AndroidHealthClinic

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.021
:D wat doe jij dan voor sport? tja... op een bank liggen en mn armen strekken

:roflol: nou dat stil liggen en die armen strekken valt niet altijd mee hoor! ;)
Iedereen doet waar hij goed in is, en van alles wat ik kan ben ik het minst slecht in deze tak van "sport".

:roflol: nou dat stil liggen en die armen strekken valt niet altijd mee hoor! ;)
Iedereen doet waar hij goed in is, en van alles wat ik kan ben ik het minst slecht in deze tak van "sport".

Minst slecht... kerel, ik wil je reet niet te veel likken (dat lijkt me sowieso behoorlijk onsmakelijk), maar een 235 bank is gewoon bruut sterk. Er zijn er niet zoveel hier in Nederland die je dit nadoen hoor...
Uiteindelijk doe je toch gewoon datgene wat je het liefste doet? En daar ben je toevallig ook nog verdomd goed in

• #7.023
Minst slecht... kerel, ik wil je reet niet te veel likken (dat lijkt me sowieso behoorlijk onsmakelijk), maar een 235 bank is gewoon bruut sterk. Er zijn er niet zoveel hier in Nederland die je dit nadoen hoor...
Uiteindelijk doe je toch gewoon datgene wat je het liefste doet? En daar ben je toevallig ook nog verdomd goed in

Thnx Tymboo, natuurlijk is 235kg niet slecht en ik ben erook wel blij mee, maar ik relativeer altijd...er is altijd baas boven baas...en dan zijn er ook niet zo gek veel krachtsporters die voor de NPB tillen. Daarnaast weeg ik ook nog eens 150 plus...al met al geen reden van mijn kant dus om verwaand te doen...maaaaaaaaar...als ik ooit 250kg druk, dan ga ik wel heel erg verwaand doen, let maar eens op ;)

wanneer komen de uitslagen online te staan

proficiat rene

Gefeliciteerd René!

Huggy, ten eerste van harte proficiat!

Ten tweede: als je nou ook eens wedstrijden gaat doen met squat en deadlift erbij, dan verbrand je in ieder geval meer calorieën dan dat er daarna bij de Mc Donalds naar binnen gaan! ;) :D

:roflol: +1

Gefeliciteerd Rene, 235 is gruwelijk!

gefeliciteerd rené ! lekker gedrukt. ik verwacht een 240 van je op het NK ! ;)

• #7.030
Flowergirl, Leon, Dominique en Jorg bedankt! :)

240 is een mooi streven, maar die 235 was gisteren toch wel een max beurt. En 5kg lijkt weinig, maar iedereen die aan krachtsport doet weet dat je voor iedere kilo meer keihard moet trainen.
We gaan ervoor en zien wel waar het schip zal standen ;)

Laatst bewerkt:
5kg extra lichaamsgewicht aankomen is makkelijker éh René..? ;)

Flowergirl, Dominique en Jorg bedankt! :)

240 is een mooi streven, maar die 235 was gisteren toch wel een max beurt. En 5kg lijkt weinig, maar iedereen die aan krachtsport doet weet dat je voor iedere kilo meer keihard moet trainen.
We gaan ervoor en zien wel waar het schip zal standen ;)

klopt zeker! zeker op deze gewichten is dat niet een kwestie van een maandje. maar je kan er wel naar streven. streven van 5 kilo hoger is niet onrealistisch dusjah. moet toch doelen blijven stellen.

Hahaha, het is een strijd René. :D

• #7.035
klopt zeker! zeker op deze gewichten is dat niet een kwestie van een maandje. maar je kan er wel naar streven. streven van 5 kilo hoger is niet onrealistisch dusjah. moet toch doelen blijven stellen.

Oh, maar 240kg is ook mijn doelstelling, en daar streef ik zeker ook naar.
Maar we hebben gezien dat het ook mis kan gaan en te hoge verwachtingen schept alleen maar onnodige druk en spanning.
240 is realistisch voorwat betreft de korte termijn, maar of ik het red tot eind maart zal de toekomst uitwijzen ;)

• #7.036
Vandaag ook nog getraind!

Alleen maar de antagonisten van gisteren ;)

Latt Pull Down (wide grip)
20x50, 10x70 & 6x6x90kg.

Latt Pull Down (close grip)
10x70 & 3x6x90kg.

Face Pulls:
15x30, 15x40 & 3x10x50kg.

Richting het NK zal ik niets tot weining aan mijn trainingen gaan veranderen.
Ik heb verder geen extra schouder- of tricepsoefeningen gedaan omdat ik van mening ben dat ik met de diverse pressoefeningen zoals benchpress, floorpress, close grip, board press en paused press mijn schouders en triceps voldoende train.

De laatste twee maanden heb ik ook niet meer met chains en of bands getraind en kom er ook zonder wel.

Sinds de maand december heb ik overigens ook geen enkel voedingssupplement meer genomen! Géén extra eiwitshakes, geen creatine of whatever. Ik twijfel oprecht aan het nut van extra voedingssupplementen als verder je functionele voeding in orde is.
Natuurlijk willen producenten/fabricanten van voedingssuplementen ons doen laten geloven dat we niet zonder kunnen. Vergis je niet, daar is inmiddels een heel commercieel circus omheen gebouwd! Allerlei pseudowetenschappelijk onderzoeken - meestal gesponsord door de producenten van voedingssupplementen willen ons doen geloven dat deze onmisbaar zijn. Ik krijg echter steeds meer het idee dat vooral de producent er beter van wordt en minder de atleet. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring. Eiwitshakes en creatine kunnen bij mensen die via hun functionele voeding te weinig hiervan binnen krijgen toch wel van nut zijn, maar let wel heel goed op, want je hoort steeds vaker van verontreinigde producten en kunnen de meeste producenten je niet garanderen dat als je hun producten neemt geen risico loopt bij een eventuele dopingcontrole. Voor mij reden genoeg om te stoppen met voedingssupplementen. Wellicht dat ik richting het NK creatine zal nemen, maar dan zal dat creatine zijn die via het NZVT (Nederlands Zekerheidssysteem Voedingssupplementen Topsport) is getest.
Wat heb ik dan wel genomen?
Na de trainingen: Chocomel (de halfvolle van Nutricia)...wellicht ook een reden dat ik wat zwaarder ben geworden ;)

Vandaag ook nog getraind!

Alleen maar de antagonisten van gisteren ;)

Latt Pull Down (wide grip)
20x50, 10x70 & 6x6x90kg.

Latt Pull Down (close grip)
10x70 & 3x6x90kg.

Face Pulls:
15x30, 15x40 & 3x10x50kg.

Richting het NK zal ik niets tot weining aan mijn trainingen gaan veranderen.
Ik heb verder geen extra schouder- of tricepsoefeningen gedaan omdat ik van mening ben dat ik met de diverse pressoefeningen zoals benchpress, floorpress, close grip, board press en paused press mijn schouders en triceps voldoende train.

De laatste twee maanden heb ik ook niet meer met chains en of bands getraind en kom er ook zonder wel.

Sinds de maand december heb ik overigens ook geen enkel voedingssupplement meer genomen! Géén extra eiwitshakes, geen creatine of whatever. Ik twijfel oprecht aan het nut van extra voedingssupplementen als verder je functionele voeding in orde is.
Natuurlijk willen producenten/fabricanten van voedingssuplementen ons doen laten geloven dat we niet zonder kunnen. Vergis je niet, daar is inmiddels een heel commercieel circus omheen gebouwd! Allerlei pseudowetenschappelijk onderzoeken - meestal gesponsord door de producenten van voedingssupplementen willen ons doen geloven dat deze onmisbaar zijn. Ik krijg echter steeds meer het idee dat vooral de producent er beter van wordt en minder de atleet. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring. Eiwitshakes en creatine kunnen bij mensen die via hun functionele voeding te weinig hiervan binnen krijgen toch wel van nut zijn, maar let wel heel goed op, want je hoort steeds vaker van verontreinigde producten en kunnen de meeste producenten je niet garanderen dat als je hun producten neemt geen risico loopt bij een eventuele dopingcontrole. Voor mij reden genoeg om te stoppen met voedingssupplementen. Wellicht dat ik richting het NK creatine zal nemen, maar dan zal dat creatine zijn die via het NZVT (Nederlands Zekerheidssysteem Voedingssupplementen Topsport) is getest.
Wat heb ik dan wel genomen?
Na de trainingen: Chocomel (de halfvolle van Nutricia)...wellicht ook een reden dat ik wat zwaarder ben geworden ;)

hey voor jou Huggy, ik neem altijd de ceratine no excusev van M-double you.
ben ook meerdere keren getest dus die is veilig, hun shakes ook
en succes met het behalen van je 240kg moet kunnen

pff word door al dat gedoe met die ''gevaarlijke'' suplementen gewoon bang om een shake van power suplements of body en fit shop te nemen ofzow..

• #7.039

MDY verkoopt Creapure uit DL net als powersupplements en daar zal verder ook wel niets mis mee zijn. Maar ik twijfel er echt aan of al die supplementen ook wel nut hebben en hetgeen ze "beloven" ook waarmaken.
Ik heb nu ruim twee maanden geen één voedingssupplement genomen, en merk niets van degeneratie. Laten we ook niet vergeten dat menigeen zogenaamd een voeddingssuplement neemt als rookgordijn voor AAS. Als ze spectaculaire progressie boeken schrijven ze dat vervolgens toe aan creatine of eiwitshakes, maar achter de schermen worden heel wat andere dingen dan creatine en eiwitshakes naar binnen gewerkt ;)
Ik heb afgelopen jaar twee keer creatine genomen...richting NK BD 2010 en EK BD 2010...op alle twee ben ik uitgebomd...creatine heeft me dus niet geholpen.
Dat wil niet zeggen dat ik geen creatine meer zal nemen...we zullen zien.

Laatst bewerkt:
nog gefeliciteerd met je 235 bench 240 komt steeds dichterbij

Terug
Naar boven