Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan me niet voorstellen hoe het voelt zo 235kg boven je te hebben. Monster gewicht, proficiat!

Bodyzone was vorig jaar ook al de sterkste. Ze hebben een heel goed team.
Rene, van harte gefeliciteerd met je wedstrijd PR. Hopen dat je op het NK de 240 drukt!

Thnx...Bodyzone heeft zeker een heel sterk team! En 240 is een mooi streefgewicht voor het NK...het zit er wellicht in, maar of het ook daadwerkelijk eruit zal komen, éh?![]()
Haha, dat is al vaker gebleken.
Die druk op een NK is natuurlijk groter als op een competitie wedstrijd.

Altijd een plezier je positief te verrassen Hugz.Sorry, heb het meteen gecorrigeerd...die 3e beurt heb ik niet gezien omdat ik toen aan het opwarmen was, en ik was in de veronderstelling dat het 155kg was.
Dus nog beter gedrukt dan ik had gedacht!![]()

Je gaat gestaag vooruit man.Voetje voor voetje zit er nog altijd wat rek in en daar ben ik wel blij mee.

Je gaat gestaag vooruit man.
Niks moeilijke schema's!![]()

Huggy, ten eerste van harte proficiat!
Ten tweede: als je nou ook eens wedstrijden gaat doen met squat en deadlift erbij, dan verbrand je in ieder geval meer calorieën dan dat er daarna bij de Mc Donalds naar binnen gaan!![]()
![]()

Als, als, als... voorlopig ben jij vandaag met de zwaarste goede beurt van het plankier gestapt!

Thnx Ruben!...maar ik ben alleen nog maar te gebruiken om op een bank te gaan liggen en mijn armen te strekken![]()
wat doe jij dan voor sport? tja... op een bank liggen en mn armen strekken