pouwerpaxck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lucas & Frans, thnx!
Ik ben er erg blij, maar laten we het effies relativeren...tis maar 80kg meer dan mijn BDW...Pjotr (Weak01) drukt 160kg meer dan zijn BDW...dus
![]()

vrees dat dat er niet meer in zal zitten, Frans.
of cutten naar 75kg![]()
rijstwafels en paar slokjes water
Da's inderdaad ook een mogelijkheid, maar iets zegt me dat als ik 75kg weeg ik nog geen deuk meer in een pakje boter gedrukt krijg 

Denk niet dat als ik 75kg zou afvallen nog ruim 100kg zou kunnen banken, dus geen concurrentie![]()
XD nu hoef ik daar voorlopig nog niet op te rekenen.. op wilks score moet ik dan zo'n 175 kilo drukken bij een bw van 71 om 129 wilks te krijgen.. xD gaat um nie wordenhmm too bad.. kank wel zeggen dak huggybeer verslagen hebXD nu hoef ik daar voorlopig nog niet op te rekenen.. op wilks score moet ik dan zo'n 175 kilo drukken bij een bw van 71 om 129 wilks te krijgen.. xD gaat um nie worden

By the way...de uitslagen van de competitie BD staan inmiddels online op de website van de NPB - Anton de Wit (Unclez) was zo goed en heeft dat voor me willen doen (ik had wat problemen met mijn laptop). Bij Wimwam zijn ze overigens ook te zien.
dat klopt! en als het goed is heb ik nog een redelijke tijd te gaan![]()

Mooi man. Kan iemand mijn naam nog aanpassen? Staat verkeerd geschreven, zoals gewoonlijk. Het is Tymen, geen Tijmen

Dat is zeker waar...jij bent nu 19 jaar...en ik train al ruim 20 jaar...als je na 20 jaar trainen nog geen respectabel gewicht kunt drukken kun je beter een andere hobby zoeken![]()