AndroidHealthClinic

Benchpresslog from lazy huggybear

die vreten alleen maar zeeleeuwen

Rauw!

met een uitje

Waarschijnlijk gefermenteerde zure uitjes, want die gasten vreten me toch een partij viezigheid...

Wel een belachelijk sterke gast.
Moeders zal wel een flinke flamoes hebben om zo'n bakbeest uit te kunnen kakken... ;)

die voor haar hele leven getekend John en waarschijnlijk loopt ze sinds de dag van ontsluiting met een rollator rond

U heeft één meter vijfendertig ontsluiting mevrouw, nog vijfentwintig centimeter en we kunnen uw zoontje halen. ;)

:roflol:ouwehoer hilarische, jij maakt de zondag weer aantrekkelijk John

Ja, flauwekul gaat me goed af Frans. ;)

:roflol: haha hummer toch XD

wie is dit eigenlijk ? zag wel naam staan bij het filmpje maar is dat zun hele naam ? :p

Klinkt als "Corky" :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.111
:roflol: haha hummer toch XD

wie is dit eigenlijk ? zag wel naam staan bij het filmpje maar is dat zun hele naam ? :p

Lach er allemaal maar om...ik had met mijn communie ook alreeds de confectiemaat van mijn vader aan :o ;)

Korkia-Aho Tuomas is de volledige naam, hij is geboren in
1987 en zal dus waarschijnlijk in 2011 niet meer voor de junioren uit kunnen komen. Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Tuomas ook bij de senioren een goede kanshebber is ;)

Ondanks zijn BDW van ruim 160kg was hij overigens ook wat Wilkspunten betreft de onbetwistbare winnaar met maar liefst 170 wilkspoints!

Laatst bewerkt:
:roflol:

Toevallig hé dat we elkaar bij de wok vandaag tegen kwamen.
Ik vond zelf dat ik me niet misdragen heb...een soepje vooraf, een bord rijkelijk gevuld met ossehaas, een bord met 2 biefstukjes, een bord met 2 stukjes zalm, een bord met weer 2 biefstukjes (met wat groente enz.) en als toetje 2 vanilleijsjes met chocoladesaus en slagroom allemaal weggespoeld met paar sourcy blauw en nutricia chocomel.
Op de ijsjes na allemaal nuttige eiwitten ;)

Dat is inderdaad heel bescheiden.
Bij ons gaan me oom en ik een stuk of 4-5x als warming up terwijl de rest al halfdood is na 2x lopen. Wij stoppen dan meestal rond bord 9 exclusief een bord vol roomijs :D

Nog leuker is als je naar een argentijns restaurant gaat en 3 hoofd maaltijden per persoon besteld. Gaat dan helemaal fout. Ze snappen niet hoe 3 man voor 9 kunnen eten.

• #7.113
Dat is inderdaad heel bescheiden.
Bij ons gaan me oom en ik een stuk of 4-5x als warming up terwijl de rest al halfdood is na 2x lopen. Wij stoppen dan meestal rond bord 9 exclusief een bord vol roomijs :D

Nog leuker is als je naar een argentijns restaurant gaat en 3 hoofd maaltijden per persoon besteld. Gaat dan helemaal fout. Ze snappen niet hoe 3 man voor 9 kunnen eten.

Ik vond ook al dat ik me niet al te zeer had laten gaan, en ook mijn collega's vonden het wel meevallen.
Ik gooi mijn bord overigens niet vol met brood, frieten,aardappelen, rijst, nasi of bami of whatever...ik bewaar liever plek voor vlees waarmee mijn bord voor 99% is gevuld.

9 borden lukt me echt niet, respect :eek:...ik weet het, ik ben een watje ;)

Laatst bewerkt:
Ik vul elk bord met enorm veel vlees/vis, dat ei met groenten tot de rand, lading garnalen en maar een enkel bord met wat koolhydraten. Eiwitten zijn ook veel lekkerder dan carbs. Erg lekker dat wokken op zijn tijd en kost geen drol :D

• #7.115
Ik vul elk bord met enorm veel vlees/vis, dat ei met groenten tot de rand, lading garnalen en maar een enkel bord met wat koolhydraten. Eiwitten zijn ook veel lekkerder dan carbs. Erg lekker dat wokken op zijn tijd en kost geen drol :D

Dat klopt...ik denk niet dat de uitbaters van wokrestauranten blij zijn met gasten als ons...als alleen maar krachtsporters zouden gaan wokken, zouden alle wokrestauranten waarschijnlijk snel failliet zijn ;)

Dat verklaart waarom de bakken op den duur langdurig leeg bleven toen we met een groep sporters gingen... heheh. De kleinste eter zat al op 5-6x lopen dus tikte lekker aan hehe.

• #7.117
Dat verklaart waarom de bakken op den duur langdurig leeg bleven toen we met een groep sporters gingen... heheh. De kleinste eter zat al op 5-6x lopen dus tikte lekker aan hehe.

:roflol: herkenbaar!

"Dikkerds" kunnen beter sowieso altijd telefonisch reserveren, want als je spontaan ernaar toe gaat en eerst je buik om de hoek komt en na een tijdje pas de rest van je body zijn "ze" gewaarschuwd en vragen ze: "Heeft u gereselveeld? Nee? jammel...geen plek vlij...volgende keel misschien weel" ;)

Je hoeft niet dik te zijn er voor. Een vriendin van me is ook een sporters, maar meer in de duursport. Zij eet ladingen koolhydraten daar wordt je eng van en loopt ook aardig wat keren heen en weer :P

• #7.119
Je hoeft niet dik te zijn er voor. Een vriendin van me is ook een sporters, maar meer in de duursport. Zij eet ladingen koolhydraten daar wordt je eng van en loopt ook aardig wat keren heen en weer :P

Tis ook een vooroordeel dat "dikkerds" altijd exteem veel eten.
Ik ken genoeg mensen die de helft van mij wegen en beduidend meer eten!
Een collega op het werk weegt nog geen 80kg en in de bedrijfskantine gaat hij na het eten bij iedereen langs om te vragen of er nog restjes over zijn, die hij vervolgens opeet :eek:
Volgens mij heeft die kerel een lintworm of iets dergelijks ;)

• #7.120
Brian Siders (onofficieel WR).
Alwat gedateerd (mei 2010) maar in elk geval recenter dan andere berichten op internet die vaak dateren van 2006-2008.
Hoe dan ook om ruim 1200kg totaal te tillen moet je ongelooooooooofelijk sterk zijn!

Doug Currence, meet director at the WV USAPL Open, has just confirmed to Powerlifting Watch that Brute Strength Gym trainer Brian Siders (SHW) has set 3 unofficial IPF World Records. Siders squatted 1,019 for an unofficial world record, bench pressed 799 for an unofficial world record, deadlifted 832, and totaled 2,650 for an unofficial world record :eek: ( SQ 462,5kg/ BP 362,5kg / DL 377,5kg / Tot: 1205kg (!)gewichten afgerond).

SQ
http://www.youtube.com/watch?v=8Zly6CkXnOI&feature=player_embedded

BP
http://www.youtube.com/watch?v=0hCG_1ODCUY&feature=player_embedded

DL
http://www.youtube.com/watch?v=dumjaYF4_Fs&feature=player_embedded

Brian doet overigens dit jaar ook weer mee aan de Arnold Strongman Classic met - hoe kan het ook anders - een deelnemersveld waar enkel de sterkste mannen ter wereld thuishoren met diverse spectaculaire onderdelen:
http://www.rxmuscle.com/strongman/strongman-articles/2448-2011-arnold-strongman-classic-preview.html

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven