XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.081
Maar Wahlqvist is dan ook volkomen geschift.
Die heb zo'n pens, en dan hangt ie z'n baard er nog overheen... Een ROM van een centimeter of 15, gok ik zo. Blijft debiel sterk natuurlijk.
Ik heb m wel es bezig gezien in Duitsland. Volkomen geschift die gozer.
Tis toch een mooie sport he:D

:roflol:

Ik heb hem ook al IRL ontmoet.
Dat met die 15cm ROM klopt wel ongeveer (zie het filmpje), en hij heeft inderdaad een "respectabele buikomvang" (goed te zien wat onder zijn riem allemaal hangt), maar hij is inderdaad sterk, vetcool ;)

http://www.youtube.com/watch?v=cD7-gtk59r4

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

Brian Siders was ook zo'n 160kg zwaar, maar toch weer een ander postuur, toch? ;)

http://www.youtube.com/watch?v=aa7Zn8RnTO4

Een maat van me heeft Siders wel eens ontmoet, hij vertelde me dat die kerel er echt niet uitziet... Al z'n tanden zijn al uit z'n scheve bek gevallen zo'n beetje, hij is totaal niet verstaanbaar wanneer tie praat... Van dat smerige vlassige baardhaar op z'n smoel.
Maar t schijnt wel n hele aardige kerel te zijn, die maat van me heeft, meen ik, zelfs n oud benchshirt van m gekregen toen. (veel te groot natuurlijk:D)

Hahaha Tymen! :roflol:
Je kan het mooi uitleggen. ;)

@Huggy,
Wil je mij niet meer noemen in hetzelfde rijtje als jij en Badal en Ed enzo.... :o
Ik voel me dan een beetje zwak.

En René,

smaakte het wokken..? Hoevaak ben je langs gegaan? :D

• #7.085
En René,

smaakte het wokken..? Hoevaak ben je langs gegaan? :D

:roflol:

Toevallig hé dat we elkaar bij de wok vandaag tegen kwamen.
Ik vond zelf dat ik me niet misdragen heb...een soepje vooraf, een bord rijkelijk gevuld met ossehaas, een bord met 2 biefstukjes, een bord met 2 stukjes zalm, een bord met weer 2 biefstukjes (met wat groente enz.) en als toetje 2 vanilleijsjes met chocoladesaus en slagroom allemaal weggespoeld met paar sourcy blauw en nutricia chocomel.
Op de ijsjes na allemaal nuttige eiwitten ;)

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

@Huggy,
Wil je mij niet meer noemen in hetzelfde rijtje als jij en Badal en Ed enzo.... :o
Ik voel me dan een beetje zwak.

Niet zo bescheiden Hummer, als je vrijwel ongetraind raw 160kg kunt drukken ben je niet bepaald zwak :p

welke wok?

ossehaaf biefstuk lekker krachtvoer. zalm ook niet verkeerd. wat een mannetje die walvis idd. sterk

• #7.088

Wok Parkstad in Kerkrade, ik was samen wokken met een tiental collega's, we hadden de ronde tafel gereserveerd, best wel gezellig...ik was vandaag de Bob (bewust onbeschonken bestuurder).

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

ossehaaf biefstuk lekker krachtvoer. zalm ook niet verkeerd. wat een mannetje die walvis idd. sterk

Ja, ik eet misschien niet weinig, maar wel allemaal krachtvoer ;)
Overigens eet ik thuis ook hoofdzakelijk, biefstuk, tartaar, mager rundergehakt, zalm, koolvis, eieren, (magere) melk en kwark.

ik ben meer voor de BERT bestuurder (bezopen en rij toch) maakt de avond toch iets interssanter.

• #7.090
frans dan ben je snel de G.E.R.A.R.D.O. (Gruwelijk En Redelijk Asociaal Rijbewijs Dekloten Op) als de blauwen komen:P zeker als ik dat zou flikken (beginnend bestuurder), daarnaast als je iemand aanrijd ben je ****ed for life

• #7.092
frans dan ben je snel de G.E.R.A.R.D.O. (Gruwelijk En Redelijk Asociaal Rijbewijs Dekloten Op) als de blauwen komen:P zeker als ik dat zou flikken (beginnend bestuurder), daarnaast als je iemand aanrijd ben je ****ed for life

Tja Frans, ik geef Dominique niet graag gelijk ;), maar hierin heeft hij wel een punt hoor! (maar Frans maakte maar een grapje, toch?):rolleyes:

En jij bent de M.O.R.A.A.L.R.I.D.D.E.R. hier.

Heeft dit verder nog uitleg nodig?

• #7.094
your right huggy, ik drink sowieso nooit dus bob altijd

we hebben sowieso wel wat gemeenschappelijk huggy, alleen ben ik 22 jaar jonger dan jij dus zijn we niet te vergelijken, of was jij op 20 jaar ook altijd even correct als nu?:P

• #7.098
we hebben sowieso wel wat gemeenschappelijk huggy, alleen ben ik 22 jaar jonger dan jij dus zijn we niet te vergelijken, of was jij op 20 jaar ook altijd even correct als nu?:P

Met 20 jaar wilde ik nog r.k. priester worden...en was ik roomser dan de paus...zoals ik nu leef en denk ben ik een echte "zondaar" in vergelijking met toen :D...ik kan dus stellen dat ik toen altijd heel erg correct was :p ;)

• #7.099
Ik ben benieuwd wat deze junior bij de IPF zal gaan drukken, in elk geval komt hij lijkt me weer in aanmerking voor een nieuw wereldrecord in de 120+ klasse lijkt me. Hij kan ook vrij aardig buigen, alleen deadliften is niet zo zijn ding (hij is overigens goed voor een totaal van 950kg met een BDW van zo'n 160kg)

http://www.youtube.com/watch?v=fcF5ed4RI5Q

Als je zijn stijl ziet is het overigens niet iemand die echt een "feet back" positie erop na houdt en ook niet doet archen (alhoewel hij ook een respectabele omvang heeft en het dan wellicht ook niet nodig is ;)).

http://www.youtube.com/watch?v=Cfsi0wiEVGE

Ik vind zijn trainingsbeurten erg sterk, maar ze verdienen geen schoonheidsprijs...ik vind het een beetje stuiterbeurten en hij komt ook duidelijk los met zijn billen van de bank...maar op een wedstrijd doet hij het wel weer goed.
Hij is overigens goed voor 280kg raw, en dat betekend dus dat hij zo'n 60kg uit zijn shirt weet te halen!

Ik haal momenteel schat ik zo'n 45-50kg uit mijn shirt (raw schat ik dat ik een wedstrijdbeurt met een gewicht tussen 185-190kg zou kunnen maken als ik een goede dag heb). Er is dus nog enige progressie mogelijk.
Als ik raw nog een beetje sterker kan worden en nog meer uit mijn shirt zou weten te halen, dan is de lange termijn doelstelling van 250kg geen onrealistisch streven :).

man oh man... In welk fjord hebben ze die kerel opgegraven? JUNIOR? Het zou je kind maar zijn... tjezus
Die Scandinaviers weten toch wat sterke lui op de aardkloot te zetten he

Terug
Naar boven