pouwerpaxck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha hummer toch XD
wie is dit eigenlijk ? zag wel naam staan bij het filmpje maar is dat zun hele naam ?![]()

Toevallig hé dat we elkaar bij de wok vandaag tegen kwamen.
Ik vond zelf dat ik me niet misdragen heb...een soepje vooraf, een bord rijkelijk gevuld met ossehaas, een bord met 2 biefstukjes, een bord met 2 stukjes zalm, een bord met weer 2 biefstukjes (met wat groente enz.) en als toetje 2 vanilleijsjes met chocoladesaus en slagroom allemaal weggespoeld met paar sourcy blauw en nutricia chocomel.
Op de ijsjes na allemaal nuttige eiwitten![]()

Dat is inderdaad heel bescheiden.
Bij ons gaan me oom en ik een stuk of 4-5x als warming up terwijl de rest al halfdood is na 2x lopen. Wij stoppen dan meestal rond bord 9 exclusief een bord vol roomijs
Nog leuker is als je naar een argentijns restaurant gaat en 3 hoofd maaltijden per persoon besteld. Gaat dan helemaal fout. Ze snappen niet hoe 3 man voor 9 kunnen eten.
...ik weet het, ik ben een watje 
Ik vul elk bord met enorm veel vlees/vis, dat ei met groenten tot de rand, lading garnalen en maar een enkel bord met wat koolhydraten. Eiwitten zijn ook veel lekkerder dan carbs. Erg lekker dat wokken op zijn tijd en kost geen drol![]()

Dat verklaart waarom de bakken op den duur langdurig leeg bleven toen we met een groep sporters gingen... heheh. De kleinste eter zat al op 5-6x lopen dus tikte lekker aan hehe.
herkenbaar!
Je hoeft niet dik te zijn er voor. Een vriendin van me is ook een sporters, maar meer in de duursport. Zij eet ladingen koolhydraten daar wordt je eng van en loopt ook aardig wat keren heen en weer![]()

( SQ 462,5kg/ BP 362,5kg / DL 377,5kg / Tot: 1205kg (!)gewichten afgerond).