XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

gefeliciteerd 235 wauw

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.042
Lucas & Frans, thnx! :)

Ik ben er erg blij, maar laten we het effies relativeren...tis maar 80kg meer dan mijn BDW...Pjotr (Weak01) drukt 160kg meer dan zijn BDW :eek:...dus :rolleyes:

• #7.044
of cutten naar 75kg:)
rijstwafels en paar slokjes water

cool concurentie :cool: xD

Denk niet dat als ik 75kg zou afvallen nog ruim 100kg zou kunnen banken, dus geen concurrentie ;)

hmm too bad.. kank wel zeggen dak huggybeer verslagen heb :D XD nu hoef ik daar voorlopig nog niet op te rekenen.. op wilks score moet ik dan zo'n 175 kilo drukken bij een bw van 71 om 129 wilks te krijgen.. xD gaat um nie worden

• #7.050
hmm too bad.. kank wel zeggen dak huggybeer verslagen heb :D XD nu hoef ik daar voorlopig nog niet op te rekenen.. op wilks score moet ik dan zo'n 175 kilo drukken bij een bw van 71 om 129 wilks te krijgen.. xD gaat um nie worden

Volhouden Jorg, de aanhouder wint! ;)

• #7.051
By the way...de uitslagen van de competitie BD staan inmiddels online op de website van de NPB - Anton de Wit (Unclez) was zo goed en heeft dat voor me willen doen (ik had wat problemen met mijn laptop). Bij Wimwam zijn ze overigens ook te zien.

By the way...de uitslagen van de competitie BD staan inmiddels online op de website van de NPB - Anton de Wit (Unclez) was zo goed en heeft dat voor me willen doen (ik had wat problemen met mijn laptop). Bij Wimwam zijn ze overigens ook te zien.

Mooi man. Kan iemand mijn naam nog aanpassen? Staat verkeerd geschreven, zoals gewoonlijk. Het is Tymen, geen Tijmen

• #7.054
dat klopt! en als het goed is heb ik nog een redelijke tijd te gaan :p

Dat is zeker waar...jij bent nu 19 jaar...en ik train al ruim 20 jaar...als je na 20 jaar trainen nog geen respectabel gewicht kunt drukken kun je beter een andere hobby zoeken ;)

• #7.055
Mooi man. Kan iemand mijn naam nog aanpassen? Staat verkeerd geschreven, zoals gewoonlijk. Het is Tymen, geen Tijmen

Stuur effies een mailtje naar je teamgenoot Anton de Wit, hij heeft het op de website van de NPB gezet (overigens niet zijn schrijffout want hij heeft ook maar de gegevens gebruikt die ik hem heb toegestuurd).

Als op de site van Wim Wamsteeker ook je naam verkeerd staat moet je effies een mailtje naar Wim sturen.

Waarom heb je ook zo'n moeilijke naam? ;)
Mijn naam schrijven ze overigens meestal ook niet goed...het is René, meestal schrijven ze Renee of Rene...maar ik lig er verder niet wakker van.

Nee, en ik ben er ook wel aan gewend. Zondag werd ik door de omroepster elke keer Tijmen Gristen genoemd... Ik bleef t verbeteren maar t mocht niet baten.
Ik wilde eigenlijk elke keer zwaar vloekend t plankier op komen lopen, zodat ze wel zouden gaan twijfelen of ik echt "Gristen" heette, maar ja, dan was me beurt misschien al afgekeurd voordat ik begon...

Dat is zeker waar...jij bent nu 19 jaar...en ik train al ruim 20 jaar...als je na 20 jaar trainen nog geen respectabel gewicht kunt drukken kun je beter een andere hobby zoeken ;)

daarom! ik train net iets meer dan een jaar dusjah :p

namen blijven altijd gedoe.. ik hete op de Raw wedstrijd toen jort ofzo. en bij Atlas varieert het nogal van jochem tot jort en af en toe een xtje gewoon Jorg

hee huggy nog gefeliciteerd he met 235 kg! mooi resultaat voor de eerste wedstrijd van het jaar!
240kg is al in de buurt :D

Terug
Naar boven