :)

Jammer dat Bumper niet meedoet...aangezien hij en ik aan elkaar gewaagd zijn geeft dat altijd een extra stimulans voor me om er voor te gaan om het beter te doen ;).
Doe hem maar de groeten van me en zeg maar dat we gaan strijden voor het zetten van een record op het NK BD! (p.s. NPB mimimum is 225kg bij de masters in de 120+).

Laatst bewerkt:
Mooi dat je op beide NK's meedoet, that's the spirit! :)

Jammer dat Bumper niet meedoet...aangezien hij en ik aan elkaar gewaagd zijn geeft dat altijd een extra stimulans voor me om er voor te gaan om het beter te doen ;).
Doe hem maar de groeten van me en zeg maar dat we gaan strijden voor het zetten van een record op het NK BD! (p.s. NPB mimimum is 225kg bij de masters in de 120+).

ja tuurlijk daar wil ik bij zijn he!

ja, alleen gaat het niet zo goed met bumper in shirt, hij had zun shirt 8 maanden niet aan gehad. dus was nu in los shirt begonnen. ook 58 dacht ik. maar volgens mij is die nog niet hoger gegaan dan 215, al was ik er de laatste training niet bij. en ja hij heeft nog 2 maanden om erin te werken!

zal um de groeten doen, zie hem deze week nog wel.

en ja dat weet ik, ;)

Lekker sterk rené. ;)

• #6.956
ja, alleen gaat het niet zo goed met bumper in shirt, hij had zun shirt 8 maanden niet aan gehad. dus was nu in los shirt begonnen. ook 58 dacht ik. maar volgens mij is die nog niet hoger gegaan dan 215, al was ik er de laatste training niet bij. en ja hij heeft nog 2 maanden om erin te werken!

8 maanden niet meer in shirt getraind...pff...da's dan vrij lang geleden voor iemand die regelmatig aan wedstrijden doet.
Word tijd dat hij weer eens serieus gaat trainen, anders maakt hij het me wel erg makkelijk, hé ;)
Maar hij heeft inderdaad nog 2 maanden.
En het klopt dat hij zowel een 58 als een 56 heeft...in die 56 doet hij meestal de wedstrijden.

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

Niets bijzonders, dat kunstje hebben we al reeds vaker laten zien...het gaat erom wat ik zondag waard ben ;)

Jij trouwens ook suc6 zondag! :)
(Tis bijna een thuiswedstrijd voor jullie, toch?)

Ja, het is deze keer niet zo heel ver rijden gelukkig.
Al geven ze weer wel vorst af enzo...
Never mind, buffelen maar!

succes zondag Huggy effe knallen met die bench he

• #6.959
succes zondag Huggy effe knallen met die bench he

Thnx, ik zal mijn best doen...je weet me wel te motiveren met die 250kg van je! :thumbs:
Ben je zondag ook van de partij of is dat teveel van het goede zo kort na de wedstrijd bij SSS Alkmaar?

comeback? joh.. ikke niet! succes maatje

Terug
Naar boven